SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bij Luctor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er nou van die zondvloed van gisteren terechtgekomen? Hier alweer stralend zonnetje
Heb al vaker in de regen gereden terwijl buienradar aangaf dat het droog bleefquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat het vaak wel klopt, ligt ook beetje aan de soort bui
🙈quote:
Mooie fotoquote:
Onze Jumbo ligt ook al vol met chocoladeletters enz haha.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
En kruidnoten, het duurt verdomme nog 4 maanden, de zomer is net voorbij.
Flikker op met die zooi
Was gisteren bij de action, daar liggen de kerstspullen alquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Onze Jumbo ligt ook al vol met chocoladeletters enz haha.
Er moet ook getankt worden in Bodøquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef Fogel het volgende:
Thanks!
De vlucht gaat naar het noorden. Vliegtuig waar ik nu in zit naar Tromsø, maar met tussenlanding in Bodø (want het is net een bus, mensen eruit en erin die maar tot of van Bodø moeten), daarna verder med een kleiner vliegtuig naar Hammerfest.
En een andere prijs.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kruidnoten is gewoon speculaas in een ander vormpje...
Ik dacht even kijken hoe koud het daar nu is. Ook 14 graden. Net als in Nederlandquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef Fogel het volgende:
Thanks!
De vlucht gaat naar het noorden. Vliegtuig waar ik nu in zit naar Tromsø, maar met tussenlanding in Bodø (want het is net een bus, mensen eruit en erin die maar tot of van Bodø moeten), daarna verder med een kleiner vliegtuig naar Hammerfest.
Waarschijnlijk niet, want dat hebben ze net in Trondheim al gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet ook getankt worden in Bodø
Thanks!quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar veel plezier in het koude noordenMooi daar
Misschien heb je wel een groter flietuig dan wat ik had danquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:56 schreef Fogel het volgende:
Waarschijnlijk niet, want dat hebben ze net in Trondheim al gedaan.
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een groter flietuig dan wat ik had dan
Oh ik had een 737-600 zie ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.
Kan je nagaan hoe luid die anderen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een A320. Op de terugweg een dash8/400. Excuus, Q400, waar de Q voor quiet staat. Is alsnog een herriebak.
Ja dash 8 zijn propellorvliegtuigjes. Dan heb je datquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe luid die anderen zijn.
Dan was je er voor eind 2019.quote:
ja augustus 2015quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan was je er voor eind 2019.
Schattig vliegtuigtype was het.
Ja. En dat is het het echte doel. Eigengeilerij. Goed hoor, Den Haagquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
straks is vliegen het nieuwe roken
Geen reclame meer voor vuile auto’s en vliegreizen: ‘Den Haag komt als eerste ter wereld met écht verbod’
In Den Haag mag vanaf volgend jaar geen reclame meer gemaakt worden voor fossiele producten en diensten zoals vliegvakanties, cruisevakanties, benzineauto’s en gasaanbieders. ,,We worden daarmee de eerste stad ter wereld die fossiele reclame echt verbiedt.”
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Geen reclame meer voor vuile auto’s en vliegreizen: ‘Den Haag komt als eerste ter wereld met écht verbod’
In Den Haag mag vanaf volgend jaar geen reclame meer gemaakt worden voor fossiele producten en diensten zoals vliegvakanties, cruisevakanties, benzineauto’s en gasaanbieders. ,,We worden daarmee de eerste stad ter wereld die fossiele reclame echt verbiedt.”
https://www.ad.nl/den-haa(...)3P0Puvp7mkx9mSTwoWGg
Ik dacht dat zitten het nieuwe roken was?quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.
Ja je bent natuurlijk wel een vieze eigen-nest-bevuiler als luchtreiziger.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ja das alweer oudquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat zitten het nieuwe roken was?
rustig aan gretaquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je bent natuurlijk wel een vieze eigen-nest-bevuiler als luchtreiziger.
Daarom het totaal aantal vluchten tatoeëren in iemands voorhoofd, dan kan iedereen zien wat voor een oetje het is.
In Engeland struikel je ook over alle vape-shops. In Nederland is het al niet veel anders ook.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vliegen blijft vliegen. Vapen wordt het nieuwe roken.
Roken = longkankerquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland struikel je ook over alle vape-shops. In Nederland is het al niet veel anders ook.
Ben je met alle slechte dingen gestopt valt er een Thaise meeuw op je kop.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dat vapen ook geprobeerd om van het roken af te komen maar voor mij was het niet 'echt' genoeg
Kijk die zwaan lekker genieten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
kijk de kitesurfers gaan
[ afbeelding ]
Bij Den Haag dacht ik eerst aan de landelijke politiek, maar het gaat dus om de lokale politiek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je met alle slechte dingen gestopt valt er een Thaise meeuw op je kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |