SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu een ook ticket naar Vietnam geboekt voor 1 okt zodat ze denken dat ik weer vertrek
Monster!!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel bel de Thaise immigratiedienst!!
Heb je daar geen visum voor ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja anders kan je geweigerd worden als je met een enkeltje gaat
We hebben allemaal een rugzakjequote:
Nee niet zo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je daar geen visum voor ofzo?
Wanneer bepalen ze dan of je mag blijven?quote:
Is allemaal nep in die landen. Gewoon wat geld neerleggen en je mag straks blijven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je daar geen visum voor ofzo?
Ja je mag nooit permanent zo blijven. Elke visa moet weer een keer verlengd worden. Als ik mij inschrijf voor school hoop ik dat die nieuwe visa mag halen en dan zou ik 5 jaar kunnen blijven en moet ik om de 6 maanden het land uit .quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer bepalen ze dan of je mag blijven?
Hmm. Apart. Je kunt dus nooit echt een permanente verblijfsvergunning krijgen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Anders mag ik blijven zolang de cursus duurt en kan ik mij weer inschrijven voor een nieuwe cursus
Gewoon een Thaise prins aan de haak slaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Anders mag ik blijven zolang de cursus duurt en kan ik mij weer inschrijven voor een nieuwe cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |