Het was vooral fotografish noorderlicht. Camera kan het wel zien maar de ogen niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ZIe het zelf niet, maar X zegt het... dus het is waar
Nu al sneeuw?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Veel sneeuw en regen bij @:mario390 de komende dagen
https://www.weeronline.nl(...)slag-centraal-europa
[ afbeelding ]
Ja de antiklimaat wappen zitten er al bovenopquote:
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Veel sneeuw en regen bij @:mario390 de komende dagen
https://www.weeronline.nl(...)slag-centraal-europa
[ afbeelding ]
Toon uit de achtertuin?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de antiklimaat wappen zitten er al bovenop
[ x ]
Ik hoorde net zelfs dat rijden ontraden werd daar 😣quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.
Uitdagingenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde net zelfs dat rijden ontraden werd daar 😣
Tot op de onderbroek ja?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Was toch al weer even geleden dat ik zo nat geregend ben
Vandaar haar korte bericht op PolarStepsquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde net zelfs dat rijden ontraden werd daar 😣
De camper ingepakt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.
Lekker in de camper zitten en via het dakraam eruit moeten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan ingesneeuwd zijn.
Mooie strik om het papier ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
De camper ingepakt?
Sorry, ik moest lachen![]()
Maar groot gelijk dat ze eerder terugkomt.
Dat klinkt wel wat raar, bij nader inzienquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
De camper ingepakt?
Sorry, ik moest lachen![]()
Maar groot gelijk dat ze eerder terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |