Nah, zo snel zal het niet gaan gok ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje het Chelsea van Nederland worden toch. Niks mis mee.
Wie zijn er verhuurd dan?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, zo snel zal het niet gaan gok ik.
Zijn er nu 11 verhuurd, maar hoop volgens mij ook met koopoptie
Lopez, Kasanwirjo, Pedersen, van den Belt, Sauer, Bullaude, van Sas, Benita, Walemark, Tsongui, Sebaoui en ene Devin Haen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:
Van Sas was ooit een talent. Staat al 3 jaar ofzo stil.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lopez, Kasanwirjo, Pedersen, van den Belt, Sauer, Bullaude, van Sas, Benita, Walemark, Tsongui, Sebaoui en ene Devin Haen waar ik nog nooit van heb gehoord
Maar dat is vooral wel brandhout op Sauer na. Hopelijk is die van Sas nog leuk keepertje en blijkt Bullaude toch een talentje te zijn
Nou ja, die mag wel bij Vitesse blijven dan. In de toekomst met Bulgaartje in de goalquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Sas was ooit een talent. Staat al 3 jaar ofzo stil.
Gozer die de eerste wedstrijden keepte bij Vitesse, uit eigen jeugd, deed het prima. Goede reflexen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, die mag wel bij Vitesse blijven dan. In de toekomst met Bulgaartje in de goal
Ja die hebben volgens mij echt alles nu uit de jeugd gehaald.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer die de eerste wedstrijden keepte bij Vitesse, uit eigen jeugd, deed het prima. Goede reflexen.
Begrijpelijk. Ook weer kapitaal opbouwen met jeugdspelers.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die hebben volgens mij echt alles nu uit de jeugd gehaald.
Mja, erg onsympathieke club. 20 keer uitstel van de KNVB heeft het niet beter gemaakt
Geen idee, die postte nog weleens in R&P sc met jou toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ook weer kapitaal opbouwen met jeugdspelers.
Nee, dat is niet best. Leeft yats trouwens nog? Zie hem nooit meer.
Ga je Lollipop Chainsaw voor ps5 kopen?quote:
Ok Aberquote:
Dat is echt 10 jaar terug. Maar zag hem nogwel eens posten in vbl, maar al lang niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, die postte nog weleens in R&P sc met jou toch?
ken ik niet, is dat vet?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je Lollipop Chainsaw voor ps5 kopen?
Misschien is hij de oceaan overgestoken voor zijn vrouwtjequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt 10 jaar terug. Maar zag hem nogwel eens posten in vbl, maar al lang niet meer.
Beetje als een sexy meisje met een kettingzaag dingen slopen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat vet?
Denk gtr7 en elden ring dlc eerst en dan zie ik wel.
Zou zo maar eens kunnen. Was eigenlijk vergeten dat hij een vriendin had.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is hij de oceaan overgestoken voor zijn vrouwtje
Scheelt weer een bannetje of 2quote:Op zondag 15 september 2024 08:23 schreef vrijgevochten het volgende:
Nou boys Abid staat op geblokkeerd
180 dagen in ieder geval
Erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |