Maar als Lotto moest je toch ook De Lie in het peloton houden denk ik dan? Natuurlijk loop je dan het risico dat Pogacar Van Gils en Berckmoes lostquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pogi kon nog net het wiel houden van Gewiss-Lotto.
Die rijdt vrij random goede uitslagen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grappenmaker Molard.
Al jaren een fascinatie van mij.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rijdt vrij random goede uitslagen.
In Montréal zal hij wel weer mooi 73e of zo worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al jaren een fascinatie van mij.
Sinds wanneer kan Hirschi ook al vlakke groessprints winnen? Bijzonder.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:49 schreef TheArt het volgende:
Baroncini en Brenner worden op 500m van de finish van de Memorial Marco Pantani teruggepakt waarna Hirschi de sprint wint en zijn 5e eendagskoers op rij pakt.
Wel een sprint met amper fatsoenlijke sprinters, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Hirschi ook al vlakke groessprints winnen? Bijzonder.
quote:,,Er zijn nog geen handtekeningen gezet en het is nog niet 100% rond”, zegt Markensteijn, ,,Maar het ziet er wel heel goed uit.” Zo goed, dat de aanvraag inmiddels bij de UCI ligt om de wedstrijd in 2025 van 14 tot en met 19 oktober te verrijden. De nieuwe Ronde van Nederland moet in eerste instantie een 2.1-koers worden, met de ambitie om in de jaren erna door te groeien naar een hoger niveau en naast een mannenkoers óók een vrouwenwedstrijd te organiseren.
Markensteijn: ,,Verder willen we onze eigen stempel op de wedstrijd drukken. Innoveren, dingen doen die nog niet eerder gedaan zijn. Ik ga niet precies zeggen wat we van plan zijn, maar we zullen sowieso meer etappes uittekenen in de vorm van omlopen. Dan zien de fans de renners vaker voorbijkomen en is de belasting op de openbare ruimte en de politie minder groot.
Heel apart dit. Waarom zouden deze lui voor hun 2.1-koers opeens wel medewerking van gemeentes vinden? Een omloop is ook ingrijpend en vereist nog meer toewijding dan een simpele start... Kan wel een mooie herfstkoers zijn in oktober, lekker door de regen en de wind over de Afsluitdijk gaan fietsen enzo.quote:
Over de afsluitdijk is wel lastig en omloop uit te tekenenquote:Op zondag 15 september 2024 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heel apart dit. Waarom zouden deze lui voor hun 2.1-koers opeens wel medewerking van gemeentes vinden? Een omloop is ook ingrijpend en vereist nog meer toewijding dan een simpele start... Kan wel een mooie herfstkoers zijn in oktober, lekker door de regen en de wind over de Afsluitdijk gaan fietsen enzo.
Je hebt toch een rijbaan heen en een rijbaan terug? Gewoon een rondje afslijtdijk.quote:Op zondag 15 september 2024 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Over de afsluitdijk is wel lastig en omloop uit te tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |