Nee. 2,5 kilo sla evenmin, trouwens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:42 schreef Starhopper het volgende:
Verder is 2,5 kilo vlees per dag is echt niet gezond hoor.
Eetsmakelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:48 schreef Triggershott het volgende:
Ze misbruiken niet alleen steroïden maar ook insuline. Enkele bodybuilders zijn al gestikt in hun eigen braaksel.
Sommige bodybuilders misbruiken insuline om spiergroei te stimuleren, omdat het de opname van voedingsstoffen door spieren bevordert. Ze consumeren grote hoeveelheden koolhydraten en prikken insuline om de bloedsuikerspiegel te manipuleren. Echter, een te hoge insulinedosis kan leiden tot hypoglykemie (een gevaarlijk lage bloedsuikerspiegel), wat flauwvallen veroorzaakt. Als ze in deze toestand braken, kunnen ze het bewustzijn verliezen en stikken in hun eigen braaksel. Dit extreme misbruik van insuline brengt ernstige gezondheidsrisico's met zich mee, waaronder coma en de dood.
Alles voor de likes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:11 schreef Leandra het volgende:
Overigens, 2½ kilo vlees per dag, wat krijg je dan via het vlees aan antibiotica en andere zooi binnen, of was het allemaal biologisch vlees? Zal wat gekost hebben.
Whehe, 100% natty, true story! Gewoon wat extra eiwitjes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef Starhopper het volgende:
„Mijn transformatie is het resultaat van jaren van harde training en discipline, gecombineerd met gezonde voeding”, zei hij onlangs nog in een interview waarin hem werd gevraagd of hij wel eens verboden middelen gebruikte om zijn spiermassa in volume te laten toenemen.
Eenzijdig eten is nooit goed, hoe dan ook. Overmatig sporten ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat het door steroïdengebruik komt inderdaad.
Het heeft geen hol met vlees eten te maken. Ben benieuwd wanneer Bear Grylls het loodje legt. Die heeft zijn full vegan dieet ingeruild voor organen en rood vlees met ei.
Braddie leeft toch nog?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:09 schreef MichaelScott het volgende:
Gek dat je niets leest over overleden influencers die elke dag 3 zakken chips en 6 hamburgermenu's naar binnen propten.
Lol, kijk alleen even naar die foto. Hoeveel bewijs wil je hebben?quote:Over hormonen en andere verboden preparaten willen we het zelfs nog niet hebben omdat we daar geen bewijzen voor hebben.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle sport en beweging. Op een bureaustil zitten is dan weer niet gezond.
[..]
Wie zegt dat hij te zwaar is of te veel eet? Je eigen normatieve oordeel uit het niets is geen argument. BMI is totaal ongeschikt om te bepalen of iemand te zwaar is.
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Zoals ik al zei, als er spuiten in zijn gegaan dan is dat een risico voor het hart.
100 stukken Shusi.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------
Ja, dagelijks zoveel kilo's vlees en dus waarschijnlijk ook nog hormonen en andere shit, heel gezond
Toen ik erg veel dronk, at ik eens zo'n periode zeer eenzijdig. Ik werd goed ziek en de arts kon niks vinden. Zijn vervangster had in de tropen gewerkt en die ontdekte de zgn tropenziekte. Parasieten slaan dan toe. Iedereen heeft parasieten, net als bacteriën die kunnen geen kwaad. totdat je geen weerstand meet hebt. Net als bj Scheurbuik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Eenzijdig eten is nooit goed, hoe dan ook. Overmatig sporten ook niet trouwens.
En van leven ga je dood
Influencers moet je geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:09 schreef MichaelScott het volgende:
Gek dat je niets leest over overleden influencers die elke dag 3 zakken chips en 6 hamburgermenu's naar binnen propten.
Lijkt mij sterk. In Japan zijn sushi maar ook rijst/vis en zeewier gerechten die dagelijks 2/3 keer gegeten worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
100 stukken Shusi.![]()
Volgens mij las ik ooit dat je hoogstens 1 keer in de week Sushi mag/moet eten. En dan geen 100 stuks lijkt me. Je kun net zo goed met een parachute van een kleuterschool afspringen.
Ik heb het zelf van Fransje Bauer gehoord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. In Japan zijn sushi maar ook rijst/vis en zeewier gerechten die dagelijks 2/3 keer gegeten worden.
Inderdaad. Ik heb echt helemaal niks met bodybuilders maar wielrenners eten ook "te veel", iets van 7 keer meer dan normale mensen, en dat met een tenger lichaam.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is sowieso belachelijk om het soort voedsel te associëren met dit type overlijden. Jarenlang steroïdengebruik leidt vaak tot hartproblemen rond een jaar of 40.
Deze man at toevallig veel vlees. Maar de meeste zijn dus overleden aan kip met rijst volgens die logica.
Influenzen schijnt bij sommigen best wat op te leverenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef RealistAtheist het volgende:
Hoe kunnen dit soort totaalidioten deze levensstijl bekostigen. Steak en sushi zijn niet goedkoop en ik neem aan dat hij de hele dag in de sportschool hing en dus ook geen tijd had om te werken? Naja, ik zal hem niet missen igg.
Dit dus! Een hormoonvarken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:35 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lol, kijk alleen even naar die foto. Hoeveel bewijs wil je hebben?
Sponsors waarschijnlijk. Ook deed hij mee aan wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef RealistAtheist het volgende:
Hoe kunnen dit soort totaalidioten deze levensstijl bekostigen. Steak en sushi zijn niet goedkoop en ik neem aan dat hij de hele dag in de sportschool hing en dus ook geen tijd had om te werken? Naja, ik zal hem niet missen igg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |