Screaming Eaglesquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Veel militairen hier vandaag
En volgens mij loopt de USA 101e luchtlandsdivisie hier (een stukje) rond

Yvonne doet meer met de eerste wo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:12 schreef tong80 het volgende:
@:marcb1974 Jij kunt vast goed met Yvonne opschieten.

Klopt, maar zit er geen overlap in ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yvonne doet meer met de eerste wo.

Niet veel, ik weet veel over ww2 maar nauwelijks iets van ww1.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar zit er geen overlap in ?

Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?quote:

Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minderquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?

Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minder
Bekken blijft echt vervelend doen en ook de knie en voet zijn nog niet helemaal genezen
Maar ik ben weer in mijn gewone doen, doe ook de dingen weer.
En met jou? Nog boezemfibreleren gehad of is dat nu echt helemaal over?

Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.
Dat je je dingen kan doen is natuurlijk al helemaal fijn
Hier wel goed. Geen last meer gehad.
Alleen een kleine ingreep aan mijn duim binnenkort. Daarna mag ik hem een week niet bewegen. Maar dat komt allemaal wel weer goed.

Ja, helemaal lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.
Mijn zus krijgt het ook binnen kort.
Wat heb je met je duim dan?

Ik zal het haar doorgevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helemaal lekker hoor
Hopelijk werkt het voor haar ook. Vertel maar dat hij bij mij goed is gegaan. En dat ik van de hele ingreep ook niets gemerkt heb.
Er groeit iets dat zo nu en dan bloed. Moet weg dus.

Fijn dat het bij jou zo goed geholpen heeftquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd werkt, maar het kan dus echt helpen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |