SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beetje om je heen slaan met je krukje.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je daar in de menigte, al schuimbekkend
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingenquote:
Ietjes meer want ik wil ook rekening houden met kouder weer en warmer weer en bepaalde settings blablaquote:
Grommendquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje om je heen slaan met je krukje.
mine mine mine minequote:Op woensdag 11 september 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duif heeft een rugtasje om, die meeuwen weten van niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn koffer zelf weegt al een kilo of 5/6 geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had volgens mij iets van 13 voor 3 weken.
En voor 2 weken trouwens ook
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingen
Komt omdat er hier louter kwaliteitsusers zijnquote:
En dat hebben ze niet ?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog maar één goede bikni, maar wat een klotespul om te kopenterwijl ik eigenlijk gewoon zwart en simpel wil
Ah okee. Nou ja ik had dus net een nieuw setje packing cubes gekocht (de CherryPacks) om 1 setje per dag mee te maken. Eigenlijk voornamelijk omdat ik dat 2 jaar geleden op vakantie goed had kunnen gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ietjes meer want ik wil ook rekening houden met kouder weer en warmer weer en bepaalde settings blabla
Waarom koop je geen gouden bikini?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog maar één goede bikni, maar wat een klotespul om te kopenterwijl ik eigenlijk gewoon zwart en simpel wil
*Side eyedquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gouden bikini?
Zonder verrekijker zeker danquote:Op woensdag 11 september 2024 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat er hier louter kwaliteitsusers zijn
Op hun zolder
ow ja dat zal LTDetc leuk staanquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Misschien gewoon tshirts als bikini gaan gebruikenopgelost
genoeg zwarte bikinisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben er een zonder verrekijkerquote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder verrekijker zeker dan![]()
Nou ja en ik dus he. Kwaliteitsuser met verrekijker. Voor de vooruiziende blik
oh ja das waarquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingen
Wil ie niet aanquote:
wait what, wat is dit allemaal?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Nou ja ik had dus net een nieuw setje packing cubes gekocht (de CherryPacks) om 1 setje per dag mee te maken. Eigenlijk voornamelijk omdat ik dat 2 jaar geleden op vakantie goed had kunnen gebruikenNaja en verder nog wel (iets) vaker hoor, maar dat was echt een goeie use case geweest ervoor.
is goed, stuur maar geldquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gouden bikini?
Oh ja ..quote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
genoeg zwarte bikinismaar wil ook dat ie goed zit en niet te duur is. Ik weiger 30+ euro te betalen voor een simpel topje of broekje
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook regelmatig bij en dan vergeet ik hem te gebruikenen soms denk ik bij wandelen wel 'oh wil even kijken met verrekijker' en dan heb ik hem niet bij
CherryPacks.quote:
Ah thanks! Zal je eindresultaat ook wel laten zien als je wil.quote:
ohhhh, fancyquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CherryPacks.
[ afbeelding ]
Genoemd naar @:cherrylips die met deze set op de proppen kwam toen ik naar zoiets op zoek was. Toen ik in 2022 naar de Noordkaap op vakantie ging had ik op een gegeven moment drie transportnachten op rij. Dan is het heel handig om alleen de schone kleren voor één dag mee naar je hut / coupé te nemen en je koffer in de auto te kunnen laten (die elders op de nachtboot / slaaptrein staat). Dusjah, dat
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Nog 1 zakje tot Hedwig af is en dan gaat het snel. Eerst maar even een kleine pauze.HedwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh dat ken ik nietquote:Op woensdag 11 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh, fancyen heeel handig ja
komt misschien beetje overeen met mn douche-packs
Ja omdat die bikini zwart is ipv goud natuurlijk. Dat snap ik welquote:
Ja die heet PRTquote:Op woensdag 11 september 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
heb je nog iets van je zwembroek vernoemen grmbl?
Ik sla deze week gewoon maar over qua stapjesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes
Het is nog droog
Dus stapjes
Ja verstandigquote:Op woensdag 11 september 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sla deze week gewoon maar over qua stapjes
Gewoon in de gang liggen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verstandig
Gewoon jezelf op de grond laten vallen en overal heen rollen
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat die bikini zwart is ipv goud natuurlijk. Dat snap ik wel
Oprollen tot een balletjequote:
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verstandig
Gewoon jezelf op de grond laten vallen en overal heen rollen
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik deze inlijsten als kerstversiering?
[ afbeelding ]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Morgen word ik ook gewoon thuis opgehaald. Kan ik zo de auto in rollen
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.
En daarnasels?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.
dat mag maar het staat nergens, ik verzin het netquote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nietMoet ik teruglezen?
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of dat in het thema van xe bruiloft past. Zal het de bruid even vragenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ewlquote:Op woensdag 11 september 2024 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijk worden in Ghana als levende chocomevrouw natuurlijk.
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag maar het staat nergens, ik verzin het net. Ik ben dol op kamperen en als je gaat douchen is het handig als je dan ook één tas meehebt met alles wat je op dat moment nodig hebt en je niet ter plekke nog moet gaan zoeken of een setje moet gaan samen stellen blabla.
Bij mij ook ruimtebesparen want douchehokjes zijn niet zo groot en je moet het meesjouwen van slaapplek naar doucheruimtequote:Op woensdag 11 september 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesEen beetje dat idee inderdaad. Bij jou denk ik vooral gericht op handig, snel, en in mijn geval is het gewoon een beetje ruimte besparen. Slaapcoupés in treinen of hutten op een boot zijn niet zo ruim en als je dan alleen maar zo'n tasje hebt ipv een hele koffer dan scheelt dat enorm
Je koffer blijft dan in de auto liggen, die op een andere wagon staat. Daar kun je niet meer bij als je hem er eenmaal op gezet hebt.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Hoe werkt dat bij zo'n trein dan? Zit je koffer in het ruim oid of moet je uberhaupt reizen met weinig bagage?
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je koffer blijft dan in de auto liggen, die op een andere wagon staat. Daar kun je niet meer bij als je hem er eenmaal op gezet hebt.
Dit geldt alleen maar voor de trein. Boten werken niet met wagonsquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?want daarbij denk ik 'wowowow trein op een auto?!1?!'
met kleurtjesquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit geldt alleen maar voor de trein. Boten werken niet met wagons
hier is het zonnig op links en donker op rechtsquote:Op woensdag 11 september 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom schijnt de zon nu weer zo fel
Thailand ligt in de tropische zone. Het is een erg benauwd en warm land. De temperaturen liggen steevast boven de 30°C. Maart t/m mei zijn de warmste maanden: het kwik tikt dan tegen de 35°C aan. De regentijd loopt van mei tot november. De beste tijd om Thailand te bezoeken is in de droge periode: november tot april. Dit is tevens de minst warme periode. Verkoeling kan in Thailand gevonden worden aan de stranden of in het westelijk gelegen berggebied.quote:
Hoe warm is het er in januari/februari?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand ligt in de tropische zone. Het is een erg benauwd en warm land. De temperaturen liggen steevast boven de 30°C. Maart t/m mei zijn de warmste maanden: het kwik tikt dan tegen de 35°C aan. De regentijd loopt van mei tot november. De beste tijd om Thailand te bezoeken is in de droge periode: november tot april. Dit is tevens de minst warme periode. Verkoeling kan in Thailand gevonden worden aan de stranden of in het westelijk gelegen berggebied.
zo 30 gradenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe warm is het er in januari/februari?
Oh, kun je kiezenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is het zonnig op links en donker op rechts
Ik hapte bijnaquote:Op woensdag 11 september 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zitten er gele en rode kaarten op die trein en boot
quote:
waarom zeg je het dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Zo nat zijn geregend dat het niet eens meer uit maakt, en dan ook nog de brug die vlak voor je neus open gaat
#zwaarleven
waarom duwt die locomotief?quote:
Ik ben met de trein óp een boot geweestquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?want daarbij denk ik 'wowowow trein op een auto?!1?!'
Die trekt. Kun je zien aan de richting van de rook.quote:
Dus de trein ging de boot in? of alleen op??quote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met de trein óp een boot geweest
Ik ook. Moest wel de trein uit trouwens. Tussen Duitsland en Denemarkenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
baas boven baasquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuin loopt niet weg toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
want moet wat aan mn tuin doen, maar ik wil nie.
ehm nee, tuin groeit doorquote:Op woensdag 11 september 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuin loopt niet weg toch?Morgen wordt het helemaal een zootje
Zou lekker tot het weekend wachten
Dit zou ik gewoon als kerstkaart naar mensen sturen, weten ze gelijk hoe je erin staatquote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig wel weer teruggedraaid tot een beetje en straks minimaalquote:
das toch niet goed modusquote:Op woensdag 11 september 2024 18:20 schreef Modus het volgende:
Ik douw nu een paar Appie sandwiches in mijn giechelmaar kwam er net daarvoor achter dat ik vandaag nog niks meer dan een banaan (ontbijt) had gegeten
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou ik gewoon als kerstkaart naar mensen sturen, weten ze gelijk hoe je erin staat
Het scheelt dan wel weer dat de temperaturen tegenvallen, wat betreft moestuinieren was het echt bagger. Als ik moest leven van mn eigen verbouwde eten dan was ik nu half aan het stervenquote:
dat.. doe ik ook. En moet eigenlijk ook wel anders kun je het niet bijhoudenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan kun je het iedere week wel doen
Ja daarom heb ik dus op een gegeven moment alles vervangen door tegels.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat.. doe ik ook. En moet eigenlijk ook wel anders kun je het niet bijhouden
Ja dit. Ik heb het dit jaar niet minimaal elke week gedaan, en nu zie ik er dus als een berg tegenop om het te moeten doenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat.. doe ik ook. En moet eigenlijk ook wel anders kun je het niet bijhouden
Oh, ja had je beter iets makkelijks kunnen plantenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik dus op een gegeven moment alles vervangen door tegels.
Ja ook slecht voor van alles, ik weet het
Nou dan trek je er gauw nu nog even wat uit, hoef je in t weekend weer wat minder te doenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat.. doe ik ook. En moet eigenlijk ook wel anders kun je het niet bijhouden(muv periode van nov tot ongeveer feb)
vergeten. te eten gebeurd mij echt nooitquote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Was ook geen opzet en gebeurt verder vrijwel nooit.
Heb jij nou èn een balkon èn een tuin?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of aan één kant een border met wat plantjes erin, dat is ook vrij makkelijk bij te houden.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja had je beter iets makkelijks kunnen plantendat bestaat ook. Maarja, achteraf dit dat
Mag het?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb jij nou èn een balkon èn een tuin?
Ohjeejquote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Ik heb het dit jaar niet minimaal elke week gedaan, en nu zie ik er dus als een berg tegenop om het te moeten doen
O ja, goede vraag. En waarom zit je dan niet in je tuin?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb jij nou èn een balkon èn een tuin?
Omdat dat precies 1 hek van de stoep gescheiden is? Denk dat die tuin nog geen 3 meter breed isquote:Op woensdag 11 september 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, goede vraag. En waarom zit je dan niet in je tuin?
Ja ik moet daar ook even een dag voor plannen en dan gewoon 'even' er doorheen. En als ik dan eenmaal aan het werk bent stop ik ook normaal gezien niet tot het af is (of donker wordtquote:Op woensdag 11 september 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhjeejIk loop nu een weekje of anderhalf achter en daarom heb ik ook geen zin nu
zaterdag staat er wel een grote inhaalslag op de planning en meestal heb ik dan wel weer zin.
Oh het is een voortuin?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat precies 1 hek van de stoep gescheiden is? Denk dat die tuin nog geen 3 meter breed isHet is niet een tuin waar ik iets aan heb of zo.
al vindt flash het volgens mij al gauw te veel werkquote:Op woensdag 11 september 2024 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of aan één kant een border met wat plantjes erin, dat is ook vrij makkelijk bij te houden.
is maar een vraagquote:
Soberzo: Sociale leven (jullie) is op de 1e verdieping, koelkast is op de 1e verdieping, balkon is op de 1e verdieping.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, goede vraag. En waarom zit je dan niet in je tuin?
Het is nou niet zo dat het dieptepunt minder dieptepunt wordt omdat het niet meer slechter kanquote:
Ik heel vaak in Denemarken. Tegenwoordig hebben ze bruggen. Putgarden - Rødby en Korsør - Nyborg.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, aan de achterkant heb ik trouwens een carport. Ook nogquote:
Same, en dan voelt het weer super goed en weet nu al dat ik dan denk 'nounou, keek ik hier nou zo tegenop?!'quote:Op woensdag 11 september 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moet daar ook even een dag voor plannen en dan gewoon 'even' er doorheen. En als ik dan eenmaal aan het werk bent stop ik ook normaal gezien niet tot het af is (of donker wordt).
In. Ik vond het machtig mooi zo'n dertig jaar geleden.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus de trein ging de boot in? of alleen op??
Wat is er dan op de begane grond?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soberzo: Sociale leven (jullie) is op de 1e verdieping, koelkast is op de 1e verdieping, balkon is op de 1e verdieping.
voor het huis worteldoekje met drie vlinderstruiken en een grote kronkelhazelaar... op het worteldoek kleine stenen.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De plee.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is er dan op de begane grond?
Zonder auto.. Nou barretje, tafel en paar stoelen onder zetten. Eigen barquote:Op woensdag 11 september 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, aan de achterkant heb ik trouwens een carport. Ook nog
En de badkamer, de slaapkamer, de logeerkamer, de hal, de berging, de carport en de tuin.quote:
Ik snap geen zak van je huis nu.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soberzo: Sociale leven (jullie) is op de 1e verdieping, koelkast is op de 1e verdieping, balkon is op de 1e verdieping.
ik heb nu zo'n huis voor me die begint met een trap naar bovenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van je huis nu.
Smooth.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van je huis nu.
Maak een paint anders.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smooth.
Je mag wel een keertje komen kijken hoor
weet je het zeker? LTDVK heeft ervaringen met het digitaal delen van zn huis en die komt daar nooit meer van afquote:Op woensdag 11 september 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smooth.
Je mag wel een keertje komen kijken hoor
Hou je snavel jij.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je het zeker? LTDVK heeft ervaringen met het digitaal delen van zn huis en die komt daar nooit meer van af
Nee al genoeg gepaintst voor vandaagquote:
Jij mag ook komen kijkenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
* kwiwi wacht geduldig op de plattegrond van het huis
oh ik bedoel, hij komt nooit meer af van die interesse in zijn huis en hij voelt zich sindsdien onwijs omringd met mensen die interesse hebben in zijn leven en dat is écht fantastischquote:
Mijn kraan staat wel goedquote:Op woensdag 11 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik bedoel, hij komt nooit meer af van die interesse in zijn huis en hij voelt zich sindsdien onwijs omringd met mensen die interesse hebben in zijn leven en dat is écht fantastisch
mijne ook maar hij is wel onwijs lelijkquote:
De hele trein op de bootquote:Op woensdag 11 september 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus de trein ging de boot in? of alleen op??
Wij mochten in de trein blijven zitten, maar j3 mocht ook de boot opquote:Op woensdag 11 september 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Moest wel de trein uit trouwens. Tussen Duitsland en Denemarken
Oh je huis is onderstebovenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de badkamer, de slaapkamer, de logeerkamer, de hal, de berging, de carport en de tuin.
met haar vinquote:Op woensdag 11 september 2024 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilma een handtas en hoe houdt ze die vast?
Jazeker. De trein reed er echt in. Werd vastgezet met schoren en varen maar.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lag er dan rails op die boot?
Ja dit, dezelfde t&t code die al heel de week op de wachtstand staatquote:Op woensdag 11 september 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
heb je nog iets van je zwembroek vernoemen grmbl?
quote:Goedemorgen, bedankt voor uw bericht. Hierbij de track and trace waarmee u het pakket kunt volgen. Wanneer die bij ons is opgehaald gaat de track and trace lopen. Zojuist heb ik aan het magazijn gevraagd wanneer deze opgehaald wordt.
Vakanties gaan altijd veel te snel hequote:Op woensdag 11 september 2024 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook weer de spullen in de auto en de een na laatste halte van de vakantie alweer
Begin duurde het even om af te schakelen; maar nu vliegt het ineens voorbij inderdaad. Over een weekje alweer mijn eerste werkdag gehad.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakanties gaan altijd veel te snel he
en die van zalando?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit, dezelfde t&t code die al heel de week op de wachtstand staat
[..]
team #neequote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakanties gaan altijd veel te snel he
Ja de eerste dagen is het 'oh ik ben er pas 3 dagen, ik heb nog de hele vakantie voor me' en dan opeens is het 'oh morgen alweer naar huisquote:Op woensdag 11 september 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin duurde het even om af te schakelen; maar nu vliegt het ineens voorbij inderdaad. Over een weekje alweer mijn eerste werkdag gehad.
Staat nog op 'Bestelling wordt ingepakt'quote:
Dit heb ik standaard als iets wat langer duurt. Ben ooit voor vijf dagen op vakantie gegaan maar dat voelde als veel langer omdat je ieder moment wil gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eerste dagen is het 'oh ik ben er pas 3 dagen, ik heb nog de hele vakantie voor me' en dan opeens is het 'oh morgen alweer naar huis'
hmm dat kan snel gaanquote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat nog op 'Bestelling wordt ingepakt'
Nee de trein had ook pootjesquote:Op woensdag 11 september 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lag er dan rails op die boot?
Waar ben je CE?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag wel weer 15 kilometer gelopen. Denk wel mooiste route van de vakantie.
Nu weer even eten
En voordat ik naar huis ga even veel Brits voedsel inslaan.
mooie theeblikjes?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag wel weer 15 kilometer gelopen. Denk wel mooiste route van de vakantie.
Nu weer even eten
En voordat ik naar huis ga even veel Brits voedsel inslaan.
Anders moet ik er morgenavond nog eentje gaan kopenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat kan snel gaan
ik duim voor je
En daarna transformeren ze naar vlinders, vlieg je zo van de boot afquote:
ik werk van begintijd tot eindtijd... en net als op locatie heb ik pauzes tussendoor en ga ik gewoon naar het toilet en pak ik wat water of ander drinken tussendoorquote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, nog één vraag en dan sluit ik afvraag voor de thuiswerkers; als je 8 uur moet thuiswerken time je dat dan oid dat je ook daadwerkelijk 8 uur werkt of hoe doe je dat
![]()
Op locatie ben ik ook geen 8 volle uren aan het werk maar daar voelt dat minder erg omdat je wel de 8 uren op locatie bent, ofzo?
Thuis werk ik sneller en efficiënter omdat ik niet constant door alles en iedereen afgeleid wordt. En koffie halen of naar de wc is thuis 10 stappen, op kantoor is dat een stuk verderquote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, nog één vraag en dan sluit ik afvraag voor de thuiswerkers; als je 8 uur moet thuiswerken time je dat dan oid dat je ook daadwerkelijk 8 uur werkt of hoe doe je dat
![]()
Op locatie ben ik ook geen 8 volle uren aan het werk maar daar voelt dat minder erg omdat je wel de 8 uren op locatie bent, ofzo?
oh dat is wel chillquote:Op woensdag 11 september 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik werk van begintijd tot eindtijd... en net als op locatie heb ik pauzes tussendoor en ga ik gewoon naar het toilet en pak ik wat water of ander drinken tussendoor
Ja dat wel.. maar thuis doe ik zelf ook weer andere dingen. Misschien kan ik tijden wel wat meer loslaten want het boeit mijn werkgever niet, als je maar doet wat je moet doen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis werk ik sneller en efficiënter omdat ik niet constant door alles en iedereen afgeleid wordt. En koffie halen of naar de wc is thuis 10 stappen, op kantoor is dat een stuk verder
Ja dat was vraag 1quote:Op woensdag 11 september 2024 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vind het niet raarder dat een goudvis in een vissenkom een handtasje heeft?
Dat vraag je aan de Fokkers hier die thuiswerken en 150 posts doen tussen 800-1630u?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Gewoon doen wat je moet doen en met de tijd die je over hebt lekker naar pilatesquote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Dat is toch juist een goede groep om het dan aan te vragen?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de Fokkers hier die thuiswerken en 150 posts doen tussen 800-1630u?
Inb4 Fles
Dit was ook mijn conclusiequote:Op woensdag 11 september 2024 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je moet doen en met de tijd die je over hebt lekker naar pilates
Neequote:Op woensdag 11 september 2024 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen goudvisjes van jou geen vintasjes hebben?
Nee want die vinden dat ze alsnog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL productief zijn daarmee.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goede groep om het dan aan te vragen?
prima toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want die vinden dat ze alsnog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL productief zijn daarmee.
Heb je alles al ingepaktquote:Op woensdag 11 september 2024 19:11 schreef bitterbal het volgende:
niemand die moet lachen om mijn woordgrapje
GRAB 'M BY THE PUSSY!quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 september 2024 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen de handbagage nog niet. wordt misschien nog een uitdaging
Hadden ze nog even romantisch afscheid kunnen nemen van elkaarquote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Het is nou echt jammer dat Bitterbalske en LTKDV niet op hetzelfde moment op schiphol moeten zijn
Fles wil @Crack_ hier best over bijpraten maar dan zonder sporen achter te latenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de Fokkers hier die thuiswerken en 150 posts doen tussen 800-1630u?
Inb4 Fles
Hebben ze elkaar uberhaupt ooit ontmoet eigenlijk?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze nog even romantisch afscheid kunnen nemen van elkaar
Dat vraag je aan ons terwijl jullie dagelijks appen?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze elkaar uberhaupt ooit ontmoet eigenlijk?
neequote:Op woensdag 11 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze elkaar uberhaupt ooit ontmoet eigenlijk?
Als dat zo is; nou enquote:
waarom denk ik nu aan een wc met sporenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles wil @:Crack_ hier best over bijpraten maar dan zonder sporen achter te laten
ik zie geen vraagtekenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat vraag je aan ons terwijl jullie dagelijks appen?
[..]
Geen idee.
Wij hebben ballie wel ontmoet
IK HEB EEN KNUFFEL VAN BALLIEquote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.
oh echt, sinds wanneer?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
we zitten hier gewoon in de sc he dus je kan het ook gewoon aan ons vragen :p
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HEB EEN KNUFFEL VAN BALLIE![]()
![]()
[..]
oh echt, sinds wanneer?
En ze heeft geen eten van mij gejat, terwijl ze dat wel kon...quote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.
ja als enigequote:Op woensdag 11 september 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HEB EEN KNUFFEL VAN BALLIE![]()
![]()
[..]
oh echt, sinds wanneer?
nee gun jou je eten bosquote:Op woensdag 11 september 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ze heeft geen eten van mij gejat, terwijl ze dat wel kon...
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet daar nog steeds om lachen![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Maar hoezo heeft ltvdk alleen maar vrouwen die hij nooit heeft ontmoet
Betstaat ltdvk wel
Heb je gewoon niet doorgehad denkt ikquote:Op woensdag 11 september 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is @CherryLips nietquote:Op woensdag 11 september 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter gewoon vrouwen hebben die je wel ontmoetquote:Op woensdag 11 september 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Betstaat ltdvk wel
Volgens mij had hij laatst wel een geheime meet.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Betstaat ltdvk wel
AI bot denk ikquote:Op woensdag 11 september 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Betstaat ltdvk wel
ja of die vrouwen gaan ontmoeten maar als hij niet bestaat, dan kan dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is @:cherrylips niet
[..]
Beter gewoon vrouwen hebben die je wel ontmoet
wat!?!?!?!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij had hij laatst wel een geheime meet.
Hmm, zou die afbeelding van die keuken gegenereerd zijn door AI? Dan snap ik ook waarom die kraan zo raar staat, dat snapt AI waarschijnlijk nog nietquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het LT is?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb wel beeldmateriaal van LT
Ik weet niet waarom jij denkt zoals je denkt. Maar nee. Andere sporen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
waarom denk ik nu aan een wc met sporen
Oh, nou gelukkigquote:Op woensdag 11 september 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij denkt zoals je denkt. Maar nee. Andere sporen.
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je nieuwe album van fontaines dc geluisterd? echt kei goedquote:Op woensdag 11 september 2024 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even koken en naar Taylor Swift luisteren.
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je nieuwe album van fontaines dc geluisterd? echt kei goed
volgns mij hebben meer mensen zoiets van 'woow wat is dit nu ineens?!' of het valt me meer op omdat ik dat heb
Wist niet dat jij een Swiftie bentquote:Op woensdag 11 september 2024 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even koken en naar Taylor Swift luisteren.
Prima rijdend mat inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heel vaak in Denemarken. Tegenwoordig hebben ze bruggen. Putgarden - Rødby en Korsør - Nyborg.
Gerse treinen trouwens de IC3-set @:treinhoer . Vanaf Schiedam ook met de nachttrein vaak geweest. IC3 rijdt hier niet helaas. Vanaf Hamburg over Jylland en vanaf Rødby Havn richting de hoofdstad (de vogelvluchtlijn en Karen Blixen-lijn.) Die laatste geen IC3, maar DB-wagons.
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Vond ze op Glastonbury ook echt erg goed
Dit is Gianni met Flashquote:
Oh, kut, ja. En nu is het weer half acht verdamme, toch echt wat anders doen nu hoor. Even ontspannenquote:
Goed album, maar Skinty Fia is nog wel beterquote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je nieuwe album van fontaines dc geluisterd? echt kei goed
volgns mij hebben meer mensen zoiets van 'woow wat is dit nu ineens?!' of het valt me meer op omdat ik dat heb
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:20 schreef Modus het volgende:
Ik douw nu een paar Appie sandwiches in mijn giechelmaar kwam er net daarvoor achter dat ik vandaag nog niks meer dan een banaan (ontbijt) had gegeten
![]()
etenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Moeten we je reminders sturen dat je wel moet eten ?
Beetje raar, als je naar de gemiddelde ksc-er kijkt
Nou..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lekker buitje![]()
quote:
@Amaquote:Op woensdag 11 september 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik was wel klaar met die naaktslakkenpraat, maar naaktslakken niet met mij
Ik ben PER ONGELUK op een naaktslak gaan staan (dacht dat het een stukje boomschors was oid)
!
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:46 schreef mschol het volgende:
eens kijken of dit werktIk zei vanmiddag toch, 'hagel'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lekker buitje
Tap tap tap
Heerlijk was net aan het eten.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik was wel klaar met die naaktslakkenpraat, maar naaktslakken niet met mij
Ik ben PER ONGELUK op een naaktslak gaan staan (dacht dat het een stukje boomschors was oid)
!
Da's gisteren al gebeurd geloof ik. En ik zat er in op de fietsquote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Ze zeiden dat er net zoveel gaat vallen als wat normaal in de hele maand september valt
ja, het was zaligquote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Lagen jullie vannacht ook helemaal onder de dekens ?
Aaawquote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's gisteren al gebeurd geloof ik. En ik zat er in op de fiets
Ja, en nu weerquote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk altijd.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n 5 graden.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe koud wordt het bij nu ‘s nachts?
Ben nog steeds aan het etenquote:
Jij bent altijd aan het etenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan het eten
Inb4 jij bent altijd aan het eten
Ja, bedanktquote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mijn muffin nog aangekomen?
Altijd eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Top!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Japostduif wat voer en water gegeven. Heeft een dutje gedaan en komt zo jouw kant weer op
Euhmquote:Op woensdag 11 september 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Zag net in een 9-11 docu een vrouw in een ambulance en die had geen achterkant meer, dat was weggeslagen door het landingsgestel.
Hoe heet je postduif, eigenlijk?quote:
Maar gewoon geen benen meer of zo ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trok ook wel zo'n gezichtje ------>
Zijkant, kont, stuk schedel en achterkant benen waren weg, nou ja zo beschreef de ambulanceverpleegkundige het.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar gewoon geen benen meer of zo ?
Nee, nog steeds alleen onder een dekbedovertrek. Ik heb eerder vanavond het dekbed uit de kast gehaald...quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Douwequote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet je postduif, eigenlijk?
Niet hier, altijd heetquote:
En die vrouw leefde nog ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijkant, kont, stuk schedel en achterkant benen waren weg, nou ja zo beschreef de ambulanceverpleegkundige het.
Ik vind dat wel een passende naamquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet hier, altijd heet
ahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In de ambulance nog wel want ze lag te schreeuwen van de pijn, daarna weet ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die vrouw leefde nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |