Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:17 schreef Harvest89 het volgende:
Meerdere keren per jaar was geen optie?
Dat doe ik. En gaat het niet onbetaald, kan gebeuren, dan maar betaald.
Ik had op meerdere keren per maand moeten klikken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.
Seks kun je variėren. Echt waar.
Dat bedoel ik. Seks is zo overrated. Terwijl seks alleen maar bedoeld is voor de voortplanting.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Te weinig. Heb er ook geen zin af en toe
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks om een kind te verwekken is ook niet zo leuk. Lees de verhalen maar.
Overal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?
Dit wist ik niet eens, behalve dan dat het zonder condoom moet zodat al het zaad diep in de kut kan spuiten.
cichlids bedoel je denk ik? Nooit van gehoord maar wel heel mooie vissen zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Lees alle chichlits er maar op na.
chicklits zijn goedkope romannetjes waarin hulpeloze vrouwtjes worden gered door stoere, aantrekkelijke en vooral vrouwvriendelijke mannen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
cichlids bedoel je denk ik? Nooit van gehoord maar wel heel mooie vissen zeg.
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
Kind verwekken is nooit leuk voor een vrouw. Want negen maanden lang ellende, de bloederige en zeer pijnlijke bevalling en daarna het zogen en zorgen voor het kind.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
Hoe zou jij het vinden als je na een nummertje seksen zwanger zou zijn, uitgekosts door je familie, dus wordt weggestuurd naar een ver familielid. Negen maanden lang ziek en misselijk, negen maanden lang met een scheef oog bekeken want je bent een vieze hoer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.
Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.
Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.
Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Onderdeel? Van je leven? En je rekent dan de abortussen en miskramen mee?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.
Inclusief dat seks om kinderen te verwekken anders is. Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).
Dus voor jou is seks overrated (by who?), voor mij is het gewoon onderdeel van mijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |