abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214962904
Hoi allemaal,

Ik zou graag het volgende met jullie bespreken. Ik vind het kicke als een man mij dikke zeug noemt en me laat kruipen en knorren als een zeug. Ik vind het kicke als hij in de plaats van over mijn billen en tieten spreekt over mijn spekbillen en spenen. Verder vind ik het gaaf als hij commentaar levert op hoe groot en dik ik ben.

Is dit voor iemand herkenbaar?

[ Bericht 10% gewijzigd door celine420 op 12-09-2024 20:01:45 ]
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 19:57:17 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214963209
Weer open, omdat dit topic is geopend n.a.v. een advies van @Lenny ergens in FB.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:02:54 #4
16180 crew  CoolGuy
pi_214963276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 19:28 schreef celine420 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik zou graag het volgende met jullie bespreken. Ik vind het kicke als een man mij dikke zeug noemt en me laat kruipen en knorren als een zeug. Ik vind het kicke als hij in de plaats van over mijn billen en tieten spreekt over mijn spekbillen en spenen. Verder vind ik het gaaf als hij commentaar levert op hoe groot en dik ik ben.

Is dit voor iemand herkenbaar?
Ik kan me hier helemaal niks bij voorstellen. Maar bén je ook dik, of is het puur de fantasie van zo behandeld worden?
pi_214963311
Ik ben meer groot en stevig dan dik. Ik ben wel een beetje bol. Het is meer de fantasie.
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:09:18 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_214963335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef celine420 het volgende:
Ik ben meer groot en stevig dan dik. Ik ben wel een beetje bol. Het is meer de fantasie.
En het is dan alleen het mondelinge vernederen, dus het denigrerend praten etc, of is er nog meer dan dat?
pi_214963357
Het is vooral het kruipen en knorren. Het is een vorm van vernedering denk ik op een bdsm achtige manier.
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:12:07 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_214963370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:10 schreef celine420 het volgende:
Het is vooral het kruipen en knorren. Het is een vorm van vernedering denk ik op een bdsm achtige manier.
I see....en daar wordt je dan geil van en dan wordt er geneukt? Of hoe moet ik dat zien? Of dat nog niet eens? Het kruipen en het knorren is genoeg voor jou?
pi_214963400
Dat laat ik op dit moment even in het midden. Ik ben nu benieuwd of er ook reacties zijn van mensen die wel inzien dat ik dit kicke vind of het ook kicke vinden.
  donderdag 12 september 2024 @ 20:14:55 #10
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214963403
Snap ik wel want varkens zijn wel heel intelligent
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:16:35 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_214963423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:14 schreef celine420 het volgende:
Dat laat ik op dit moment even in het midden. Ik ben nu benieuwd of er ook reacties zijn van mensen die wel inzien dat ik dit kicke vind of het ook kicke vinden.
Naja wat ik al zeg; ík kan me er niets bij voorstellen, maar als jij het tof vindt dan vindt jij het tof, toch?
  Forum Admin donderdag 12 september 2024 @ 20:17:44 #12
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_214963436
Gebruik je dan ook een analplug met krulstaart om het plaatje compleet te maken?
pi_214964054
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gebruik je dan ook een analplug met krulstaart om het plaatje compleet te maken?
Nee. Het idee lijkt me wel tof maar dat doe ik niet. Een man vroeg me eens om een plastic varkensneus te kopen. Dat leek me wel kicke maar dat durfde ik niet.
pi_214964307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:14 schreef celine420 het volgende:
Ja maar kijk, dit soort antwoorden helpen niet he??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214964397
Ik ben niet verplicht om alles te vertellen van mezelf. Ik heb duidelijk verteld wat het is waar ik geil van word en nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit ook geil vinden.
pi_214964447
Jij gaf aan in FB dat je sterke behoefte had om je fetish te bespreken.
Dus ik laat je een eigen topic openen.
Maar je wilt het eigenlijk niet bespreken, je wilt horen of anderen dit ook hebben ofwel wil je iemand zoeken die je zo wil behandelen?
Zit ik er naast?
Dit is geen verhaaltjesforum of een blog maar een discussie forum dus je kan je verwachten aan vragen. Dan is het wenselijk als je ook meedoet om mensen de fetish ook te laten begrijpen of leren kennen.

Wil je echte actie dan is Fetlife meer iets voor je.
pi_214965312
In een hokje babies maken tot je op de barbecue beland _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214965356
Als je het geil vind lijkt me toch dat er dan geneukt wordt?
Althans als een man bij je is heet dat.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214965621
Ik heb uitgelegd wat mijn fetish is en alle vragen beantwoord behalve of ik mij door die man daarna laat neuken. Dat is iets wat ik voor mezelf wil houden. Dat ik hier vertel over mijn fetish betekend niet dat ik van alles en nog wat over mij zelf moet vertellen.

Dit is absoluut geen contact advertentie. Ik heb genoeg mannen die mij voor zich willen laten kruipen en knorren.

Ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die zich kunnen vinden in deze fetish.
pi_214968190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 02:09 schreef celine420 het volgende:
Ik heb uitgelegd wat mijn fetish is en alle vragen beantwoord behalve of ik mij door die man daarna laat neuken. Dat is iets wat ik voor mezelf wil houden. Dat ik hier vertel over mijn fetish betekend niet dat ik van alles en nog wat over mij zelf moet vertellen.

Dit is absoluut geen contact advertentie. Ik heb genoeg mannen die mij voor zich willen laten kruipen en knorren.

Wat doe je hier. Oke leuk, je hebt een fetish.
Je plaatst dat hier en dan mogen mensen toch vragen stellen? Want het is toch logisch dat mensen deze fetish iet snappen?
pi_214968243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:14 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Wat doe je hier. Oke leuk, je hebt een fetish.
Je plaatst dat hier en dan mogen mensen toch vragen stellen? Want het is toch logisch dat mensen deze fetish iet snappen?
De posts van haar stonden eerst in een ander meer algemeen topic.
Maar daar werden ze weggehaald en als zijnde trol bestempeld of dergelijke.

Toen kreeg ze het advies zelf een topic te openen.

Mensen kunnen best afwijkende fetishes hebben. En je hoeft ze niet te snappen, maar in mijn ogen ook niet belachelijk te maken.
In de kinkwereld geldt: YKINMKBYKIOK.

Your Kink is not my kink but your Kink is OK.

Dus niet meteen kink shaming gaan doen ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214968488
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:20 schreef Sally het volgende:

[..]
De posts van haar stonden eerst in een ander meer algemeen topic.
Maar daar werden ze weggehaald en als zijnde trol bestempeld of dergelijke.

Toen kreeg ze het advies zelf een topic te openen.

Mensen kunnen best afwijkende fetishes hebben. En je hoeft ze niet te snappen, maar in mijn ogen ook niet belachelijk te maken.
In de kinkwereld geldt: YKINMKBYKIOK.

Your Kink is not my kink but your Kink is OK.

Dus niet meteen kink shaming gaan doen ;)
Nee nee nee... Daar waren haar antwoorden ook ontwijkend.
Tel daarbij op dat het een gloednieuw account is en ik het nogal belangrijk vind om grapjassen weg te houden..
Dus geen kwestie van shaming.
pi_214968500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 02:09 schreef celine420 het volgende:

On topic dan maar:

Nee
pi_214968749
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee nee nee... Daar waren haar antwoorden ook ontwijkend.
Tel daarbij op dat het een gloednieuw account is en ik het nogal belangrijk vind om grapjassen weg te houden..
Dus geen kwestie van shaming.
Hier wel... In dit topic bedoel ik.

Ik had wel een deel van haar posts gezien in ander topic, maar lang niet alle antwoorden.

Vinder nieuw (kloon)account niet geheel raar trouwens, om iets dergelijks te bespreken.

En je ziet hoe mensen reageren. Op zn FOK!s ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 13 september 2024 @ 13:35:23 #25
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214968789
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:29 schreef Sally het volgende:

[..]
Hier wel... In dit topic bedoel ik.

Ik had wel een deel van haar posts gezien in ander topic, maar lang niet alle antwoorden.

Vinder nieuw (kloon)account niet geheel raar trouwens, om iets dergelijks te bespreken.

En je ziet hoe mensen reageren. Op zn FOK!s ;)
De liefde en warmte druipt er vanaf
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')