SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat krijg je als je hele dagen aan het bolken benquote:
Hey Rob, lekker thnxquote:
Ah als ik dat had gewetenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je hele dagen aan het bolken ben
Was ik gestopt ermee
Ik heb u net iets uitgereiktquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah als ik dat had geweten
Was ik gestopt ermee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik gebruik een statische doekje 1x in de weekquote:
En 2 x met de stofzuiger
Thnxquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb u net iets uitgereikt
Kan altijd nogquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah als ik dat had geweten
Was ik gestopt ermee
Met een statisch doekje de vloer doen? Op je knieën?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik gebruik een statische doekje 1x in de week
En 2 x met de stofzuigerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik swiffer ieder dag de vloer en een keer per week stofzuigen en dweilenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik gebruik een statische doekje 1x in de week
En 2 x met de stofzuigerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ligt er een hoop stof hoorquote:
Met een zo'n swifferquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een statisch doekje de vloer doen? Op je knieën?
O ja die heb ik ook nog, alleen gaat hij steeds vast zitten in mijn kleed daarom gebruik ik hem niet veel meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te koud?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een van de redenen waarom ik geen kleed hebquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die heb ik ook nog, alleen gaat hij steeds vast zitten in mijn kleed daarom gebruik ik hem niet veel meerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had eerder een daar ging hij makkelijk overheen, maar heb nu zo hoogpoligequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik geen kleed heb
Ik moet we anders koude voeten in de winter ondanks geisoleerde vloer en huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: