Moet wel bekennen dat ik hem vaak aan heb staan ... ze draaien veel mixen.quote:
Zal hem zo even op mijn mobiel zetten en vanavond ff luisteren ( als ik t niet vergeet )quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik hem vaak aan heb staan ... ze draaien veel mixen.
En 's avonds zitten er een paar amateurs die steeds blunderen met belspelletjes... schat het DJ chicky ongeveer 16 ofzo
Eieren wel maar het blijft schrikkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Mooie eieren waar Emoes in zitten zeg
Whahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Eieren wel maar het blijft schrikken
Criminele !quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar jij woont lopen ze standaard een dag of 2 a 3 achter tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wha! Nu zeggen ze het weer !! Code geel, onweersbuien en veel regen![]()
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voorquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar jij woont lopen ze standaard een dag of 2 a 3 achter toch
Marcb zit ook in het oosten hè.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voor
Blijkbaar niet, het weerbericht is zelfs een paar dagen oudquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voor
Das dan import of de uitzonderingquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit ook in het oosten hè.
ZuidZuid oostenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit ook in het oosten hè.
Ja mooi groen, net Malachietquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Mooie eieren waar Emoes in zitten zeg
Als ze me laten schrikken los ik het zo opquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik zei gister nog tegen iemand dat haar mooie ketting met Malachiet geen echte is.quote:
Anders had ze die ketting meteen af gedaan en op de grond gegooidquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei gister nog tegen iemand dat haar mooie ketting met Malachiet geen echte is.
Ze was gelukkig niet teleurgesteld
Ik raapte hem van de grond voor haar opquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders had ze die ketting meteen af gedaan en op de grond gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |