Wordt dit gezellig?quote:Onbetrouwbare politie zondag wl aanwezig bij protest Ajax-supporters op Leidseplein
Onbetrouwbaarheid heeft vandaag een gezicht gekregen en het ziet eruit als oom agent. Even een kopje koffie drinken voorafgaand, tijdens en na de competitiewedstrijd Ajax vs. FC Utrecht van aanstaande zondag is namelijk teveel gevraagd, want o, o, o ons vroegpensioen, maar in grote getale opdraven als Ajax-supporters besluiten op zondag op het Leidseplein samen te komen, is ineens geen probleem. Hoezo kan dat dan wel? Is het vroegpensioen dan ineens geen issue meer? Het is HY-PO-CRIET.Laatste nieuws
Het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC) heeft namelijk laten weten dat er zondag wl agenten beschikbaar zijn om op het Leidseplein te patrouilleren. En daarmee lijkt de politie haar laatste beetje goodwill te verspelen. Prima dat je wilt staken omdat je eerder wil stoppen met werken, maar om keer op keer dezelfde groep te pakken om je punt te maken is kinderachtig. Waarom niet demonstreren als Maxima ergens haar gezicht laat zien? Waarom niet demonstreren als Willem-Alexander ergens wat handen moet schudden? Waar was de politie met hun grote mond tijdens de GP van Zandvoort?
Nee hoor, dat durven ze niet, de Nederlandse agentjes. Maar de voetbalsupporter, ach, die staat er toch al slecht op dus die zijn ideaal om mee te sollen. Die krijgen dus de middelvinger gepresenteerd net zolang totdat het kabinet akkoord gaat met hun eisen. Het is een vorm van chantage waar een kind van drie nog wat van kan leren. Het is een schande dat ze hun onontkoombare aanwezigheid bij evenementen misbruiken om hun zin te krijgen. Het is een vorm van onbetrouwbaar machtsvertoon dat niet past bij een organisatie die zo van belang is voor een samenleving.
En fiets je vanavond zonder licht naar het caf, grote kans dat je dan wel een dikke prent krijgt. Dan staan ze ineens weer vooraan met hun moreel superieure gedrag en hun domme bonnenboekje. Zie ons de boel eens veilig houden! Nou, applaus hoor. https://www.powned.tv/art(...)ters-op-leidseplein/
Ik haat gezelligheid.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:30 schreef Paul het volgende:
De ajax-fans gaan ook staken, omdat de politie staakt, maar nu komt de politie toch even kijken
[ x ]
[ afbeelding ]
[..]
Wordt dit gezellig?
Lol wat een dom stuk is ditquote:Onbetrouwbaarheid heeft vandaag een gezicht gekregen en het ziet eruit als oom agent. Even een kopje koffie drinken voorafgaand, tijdens en na de competitiewedstrijd Ajax vs. FC Utrecht van aanstaande zondag is namelijk teveel gevraagd, want o, o, o ons vroegpensioen, maar in grote getale opdraven als Ajax-supporters besluiten op zondag op het Leidseplein samen te komen, is ineens geen probleem. Hoezo kan dat dan wel? Is het vroegpensioen dan ineens geen issue meer? Het is HY-PO-CRIET.
Dan tief ik er Plompzakker doorheen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:39 schreef Socios het volgende:
Ik ga alvast op het tramhokje staan.
Politie is een triest clubje geworden de laatste twee decennia. Nul punt nul gezag en nu gaan ze hun zin proberen te krijgen door volkssport nummer n te ondermijnen. En weet je wat het mooie is. Ze zijn bij zeker de helft van de wedstrijden waar ze worden ingezet totaal overbodig. Dat heeft zich de afgelopen weken al meermaals bewezen. Actie mislukt. Maar door angstige burgemeestertjes, zoals die van Amsterdam, blijft hun rol veel te groot waardoor ze nu hun momentje menen te pakken en denken dat ze gelijk gaan krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lol wat een dom stuk is ditDat is het hele idee van stakingsacties he, dat je het wel kan maar op bepaalde momenten niet doet om een signaal af te geven.
Zoals een buschauffeur die tot 10:00 uur staakt en daarna gewoon weer zijn bus in stapt.Ohhh en nu kan je opeens wel een bus besturen?! Wat een hy-po-criet
Ik snap prima dat ze iedere keer het voetbal pakken, want dat is bij uitstek een evenement waarbij het waanzin is dat er zoveel politiecapaciteit naar toe moet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Politie is een triest clubje geworden de laatste twee decennia. Nul punt nul gezag en nu gaan ze hun zin proberen te krijgen door volkssport nummer n te ondermijnen. En weet je wat het mooie is. Ze zijn bij zeker de helft van de wedstrijden waar ze worden ingezet totaal overbodig. Dat heeft zich de afgelopen weken al meermaals bewezen. Actie mislukt. Maar door angstige burgemeestertjes, zoals die van Amsterdam, blijft hun rol veel te groot waardoor ze nu hun momentje menen te pakken en denken dat ze gelijk gaan krijgen.
Hopelijk schaffen ze het vroegpensioen af. Lekker voet bij stuk houden.
Ja Feyenoord - Ajax ja. Niet Ajax - Utrecht of Nac - Twente of welke andere wedstrijd dan ook. Als het een beetje moeilijk wordt voor de politie dan gaan ze maar staken. Trieste organisatie. Niet voor niets dat niemand meer politieagent wil worden. Omdat je uitgekotst wordt. Wat ze overigens over zichzelf hebben afgeroepen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:15 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik snap prima dat ze iedere keer het voetbal pakken, want dat is bij uitstek een evenement waarbij het waanzin is dat er zoveel politiecapaciteit naar toe moet.
Bij Feyenoord-Ajax zijn er honderden agenten nodig om een fucking spelersbus te beschermen tegen een horde zwakzinnige tokkies. Gaat echt helemaal nergens meer over. Als ik ergens een staking zou moeten verzinnen zou die ook bovenaan het lijstje staan.
In welke eeuw leef jijquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:15 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik snap prima dat ze iedere keer het voetbal pakken, want dat is bij uitstek een evenement waarbij het waanzin is dat er zoveel politiecapaciteit naar toe moet.
Bij Feyenoord-Ajax zijn er honderden agenten nodig om een fucking spelersbus te beschermen tegen een horde zwakzinnige tokkies. Gaat echt helemaal nergens meer over. Als ik ergens een staking zou moeten verzinnen zou die ook bovenaan het lijstje staan.
Wat bedoel je ? Er zijn alleen al 1 miljoen actieve leden. De meeste TV-kijkers ooit was 12 miljoen, bij Nederland-Denemarken EK-1992. Allemaal Tokkiesquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:26 schreef Akathisia het volgende:
Voetbaltokkies spotgenot dit topic
Of het waanzin is weet ik niet maar verder wel eens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:15 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Sterker nog; ze beginnen te rellen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:04 schreef Toine51 het volgende:
Dus nu demonstreren supporters, omdat de politie niet aanwezig wil zijn bij een wedstrijd waar de politie moet opdraven om juist die supporters..
Dat wordt hartstikke gezellig en er gaat niks kapot.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:30 schreef Paul het volgende:
De ajax-fans gaan ook staken, omdat de politie staakt, maar nu komt de politie toch even kijken
[ x ]
[ afbeelding ]
[..]
Wordt dit gezellig?
Dan had je daar maar niet moeten staan. Kneuzenquote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef vacuum1 het volgende:
Een van die supporters kreeg klappen van de ME en toen werd ie ook nog bijna aangereden door een politiebusje.
Cluppie om de hoek?quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef Vincent_student het volgende:
Ik was Ajax-fan. Dat is nu helemaal voorbij. Als ik die mislukkelingen zie in het nieuwsbericht, daar word je toch droevig van. Is er dan nergens een voetbalclub die niet van die halve garen hebben?
quote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het is i.d.d. een apart slag politieagent die bij de ME wil.
Erger zijn de ramptoeristen die zonder in te grijpen de rellen filmen en/of verslaan.quote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het is i.d.d. een apart slag politieagent die bij de ME wil.
'Toen het goed ging was ik wel fan maar nu niet meer!!!quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef Vincent_student het volgende:
Ik was Ajax-fan. Dat is nu helemaal voorbij. Als ik die mislukkelingen zie in het nieuwsbericht, daar word je toch droevig van. Is er dan nergens een voetbalclub die niet van die halve garen hebben?
Mwah Rotterdam is er ook niet beter op geworden toen ze daar de boel platgooide.quote:Op zondag 15 september 2024 17:47 schreef xzaz het volgende:
Amsterdam:')
Gewoon asfalteren mooie parkeerplaats voor Rotterdam
Rotterdam was nog de moeite waard om opnieuw op te bouwenquote:Op zondag 15 september 2024 18:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Mwah Rotterdam is er ook niet beter op geworden toen ze daar de boel platgooide.
Ga even baantjes zwemmen in de Donau mafkees.quote:Op zondag 15 september 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Waren die laffe agenten niet druk bezig zich bij XR te sluiten.
Oke npcquote:Op zondag 15 september 2024 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga even baantjes zwemmen in de Donau mafkees.
voor je 't weet heb je lakschade!quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef vacuum1 het volgende:
Een van die supporters kreeg klappen van de ME en toen werd ie ook nog bijna aangereden door een politiebusje.
Kuthekquote:Op zondag 15 september 2024 18:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is ook zo zwakzinnig. Een hek gooien naar een stevig stalen hek, wat wil je nou bereiken
goed zo, al die diverse deelnemersquote:
Ik hoop niet dat je wiskundeleraar bent.quote:Op zondag 15 september 2024 18:40 schreef Triggershott het volgende:
Het is juist beter als Ajax-wedstrijden afgelast worden, want Ajax verliest alleen maar, dat is momenteel pijnlijker dan geen wedstrijden spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |