ja vind ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel jammer dat je zo je best doet en er is absoluut niemand die het door heeft.
Wel een beetje teleurgesteld dat zelfs jij het niet ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:greysbones natuurlijk niet
misschien moet je zelf beter oplettenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een beetje teleurgesteld dat zelfs jij het niet ziet.
Ik heb hem al door hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je zelf beter opletten
Of ik heb er niet op gelet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een beetje teleurgesteld dat zelfs jij het niet ziet.
je hebt geen idee hequote:Op vrijdag 13 september 2024 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ik heb er niet op gelet.
Nee, omdat ik er niet op heb gelet.quote:
goed excuusquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, omdat ik er niet op heb gelet.
quote:
dat kun je wel zeggen tegen Nattekat maar dat is praten in een echoput. Die luistert nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je zelf beter opletten
johquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:45 schreef Starflyer het volgende:
Carlos moet zich bij de stewards verantwoorden voor het in de weg rijden bij Sainz.
Oepsquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh
jezelf in de weg rijden?
Of reed pa bij zoon in de weg
als het om jou gaat weet ik precies dat je hoofd een echoput isquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
@:nizno komt weer eens willekeurig binnenvallen met een oordeel zonder enig idee te hebben waar het over gaat.
Water is nat.
Dat zal allemaal wel, maar toch sla je de plank gigantisch mis. Zoals gebruikelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het om jou gaat weet ik precies dat je hoofd een echoput is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |