SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu een ook ticket naar Vietnam geboekt voor 1 okt zodat ze denken dat ik weer vertrek
Monster!!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel bel de Thaise immigratiedienst!!
Heb je daar geen visum voor ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja anders kan je geweigerd worden als je met een enkeltje gaat
We hebben allemaal een rugzakjequote:
Nee niet zo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je daar geen visum voor ofzo?
Wanneer bepalen ze dan of je mag blijven?quote:
Is allemaal nep in die landen. Gewoon wat geld neerleggen en je mag straks blijven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je daar geen visum voor ofzo?
Ja je mag nooit permanent zo blijven. Elke visa moet weer een keer verlengd worden. Als ik mij inschrijf voor school hoop ik dat die nieuwe visa mag halen en dan zou ik 5 jaar kunnen blijven en moet ik om de 6 maanden het land uit .quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer bepalen ze dan of je mag blijven?
Hmm. Apart. Je kunt dus nooit echt een permanente verblijfsvergunning krijgen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Anders mag ik blijven zolang de cursus duurt en kan ik mij weer inschrijven voor een nieuwe cursus
Gewoon een Thaise prins aan de haak slaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Anders mag ik blijven zolang de cursus duurt en kan ik mij weer inschrijven voor een nieuwe cursus
Ja nu wel ok. Maar ze had zo hard gekwispeld dat het weer open was gegaan en toen moest ze nog een keer geopereerdquote:
Hebben ze daar ook STAP-budget?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nu wel ok. Maar ze had zo hard gekwispeld dat het weer open was gegaan en toen moest ze nog een keer geopereerd![]()
Zaten ook wat Hamas klantjes met Palestijnse vlag tussen. Daar mogen ze sowieso wat lood in pompen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Leuk die zwerfkeien weer @:haags
Ga lekker het terras op, sporten, het bos in ofzo.
Dat is juist geen tuig, echt gewoon precies 100 procent het tegenovergestelde, heb je wel live gekeken?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat tuig eiste ook nog politiebescherming hoorde ikDan ben je wel echt GOED de weg kwijt.
Zag ze al live op TV net.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat tuig eiste ook nog politiebescherming hoorde ikDan ben je wel echt GOED de weg kwijt.
Afschietenquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is juist geen tuig, echt gewoon precies 100 procent het tegenovergestelde, heb je wel live gekeken?
Zoals altijd hebben ze tekort aan aandacht en gaan dit dan kapen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Zaten ook wat Hamas klantjes met Palestijnse vlag tussen. Daar mogen ze sowieso wat lood in pompen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg sterk het vermoeden dat driekwart van hen op Fok! zit en LEGO spaart.
quote:
Hondquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou het wel echt heel raar vinden als één van mijn vrienden bij Extinction Rebellion zou blijken te horen. Dan hebben we echt wel een probleem.
Nou ja niet echt heel echt. Die kunnen gewoon allemaal
[ afbeelding ]
Op ongeveer eentje na. Maar dieDie mag ongeveer alles. Die heeft ook een hond bijvoorbeeld.
en nu ruikt het hele huis naar ramen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de BB-tron net voor het eerst gebruikt.
Naar thaise soepquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu ruikt het hele huis naar ramen?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de BB-tron net voor het eerst gebruikt.
LIggen dus dichterbij elkander dan je denkt???quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Van Wassenaar naar Katwijk gelopen en weer terug. Toch maar 10 km op de stappenteller
Geen flapjes op het oog??quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben dronken. Heb echt heel erg veel zin om iets totaal onverantwoords te gaan kopen
Maarja dat doe ik dus niet.
Ja, blijkbaarquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIggen dus dichterbij elkander dan je denkt???
Velenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen flapjes op het oog??
Geen darts vandaag?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben dronken. Heb echt heel erg veel zin om iets totaal onverantwoords te gaan kopen
Kom je nog thuis? Heb je een britneypack?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
DB heeft alweer meer dan een half uur vertraging![]()
Zo ongeveer pas thuis als bal de lucht in gaat denk ik.
Alvast dus maar een hele goede reis @:bitterbal![]()
Oekraïense vrouwtje kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
twee dezelfde bloesjes en de andere zit wel goed?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef CherryLips het volgende:
En ik had van de week twee bloesjes besteld maar eentje is scheef gestikt of het ligt aan mij, want hij zit links heel raar op de rug
Hopelijk wel en nee geen britneypackquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je nog thuis? Heb je een britneypack?
* lijmt alle bierdopjes vast.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet gewoon voor altijd zwijgen
Dat zijn juist de enige lekkere!quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Ama het volgende:
Chocolade pepernotenalleen wel jammer dat er altijd zoveel puur in zit.
Nee twee verschillendequote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee dezelfde bloesjes en de andere zit wel goed?
Dan zou ik dat de volgende keer toch eens in overweging nemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hopelijk wel en nee geen britneypack
hmm ja dan is het niet uit te sluiten dat jij gek bentquote:
Jij moet gewoon even normaal doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm ja dan is het niet uit te sluiten dat jij gek bent
heel even danquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even normaal doen.
Boejje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is Bal al bij de Maccie op Schiphol geweest?
Als haar broek niet meer past?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje.
We horen het wel als ze aangekomen is.
Hoe is dat jouw probleem?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als haar broek niet meer past?
Oh, doet die ook mee? Nice. Straks even terug kijken. Ben sowieso wel benieuwd naar Seraquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor een nieuw seizoen "Beste" zangers
Hannah Mae![]()
in het volle licht met de gordijnen dichtquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het volle licht met de gordijnen dicht
Ik ken zoals gewoonlijk de meesten niet. Alleen Karin, Hannah en die tweeling heb ik ooit wel eens bij DWDD gezien....quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, doet die ook mee? Nice. Straks even terug kijken. Ben sowieso wel benieuwd naar Sera
Hoef niet eens te vragen of het Brussel Noord, Centraal, Zuid of kapellekerk is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef Xilia het volgende:
Gadver wat een vies station is Brussel
de ratten lopen hier over het perron.
In 1 keer door naar Molenbeekquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef Xilia het volgende:
Ik heb eigenlijk verder nog niet gekeken wie er in zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken zoals gewoonlijk de meesten niet. Alleen Karin, Hannah en die tweeling heb ik ooit wel eens bij DWDD gezien....
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoef niet eens te vragen of het Brussel Noord, Centraal, Zuid of kapellekerk is.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In 1 keer door naar Molenbeek
Check deze grap @:haags
Brussel was toen oh lalala en olijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Brussel is echt like godverju. Waarom wil je daar zijn??
Goede reisquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Nou jongens. Moment is bijna daar
Overstappen flesquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Brussel is echt like godverju. Waarom wil je daar zijn??
fijne reisquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
De witte zijn juist het lekkerste.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn juist de enige lekkere!
Tijdens de lockdown trad Hannah Mae op in de Effenaar via de stream want geen publiek. Damn wat heb ik genoten van dat optreden...quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk verder nog niet gekeken wie er in zit.
Hannah mae heb ik live gezien als voorprogramma van Suzan en Freek.
Niks mis mee
Wat zeggiequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
overstappen moe je echt niet Brussle zijn![]()
Fijne reis en speciaal voor jou een andere UIquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
drank en muziek?quote:
Don't ever leave mequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fijne reis en speciaal voor jou een andere UI
Goede vlucht!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Succesjesquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Goede reis Bal! Ik ga de start volgen, dat helpt altijd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Budapestquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er niet vanmiddag. Wie heeft het gewonnen?
De eettentjes na de securityquote:
Zit je zo voor je beeldscherm?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt een weekdier eerste klas
Ehhhhquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach wat ben jij toch een mispunt Modus
Met de trein naar Oosteindequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef Xilia het volgende:
Keuze uit trein naar Knokke, Zottegem of Schellebelle
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Tjoeke Tjoeke tuut tuutquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met de trein naar Oosteinde
First class?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Super chille stoelen. Zal morgen foto’s plaatsen.
Komt omdat je zelf niet dronken bentquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dronken mensennu weet ik dat de pubs hier al vroeg sluiten maar mensen die laveloos wat andere mensen lastig vallen kan ik slecht hebben.
Ik fietste vanavond langs het FC Twente stadion en daar liepen de meeste mensen ook niet meer in een rechte lijn. Was vrij irritant om doorheen te moeten fietsen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dronken mensennu weet ik dat de pubs hier al vroeg sluiten maar mensen die laveloos wat andere mensen lastig vallen kan ik slecht hebben.
Kun je goed smurfen daar?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Super chille stoelen. Zal morgen foto’s plaatsen.
Gewoon meer drinkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf niet dronken bent
Twee dagen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:27 schreef Recce het volgende:
De ballonnen zijn gevuld met waterstofgas. Wel gewaagd. Lijkt me ook irritant om twee dagen in z'n mandje te zitten.
[ afbeelding ]
Zelfs dan kan ik me nog wel wat beter gedragen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf niet dronken bent
Maar er zit wel een Pret-a-Mangerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef Xilia het volgende:
is ook niet netjes om door mensen heen te fietsenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik fietste vanavond langs het FC Twente stadion en daar liepen de meeste mensen ook niet meer in een rechte lijn. Was vrij irritant om doorheen te moeten fietsen.
Was dat in de PMS-fase?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat van de week af te geven op de Hema maar hun wintercollectie is weer![]()
![]()
genoeg thermoondergoed inslaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ja, het geeft wel rommel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook niet netjes om door mensen heen te fietsen
Nieuwe poging danquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
trouwens @:cherrylips
je hebt die zegels niet binnen gehaald he van de appie
doe me anders even linkje sturen dat ik ze naar jou kan sturen
van die rode spettersquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het geeft wel rommel inderdaad.
hoppa 10 verzonden, zal je link even in mijn whatsapp zetten dat ik ze zo door kan sturen als ik weer hebquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)9c-8eb8-e180c409565f
Oh, dit werkt veel handigerquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan
Eind goed, al goedquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Op het eind kom je weer bij KSC uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Begonnen aan een 2,5 uur durende video met de naam "what is reality".
Dit wordt nog wat.
Vandaag ook wat boodschappen bij de appie gehaald, dus ik heb je ook nog wat zegels kunnen sturenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan
Dank je wel! Je kunt TM morgen sparen geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoppa 10 verzonden, zal je link even in mijn whatsapp zetten dat ik ze zo door kan sturen als ik weer heb
Onderweg naar Schiphol?quote:
Zit er wel dik in jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het eind kom je weer bij KSC uit.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag ook wat boodschappen bij de appie gehaald, dus ik heb je ook nog wat zegels kunnen sturen
Als het goed is heb je er van mij ook 9 binnen nuquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je wel! Je kunt TM morgen sparen geloof ik.
Wowquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er van mij ook 9 binnen nu
ja ex zal ze nog doorsturen als het goed isquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je wel! Je kunt TM morgen sparen geloof ik.
Hoop wittechocolademoussequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dit werkt veel handiger
Heb nog 2 zegels
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Don't ever leave me
Say you'll always be there
All I ever wanted was for you to know that I care![]()
hele goeie reis lieve ballie. En duik snel weer op
Een beetje saamhorigheid kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Lieve slowchat is dit toch.
Het wordt niets zonder jou!quote:
Chucky?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik aan die klotepop denken
oh nouquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:
Annabelle Higgins?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwaai danquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:20 schreef Recce het volgende:
Bal Force One is met het blote oog heel duidelijk te zien vanaf Enschede nu.
54.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan
Nou oke, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé draait al die films weer vanwege Halloween
Stalken voor gevorderden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:21 schreef Recce het volgende:
Echt grappig, had niet verwacht dat het vliegtuig op die afstand zo goed te zien zou zijn.
Dat gaat me niet lukkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga donderdagavond want dan draait ie.
Ik heb noch de films gezien noch de boeken gelezen..quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
LOTR draait ook weer maar die heb ik vorig jaar al in de bios zitten kijken. Dat is misschien voorlopig weer even genoeg.
Meesterwerkjesquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb noch de films gezien noch de boeken gelezen..
Wel kom ik regelmatig in de zogeheten Tolkien wijk in Geldrop, met straatnamen als Frodo, Gandalf, Elendil, Aragorn..
Had ook ff kunnen kijken, zit redelijk in de buurtquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:20 schreef Recce het volgende:
Bal Force One is met het blote oog heel duidelijk te zien vanaf Enschede nu.
Voel me net sinterklaas vandaag, jou zegels geven, helemaal naar iemand 2 portals gefietst om ze te uppen naar lvl 8 en ook nog net iemand parkeerplaats versierd omdat verloren weddenschap. Die laatste 2 dingen zijn ingress dingen en snappen jullie niet maar toch.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Holy shit
Ik heb er nu wel genoeg voor de hele familie.
Jammer dat het in Geldrop is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb noch de films gezien noch de boeken gelezen..
Wel kom ik regelmatig in de zogeheten Tolkien wijk in Geldrop, met straatnamen als Frodo, Gandalf, Elendil, Aragorn..
Nee, zal zo even lezen. Zit momenteel even diep in de ingress rabbit hole.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey heb je de laaste travelsnacks gzien? gaat hard ineens
jij zou wel op Gandalf 12 willen wonen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het in Geldrop is.
Van Schiphol?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ook ff kunnen kijken, zit redelijk in de buurt
Cool coolquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, zal zo even lezen. Zit momenteel even diep in de ingress rabbit hole.Heb sinds deze week een groepje met twee andere zeer actieve spelers. Dus helemaal leuk en mooie dingen maken. Geloof dat we morgen met de auto naar de Maasvlake gaan.
Maar goed weinig op FOK! geweest dus.
Kijk uit hè, de vijand leest meequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, zal zo even lezen. Zit momenteel even diep in de ingress rabbit hole.Heb sinds deze week een groepje met twee andere zeer actieve spelers. Dus helemaal leuk en mooie dingen maken. Geloof dat we morgen met de auto naar de Maasvlake gaan.
Maar goed weinig op FOK! geweest dus.
Dat is ook leuk!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool cool![]()
Nou ja ik ga volgende week met Nico naar noord-Frankrijk
souw super cool tochquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook leuk!Maar had nooit verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden, en ook heel goed voor mijn sociale contacten hier in de buurt, of landelijk eigenlijk wel. Ik ben van plan over 3 weken een dagje naar Belgie te gaan, Mechelen.
We gaan volgens mij niet eens een heel groot veld maken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:46 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Haha gelukkig, Maasvlakte is altijd belangrijk voor grote velden![]()
En nee voorlopig geen ingress plannen meer, al blijf ik het leuk vinden om op intel/ iitc te kijken
Die is er niet, enkel oneven nummersquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zou wel op Gandalf 12 willen wonen?
oke oke Gandalf 11 danquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is er niet, enkel oneven nummers
Aja jij hebt die ook nog, het is wel heel handig als dat gedaan is kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan volgens mij niet eens een heel groot veld maken.Beetje uittesten hoeveel MU het is daar in die buurt. Maar ben benieuwd ben daar nog nooit geweest. Wordt cargress dan.
Ja jammer, hier juist veel oude spelers die weer wakker zijn geworden. Blauw vooral, soms echt zoeken naar groen voor de daily.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kenkermuziek wordt er vandaag de dag toch gemaakt
Bedoel je ipv daily de medailles? Want jij kan ook elke dag nog de daily doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aja jij hebt die ook nog, het is wel heel handig als dat gedaan is kan ik je vertellen
ja de jeugd heeft geen behoefte meer aan de pastoralequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
Nee van Enschede, weekendje weg. Normaal inderdaad redelijk dichtbij Schipholquote:
Even snel remixen voor TikTok.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de jeugd heeft geen behoefte meer aan de pastorale
Dat is ook een kenkernummerquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook een kenkernummer
Sojourner bedoel ik denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je ipv daily de medailles? Want jij kan ook elke dag nog de daily doen.
Er komt ook iets nieuws voor Ss. Daar was laatst een test van, vond ik heel leuk, volgens mij wordt het dat je de hele Ss krijgt voor taakjes maar dan weer anders dan de daily.
Ik zit nu vooral op medailles te wachten, heb de 40 miljoen al.
wok like an egyptianquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Spend like an Egyptian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is 'em niet echt gelukt.quote:
Ja vooral die ene Taylor Squote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
Pastoralequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nie mokken lekker wokkenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vooral die ene Taylor S
Dat vond ik toen zelf best wel een leuk nummer. terwijl ik toen echt al into metal/hardrock was...quote:
Jij woont met Dimmy stiekem?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier draaien ze best veel Taylor.
was net weer in een tv reclamequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond ik toen zelf best wel een leuk nummer. terwijl ik toen echt al into metal/hardrock was...
ach vervelend dan heb ik al een verjaardagquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet jullie helaas mededelen dan mijn airpods officieel zijn overleden
De uitvaart is maandag
Denk altijd dat hij van Tokyo Hotel isquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vroeg er gewoon om hoor.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier draaien ze best veel Taylor.
Geen poezenplaatjequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedoh ja. Ballie is al in de lucht nu.
Nog een paar dagen. Morgen even shoppen; en dan maandag voedsel inslaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen poezenplaatje![]()
En grmbl is ook weg.
CE ook nog?
Ik weer thuis.
Verder nog iemand? En houdt iemand dit bij?
Ja gelukkig wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
.Ahja, heb jij doe Onyx? Dat is wel chill.
Geniet er nog even van samenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een paar dagen. Morgen even shoppen; en dan maandag voedsel inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geniet er nog even van samen
De mini-overstroming hebben we de eerste week al gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen poezenplaatje meerquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen poezenplaatje![]()
En grmbl is ook weg.
CE ook nog?
Ik weer thuis.
Verder nog iemand? En houdt iemand dit bij?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
Zelfs in het ziekenhuis een portal kunnen bereiken
Allemaal Westerse dingen naar Saudi Arabië halen met veel centen, dan loop je niet echt voor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Saudi Arabië gaat echt een jaartje of 1000 voorlopen op de rest van de wereld.
Hopen dat het daarbij blijft danquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mini-overstroming hebben we de eerste week al gehad
Zonder dat rare geloof af te zweren?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
jawel gewoon om een uurtje of 5 smiddags ofzo alquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen poezenplaatje meer
Ze lopen daar nog een jaar of duizend achter. Dus zou eens tijd worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
De mensen met macht daar gebruiken het geloof alleen maar om de onmachtigen koest te houden, daarmee heb je ook meteen de essentie en de kracht van geloof te pakken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonder dat rare geloof af te zweren?
Ja, dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel gewoon om een uurtje of 5 smiddags ofzo al
een wii ook niet neequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet hetzelfde.
Eensquote:
Dus dictatoriale regimes die hun volk een achterlijk geloof opdringen hebben de toekomstquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen met macht daar gebruiken het geloof alleen maar om de onmachtigen koest te houden, daarmee heb je ook meteen de essentie en de kracht van geloof te pakken.
Komen de Duitsers?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:21 schreef Xilia het volgende:
Als ik het nieuws zie over Praag ben ik blij op tijd weg te zijn, maar toch moet ik bekennen dat ik de opbouw van al die barrières rondom de stad best interessant had gevonden
Lekker laten blaten. Ontwerpen niks. Bouwen niks. Zitten allemaal op hun dikke kamelenreet met oliegeld te spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus dictatoriale regimes die hun volk een achterlijk geloof opdringen hebben de toekomst
Die zijn er sowieso welquote:
Nou ja ze hebben natuurlijk jarenlang al iets waar wij erg verslaafd aan zijn, olie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus dictatoriale regimes die hun volk een achterlijk geloof opdringen hebben de toekomst
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben natuurlijk jarenlang al iets waar wij erg verslaafd aan zijn, olie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |