SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bij Luctor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er nou van die zondvloed van gisteren terechtgekomen? Hier alweer stralend zonnetje
Heb al vaker in de regen gereden terwijl buienradar aangaf dat het droog bleefquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat het vaak wel klopt, ligt ook beetje aan de soort bui
🙈quote:
Mooie fotoquote:
Onze Jumbo ligt ook al vol met chocoladeletters enz haha.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
En kruidnoten, het duurt verdomme nog 4 maanden, de zomer is net voorbij.
Flikker op met die zooi
Was gisteren bij de action, daar liggen de kerstspullen alquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Onze Jumbo ligt ook al vol met chocoladeletters enz haha.
Er moet ook getankt worden in Bodøquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef Fogel het volgende:
Thanks!
De vlucht gaat naar het noorden. Vliegtuig waar ik nu in zit naar Tromsø, maar met tussenlanding in Bodø (want het is net een bus, mensen eruit en erin die maar tot of van Bodø moeten), daarna verder med een kleiner vliegtuig naar Hammerfest.
En een andere prijs.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kruidnoten is gewoon speculaas in een ander vormpje...
Ik dacht even kijken hoe koud het daar nu is. Ook 14 graden. Net als in Nederlandquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef Fogel het volgende:
Thanks!
De vlucht gaat naar het noorden. Vliegtuig waar ik nu in zit naar Tromsø, maar met tussenlanding in Bodø (want het is net een bus, mensen eruit en erin die maar tot of van Bodø moeten), daarna verder med een kleiner vliegtuig naar Hammerfest.
Waarschijnlijk niet, want dat hebben ze net in Trondheim al gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet ook getankt worden in Bodø
Thanks!quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar veel plezier in het koude noordenMooi daar
Misschien heb je wel een groter flietuig dan wat ik had danquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:56 schreef Fogel het volgende:
Waarschijnlijk niet, want dat hebben ze net in Trondheim al gedaan.
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een groter flietuig dan wat ik had dan
Oh ik had een 737-600 zie ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.
Kan je nagaan hoe luid die anderen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.
Ja dash 8 zijn propellorvliegtuigjes. Dan heb je datquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe luid die anderen zijn.
Dan was je er voor eind 2019.quote:
ja augustus 2015quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan was je er voor eind 2019.
Schattig vliegtuigtype was het.
Ja. En dat is het het echte doel. Eigengeilerij. Goed hoor, Den Haagquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
straks is vliegen het nieuwe roken
Geen reclame meer voor vuile auto’s en vliegreizen: ‘Den Haag komt als eerste ter wereld met écht verbod’
In Den Haag mag vanaf volgend jaar geen reclame meer gemaakt worden voor fossiele producten en diensten zoals vliegvakanties, cruisevakanties, benzineauto’s en gasaanbieders. ,,We worden daarmee de eerste stad ter wereld die fossiele reclame echt verbiedt.”
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Geen reclame meer voor vuile auto’s en vliegreizen: ‘Den Haag komt als eerste ter wereld met écht verbod’
In Den Haag mag vanaf volgend jaar geen reclame meer gemaakt worden voor fossiele producten en diensten zoals vliegvakanties, cruisevakanties, benzineauto’s en gasaanbieders. ,,We worden daarmee de eerste stad ter wereld die fossiele reclame echt verbiedt.”
https://www.ad.nl/den-haa(...)3P0Puvp7mkx9mSTwoWGg
Ik dacht dat zitten het nieuwe roken was?quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.
Ja je bent natuurlijk wel een vieze eigen-nest-bevuiler als luchtreiziger.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ja das alweer oudquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat zitten het nieuwe roken was?
rustig aan gretaquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je bent natuurlijk wel een vieze eigen-nest-bevuiler als luchtreiziger.
Daarom het totaal aantal vluchten tatoeëren in iemands voorhoofd, dan kan iedereen zien wat voor een oetje het is.
In Engeland struikel je ook over alle vape-shops. In Nederland is het al niet veel anders ook.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.
Roken = longkankerquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland struikel je ook over alle vape-shops. In Nederland is het al niet veel anders ook.
Ben je met alle slechte dingen gestopt valt er een Thaise meeuw op je kop.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dat vapen ook geprobeerd om van het roken af te komen maar voor mij was het niet 'echt' genoeg
Kijk die zwaan lekker genieten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
kijk de kitesurfers gaan
[ afbeelding ]
Bij Den Haag dacht ik eerst aan de landelijke politiek, maar het gaat dus om de lokale politiek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je met alle slechte dingen gestopt valt er een Thaise meeuw op je kop.
Dit wordt jouw zwembad?quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
kijk de kitesurfers gaan
[ afbeelding ]
ja maar daar was den haag nog boos over begreep ikquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Den Haag dacht ik eerst aan de landelijke politiek, maar het gaat dus om de lokale politiek.
Bij het vliegveld waren ze daar al mee begonnen door The Hague weg te laten van de borden.
ik kies wel voor het zwembadquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
kijk de kitesurfers gaan
[ afbeelding ]
oh nee dit is een resort wat ik net op fb zie maar vind het een mooie fotoquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit wordt jouw zwembad?
Ik las het heel even alsof de meeuw je eten was.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja is nog wel verbetering aan te brengen in het eten natuurlijk
nou smaakt misschien wel als kipquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las het heel even alsof de meeuw je eten was.
ik wilde het net met je delenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef Recce het volgende:
Er was vannacht grondvorst in Twente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaast me niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland struikel je ook over alle vape-shops. In Nederland is het al niet veel anders ook.
Kitesurfers? Ik zie alleen maarquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
kijk de kitesurfers gaan
[ afbeelding ]
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verbaast me niet.
Hangt daar al accijns aan eigenlijk?
Plausibelquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las het heel even alsof de meeuw je eten was.
Geen tropische stormen in Thailand in je eerste week?quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet niet veel langer duren idd
ja er is kans op overstromingen in bangkokquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen tropische stormen in Thailand in je eerste week?
*stuurt alvast wat vorst op naar thailandquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet niet veel langer duren idd
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
*stuurt alvast wat vorst op naar thailand
voor een witte kerst
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Ja, dat had ik ook begrepen. Anders had ik het niet eens geweten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar was den haag nog boos over begreep ik
9 gradenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef Recce het volgende:
Er was vannacht grondvorst in Twente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huichelachtige zwakzinnigerdsquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar was den haag nog boos over begreep ik
gewoon staken tot er geen geld meer isquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele land platgooien met stakingen
Je weet voor welke beroepsgroep dit is he?quote:
ik krijg deze maand 5,8% meer loonquote:
...inflatiecorrectie?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik krijg deze maand 5,8% meer loon
ik ga alleen niet minder werken.
Nee?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet voor welke beroepsgroep dit is he?
er staat geen enkele beroepsgroep in het bericht, dus gewoon algemeen voor alle cao onderhandelingenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet voor welke beroepsgroep dit is he?
Nog even en ik kom je achterop.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kant van het eiland is niet heel populair bij strandgangers omdat het zo ondiep is maar vind het wel een mooie plek
en 90% mag niet zeiken want dat heeft helemaal geen zwaar beroep..quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee?
Ik weet wel dat tegenwoordig iedereen vindt dat ie een zwaar beroep heeft.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even en ik kom je achterop.
Als het er niet zo smerig warm was.
Ik zie fysiek zware beroepen als bouw, maar ook mentaal zwaar als ov (je kan zeggen wat je wil, maar wisseldiensten in verkeer is gewoon zwaar), vrachtwagen (mix fucking lange dagen, vaak fysiek zwaar en heel vaak zeer krappe planningen+verkeer).quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee?
Ik weet wel dat tegenwoordig iedereen vindt dat ie een zwaar beroep heeft.
het is inderdaad zwaar om je vatzige lijf elke keer weer naar de koffie automaat te slepenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Kantoormedewerker zijn is zwaar beroep
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is inderdaad zwaar om je vatzige lijf elke keer weer naar de koffie automaat te slepen
Ik wens ze veel succesquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie fysiek zware beroepen als bouw, maar ook mentaal zwaar als ov (je kan zeggen wat je wil, maar wisseldiensten in verkeer is gewoon zwaar), vrachtwagen (mix fucking lange dagen, vaak fysiek zwaar en heel vaak zeer krappe planningen+verkeer).
Voornaamste punt is dus dit:
https://www.cnv.nl/themas(...)treden-blijft-nodig/
Vind ik niet onredelijk.
Ja, benieuwd wat ik er komend jaar bij krijg. Zal wrsl nog niet eens de inflatie corrigerenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En die loonsverhoging die ze vragen is feitelijk gewoon inflatiecorrectie he.
Er waren/zijn veel waarschuwingen voor extreem weer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor weer zou het in praag worden?
Jezelf kapot werken? in Nederland, laat me niet lachen johquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, stel je voor dat je gewoon een loon krijgt waar je daadwerkelijk van kan leven zonder jezelf kapot te werken. Werkgevers lachen zich de ballen uit de broek man.
Wij kregen 3,5% en voor 2025 is per 1 maart al een loonstijging van 3% afgesproken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, benieuwd wat ik er komend jaar bij krijg. Zal wrsl nog niet eens de inflatie corrigerenEn dan niet de "nu" inflatie van 2,2 - 2,5 % maar die van 2 jaar geleden, toen elke CAO er 10-12 % bij kreeg en wij 4.
Oh ja. Over een half uur is die zak leeg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in chocolade en nu heb ik drie chocolade kruidnootjes gepakt. Gevaarlijk dit
Nee omdat ze zo blij zijn met mequote:
Constant dat gezeik van die wijven aanhoren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Kantoormedewerker zijn is zwaar beroep
Amateur.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin in chocolade en nu heb ik drie chocolade kruidnootjes gepakt. Gevaarlijk dit
Ik krijg per 1 januari 2,5 % erbij zo te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij kregen 3,5% en voor 2025 is per 1 maart al een loonstijging van 3% afgesproken.
Het idee om geen score bij te houden komt vast ook van een kantoor. Dus dat soort typesquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constant dat gezeik van die wijven aanhoren.
Dat zal wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee om geen score bij te houden komt vast ook van een kantoor. Dus dat soort types
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Over een half uur is die zak leeg.
Rip.
Even opwarmenquote:
Dan smelt de chocolade.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar anders kan ik niet werken omdat ik alleen maar aan die chocolaatjes kan denken![]()
[..]
Even opwarmen
Heb je ook een zwaar beroep?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar anders kan ik niet werken omdat ik alleen maar aan die chocolaatjes kan denken![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan smelt de chocolade.
ze waren echt heel vies!!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu ook zin in chocolade kruidnoten.
ik weet niet wat de definitie daarvan is maar er wordt redelijk wat van je gevraagd, is het salaris dan ook naar dus priemquote:
Verkapte "kijk mij eens nog vrije dagen hebben"quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het is sinds 21 april niet meer voorgekomen dat ik ook maar 3 dagen achter elkaar vrij was. Geen wonder dat ik zo'n zin in volgende week heb
Dan wordt het ook lekker weer!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het is sinds 21 april niet meer voorgekomen dat ik ook maar 3 dagen achter elkaar vrij was. Geen wonder dat ik zo'n zin in volgende week heb
Ja hier nog lekkerder dan waar ik heen gaquote:
Ja dat wel ja. Maar ik schuif er ook een paar door naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens nog vrije dagen hebben"
Ik blijf stug die korte broek dragen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:21 schreef dud0r het volgende:
Hoewel het vandaag ook wel prima met de korte broek is
quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf stug die korte broek dragen.
Wij zijn gewoon lekker aan het manifesteren dat het weer warm wordt
quote:
Eerst zien (voelen), dan geloven.quote:
als ik op link naar gequote post klik:quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
volgens mij heb ik dit jaar geen hele week opgenomen nogquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, vrije dagen.
Eens kijken wanneer ik nog wat opneem, de laatste "hele" week was ook alweer mei.
Oh, dit moet je niet zien als een "kiek mij me uitsloven voor m'n werk", dit is meer matige planning van mijn kant.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit jaar geen hele week opgenomen nog
ik kan geen vakantie plannen, uberhauptquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dit moet je niet zien als een "kiek mij me uitsloven voor m'n werk", dit is meer matige planning van mijn kant.
Ja dat heb ik ook wel. Ben de afgelopen tijd al tussendoor af en toe een dagje vrij aan het opnemen, maar echt zomervakantie heb ik dus niet gehad dit jaar. Vorig jaar trouwens ook niet. Doe ik zelf hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dit moet je niet zien als een "kiek mij me uitsloven voor m'n werk", dit is meer matige planning van mijn kant.
Hoezo niet? Werk is gewoon planbaar, je bent in dienst, geen slaafje.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan geen vakantie plannen, uberhaupt
liefst zou ik dag van te voren zeggen: ik neem vanaf morgen een week vrij..
maar dat vindt de baas niet leuk
Waar zie je gepiep? Volgens mij worden er gewoon wat dingen geconstateerd.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nu middenin een werksequens van (even tellen), 19 dagen werken, 2 dagen vrij en ik piephuiljank niet.
er moet weer even overgetoept wordenquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar zie je gepiep? Volgens mij worden er gewoon wat dingen geconstateerd.
ik kan niet plannen, as in: ik haat het om weken/maanden vooruit te vakantie vast te leggen..quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Werk is gewoon planbaar, je bent in dienst, geen slaafje.
Hoe kom je ooit aan vakantie toe dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan niet plannen, as in: ik haat het om weken/maanden vooruit te vakantie vast te leggen..
en de volgende dag vrij nemen is geen optie omdat het werk zich dan opstapelt, klanten gaan zeiken en wij daar uiteindelijk gewoon last van krijgen, in die zin is het niet planbaar werk
daarnaast is het geen goed fatsoen imho om dat te doen voor een normale vakantie
langer vantevoren vakantie aanvragen dan he zodat er op voorhand geregeld kan wordenquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kom je ooit aan vakantie toe dan eigenlijk?
Er is altijd een grotere T-Rex in het oerbos te vinden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er moet weer even overgetoept worden
Nee, dat je werkgever liever niet heeft dat je last minute vrij neemt, is vrij normaal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan niet plannen, as in: ik haat het om weken/maanden vooruit te vakantie vast te leggen..
en de volgende dag vrij nemen is geen optie omdat het werk zich dan opstapelt, klanten gaan zeiken en wij daar uiteindelijk gewoon last van krijgen, in die zin is het niet planbaar werk
Ja maar dat haat jequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
langer vantevoren vakantie aanvragen dan he zodat er op voorhand geregeld kan worden
Eh, niet voor niets uitgestorven.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is altijd een grotere T-Rex in het oerbos te vinden.
en ik moet natuurlijk m'n kuit showen. dat gaat niet met een lange broek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf stug die korte broek dragen.
Wij zijn gewoon lekker aan het manifesteren dat het weer warm wordt
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik op link naar gequote post klik:
[..]
ik heb in juli al vrij genomen voor mei volgend jaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarnaast is het geen goed fatsoen imho om dat te doen voor een normale vakantie
correct, daarom zit ik dus met veel vrije dagen (en is het een wonder dat ik vorig jaar mn uren heb opgemaakt op 1 dag na)quote:
Vuige leugens, ik moet nog meetings voorbereiden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 is begonnen, dus tijd voor weekend
woah, zijn die uitgestorvenquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, niet voor niets uitgestorven.
Immer leerzaam met d'n IJs.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, zijn die uitgestorven
weer wat geleerd.
slechte planning.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vuige leugens, ik moet nog meetings voorbereiden.
Nee, krijg net de materialen binnen en anders moet het in het weekend.quote:
Is het daarom ook een schedel op m'n beenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het daarom ook een schedel op m'n been
Mwah. Ik ben het er niet mee oneens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Geen ticketsale code gekregen van Oasis voor de extra shows. Wat een kut band zeg.
Grapje. Ja dat laatste he.
wel het meest logischequote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben het er niet mee oneens.
Hoef je niet te blijven herhalen hoor, net als dat je toen 200x moest roepen hoe vreselijk kut Joost wel niet is als persoon.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijk zeverbandje en kutmensen dat Oasis.
huehuequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak. Ik moet naar de wc, maar m'n pakket-zonder-toevoeging-achter-het-nummer is onderweg, dus ik weet niet of ze het (zoals normaal) gewoon naar binnen schuiven hier.
Fred Durst behoort trouwens net als Heinrich Himmler ook tot de kudde der enorme kutmensen, die had wel op een instortende Twin Tower mogen staan met zijn puberbandje.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoef je niet te blijven herhalen hoor, net als dat je toen 200x moest roepen hoe vreselijk kut Joost wel niet is als persoon.![]()
![]()
Ja ja bla bla niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fred Durst behoort trouwens net als Heinrich Himmler ook tot de kudde der enorme kutmensen, die had wel op een instortende Twin Tower mogen staan met zijn puberbandje.
Volgens mij heb je weekend nodig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fred Durst behoort trouwens net als Heinrich Himmler ook tot de kudde der enorme kutmensen, die had wel op een instortende Twin Tower mogen staan met zijn puberbandje.
En een hand vol pillenquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weekend nodig.
Arm voor m'n camera. Voor d'n OnlyIJs.quote:
Eerstvolgende vrije (weekend)dag is de 28e.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh! Betalequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Arm voor m'n camera. Voor d'n OnlyIJs.
Sure sure.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerstvolgende vrije (weekend)dag is de 28e.
Goed van genietenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
zo de laatste flappen zijn in huis
Elk hapje door het mondje is terug te zien in het Thaise bikinikontjequote:Op vrijdag 13 september 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Bij Pathé ook, maar alleen in de Randstad uiteraard.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk niet hier.Alleen Amerika volgens mij.
[ afbeelding ]
mimimimimiquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk hapje door het mondje is terug te zien in het Thaise bikinikontje
Ja dat vind ik net iets te ver. Kijk hem thuis wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Pathé ook, maar alleen in de Randstad uiteraard.
sudokuquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
even kijken welke spellen starten zonder internet op de steam
eerder vakantiequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
zelf bakkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
die boeken wegen wel zwaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga bij een bibliotheek werken dat is zulk zwaar werk. Kan je straks eerder met pensioen
weet hou zwaar die boeken zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:25 schreef Haags het volgende:
Ik ga bij een bibliotheek werken dat is zulk zwaar werk. Kan je straks eerder met pensioen
als levend boek?quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:25 schreef Haags het volgende:
Oh ehmm dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo een die veel gebruikt is met vlekken
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is dit misschien wel lekkerder dan kibbeling.
Altijd lekker hč, Aziatische snacks.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer bij de Thaise mevrouw snacks aan het halen. Ja roep steeds Vietnamese snacks maar alleen de loempia is dat en die andere dingen zijn Chinees en zij komt uit Thailand haha.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Altijd lekker hč, Aziatische snacks.
Wat?!quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is dit misschien wel lekkerder dan kibbeling.
Mijn favoriet is Gourmet Elysee in de Rue du Colisée in Parijs.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazo fijn ook dat we hier een zaakje hebben in de wijk die elke dag open is ipv 1x per week een kraam voor de Jumbo ofzo.
Ze hebben ook schijt aan de feestdagen.
Gelukkig woon ik ook niet in Emmer Compas.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar goed, daar heb je in Emmer-Compascuum niets aan
Zou daar een loempiaboer zitten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik ook niet in Emmer Compas.
Weet ik veel, woon daar niet en kom daar nooit vrijwillig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zou daar een loempiaboer zitten?
Ik zou het op prijs stellen als je eens op onderzoek uit gaat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel, woon daar niet en kom daar nooit vrijwillig.
Doe lekker zelf.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je eens op onderzoek uit gaat.
Yoghurtijsquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
En ik wil ijs of yoghurtdrink, wat ga ik halen?
allebeiquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
vet geeft smaakquote:
UPS morgen: "Een pakketje? Wij weten niets van een pakketje."quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
UPS gisteren: "We komen je pakketje morgen tussen 9 en 13 uur brengen!"
UPS vandaag: "Je pakketje is nog niet door ons ontvangen. Je krijgt de bezorgdatum te horen zodra we het ontvangen hebben!"
Nikskunners.
Nou dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
UPS morgen: "Een pakketje? Wij weten niets van een pakketje."
UPS gisteren: ja we hebben je andere pakketjes bij ons maar die geven we niet aan je, we komen later terug; die zijn niet met express verstuurdquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
UPS gisteren: "We komen je pakketje morgen tussen 9 en 13 uur brengen!"
UPS vandaag: "Je pakketje is nog niet door ons ontvangen. Je krijgt de bezorgdatum te horen zodra we het ontvangen hebben!"
Nikskunners.
jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, dat is ook echt super lekker
[..]
nee
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
UPS gisteren: ja we hebben je andere pakketjes bij ons maar die geven we niet aan je, we komen later terug; die zijn niet met express verstuurd![]()
Beide.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
vifit lemonquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Snap dat soms echt niet. Of komt PostNL 2x aan de deur.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
op die manier staan ze 3x voor je deur (afgeven express, afgeven standard en ophalen)
nee, limoen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
citroenklinkt niet heel lekker om eerlijk te zijn
Perzik yoghurtdrankquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
perzik abrikoos mag ook als je het wat zoeter wil
ik snap dat je sneller wilt zijn met express (want afdroppen voor 12:00)quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap dat soms echt niet. Of komt PostNL 2x aan de deur.
is wel wat verwarrendquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
OMG MAAR de beste is toch echt wel aardbei/kers.
van die mini zoals sisi heeft?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb van die kleine blikjes cola. Voor de afwisseling tussen al dat bubbeltjeswater door.
0,15 literquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die mini zoals sisi heeft?ohboy nu heb ik zin in een blikje sisi
Als je die gaat doen, weten ze direct dat je niet intelligent bent.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, een intelligentietest kost 600 euro. Waaat
jaaquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo naar huis en nu drie weken geen werk![]()
![]()
Op eoa manier reken ik er toch op dat ze zometeen ineens op de stoep staan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
UPS morgen: "Een pakketje? Wij weten niets van een pakketje."
want?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je die gaat doen, weten ze direct dat je niet intelligent bent.
sisi vind ik niet te zuipenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die mini zoals sisi heeft?ohboy nu heb ik zin in een blikje sisi
Mja, zou het wat toevoegen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Wooow, een intelligentietest kost 600 euro. Waaat
Ja, zo werkt dat. Dat laatste kan ook gewoon als je wel thuis bent trouwens. Dat heeft DHL bij mij twee keer geflikt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier reken ik er toch op dat ze zometeen ineens op de stoep staan.
Vooral als ik nu besluit een wandelingetje te gaan doen. Dat ik terugkom en er een briefje "We hebben u gemist!" in de bus ligt of zo![]()
"Hoi ik wil graag een intelligentietest doen!"quote:
quote:
Waarom zou je denken van niet?quote:
vind je zo'n blikje dan voldoende? Dat is wel heel erg één slokjequote:
wordt gewoon vergoed hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoi ik wil graag een intelligentietest doen!"
-"Dat is dan ¤ 600!"
"WTF denk je dat ik malle pietje ben of zo?"
-"Eerst betalen, dan beantwoord ik die vraag"
oh, dat is niet zo mijn humorquote:
Ja maar dit is anders. Kies zelf normaal ook niet voor iets met mango smaak maar deze is zo lekker.quote:
hmmmmquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit is anders. Kies zelf normaal ook niet voor iets met mango smaak maar deze is zo lekker.
Fles is daar veel beter in dan ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat is niet zo mijn humor![]()
no hate maar ja, gewoon niet mijn humor
oasisquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
fanta, oasis, sprite, cola (merk maakt mij niet uit), cola zero
in droge humor?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles is daar veel beter in dan ik.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo naar huis en nu drie weken geen werk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je die gaat doen, weten ze direct dat je niet intelligent bent.
Het is dus eigenlijk meer Sisi appelsap/passievrucht maar hij is oprecht zo lekker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmmm
zie dat het vanaf maandag in de aanbieding is, wil dit wel proberen
Ja en dan weer verder met bubbeltjeswater. Gewoon even de afwisseling.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
vind je zo'n blikje dan voldoende? Dat is wel heel erg één slokje
dat was voor mij altijd een vakantie dingetje, verkochten ze toen alleen in frankrijk en belgie ofzo, nederland niet iig, dus altijd op vakantie wat extra oasis inslaanquote:
Mijn reden om het niet te doen: het is hoogstwaarschijnlijk alleen een bevestiging van iets wat ik al weet en het is niet een ding wat me heel veel meer inzichten gaat geven.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat vind je wel lekker?
Ik dronk die mini blikjes vroeger wel eens als we een dagje weggingen. Toen vond ik het lekker maar zal ook vast komen omdat het iets speciaals is
[..]
Waarom zou je denken van niet?
[..]
vind je zo'n blikje dan voldoende? Dat is wel heel erg één slokje
ik kan me er iets bij voorstellen inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk meer Sisi appelsap/passievrucht maar hij is oprecht zo lekker.
is zoquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan weer verder met bubbeltjeswater. Gewoon even de afwisseling.
En het boert lekkerder![]()
[ afbeelding ]
Jaa, daar ken ik het ook nog van inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was voor mij altijd een vakantie dingetje, verkochten ze toen alleen in frankrijk en belgie ofzo, nederland niet iig, dus altijd op vakantie wat extra oasis inslaan
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet welk genre het is eigenlijk.
ah, ja dat is hier wel het geval. Vooral veel inzichten in de manier waarop je denkt op ehh zeven verschillende vlakken ofzo geloof ik. Het doel is niet 'ben je intelligent' ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn reden om het niet te doen: het is hoogstwaarschijnlijk alleen een bevestiging van iets wat ik al weet en het is niet een ding wat me heel veel meer inzichten gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |