SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Je bent een goede jongenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overwoog ‘niemand mist Zerrouki’ als tt te doen maar dat vond ik toch een beetje gemeen.
Serieus. Grapje natuurlijk, maar ik vroeg het al eerder. Waarom de huidige trainer of trainstaf er niet in staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja jongens waarom hebben we geen trainers van het fossielen tijdperk in de OP staan
Gurney is as we speak bezig met een keigoede OP.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus. Grapje natuurlijk, maar ik vroeg het al eerder. Waarom de huidige trainer of trainstaf er niet in staat.
Nu de transferperiode is afgelopen is het wel een mooi moment om de OP te updaten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja jongens waarom hebben we geen trainers van het fossielen tijdperk in de OP staan
Ok, take your time.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney is as we speak bezig met een keigoede OP.
De tijd dat we van iedere waardeloze aankoop een soort cultheld maken ligt achter ons.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen Serginho Greene adoratietopic?
Daar snap ik ook helemaal niks van, Klaas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt milambo niet ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |