Neequote:
Vertrouw je niet?quote:
Ik wil mij eerst even inlezen wat ze er allemaal mee doen. Nog niet aan toegekomen.quote:
geen idee heb niemand om zoiets mee te delenquote:Op maandag 16 september 2024 15:00 schreef Questular het volgende:
Lieve mensen hier, kun je een spotify premium familie abonnement afnemen en die delen met mensen buiten je huishouden?
nee, zover ik weet niet(heb daar zelf eens naar gekeken, kan gewijzigd zijn maar ik verwacht van niet)quote:Op maandag 16 september 2024 15:00 schreef Questular het volgende:
Lieve mensen hier, kun je een spotify premium familie abonnement afnemen en die delen met mensen buiten je huishouden?
Ik veto alles wat vanuit grtd komtquote:Op maandag 16 september 2024 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij vanuit GRTD hebben Gedwongen opname in gang gezet makker. Het is allemaal voor je eigen bestwil
Er posten nu alleen nog maar GOATING USERSquote:Op maandag 16 september 2024 17:23 schreef Solotovski het volgende:
T is weleens drukker geweest daar
Ja leuk jaquote:Op maandag 16 september 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er posten nu alleen nog maar GOATING USERS
Kan niet wachten om ze weer helemaal de tering te scheldenquote:Op maandag 16 september 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms heb je daar gewoon een bannetje voor overquote:Op maandag 16 september 2024 17:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan niet wachten om ze weer helemaal de tering te schelden
Ja het is pure tyfus aids mongolenquote:Op maandag 16 september 2024 17:23 schreef Solotovski het volgende:
T is weleens drukker geweest daar
Hohoquote:Op maandag 16 september 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het is pure tyfus aids mongolen
hoeren tering bende daar
BEASTING @ChevyCapricequote:Op maandag 16 september 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
erg boosquote:Op maandag 16 september 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
fus aids mongolen
hoeren tering bende daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |