SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beetje om je heen slaan met je krukje.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je daar in de menigte, al schuimbekkend
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingenquote:
Ietjes meer want ik wil ook rekening houden met kouder weer en warmer weer en bepaalde settings blablaquote:
Grommendquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje om je heen slaan met je krukje.
mine mine mine minequote:Op woensdag 11 september 2024 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duif heeft een rugtasje om, die meeuwen weten van niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn koffer zelf weegt al een kilo of 5/6 geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had volgens mij iets van 13 voor 3 weken.
En voor 2 weken trouwens ook
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingen
Komt omdat er hier louter kwaliteitsusers zijnquote:
En dat hebben ze niet ?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog maar één goede bikni, maar wat een klotespul om te kopenterwijl ik eigenlijk gewoon zwart en simpel wil
Ah okee. Nou ja ik had dus net een nieuw setje packing cubes gekocht (de CherryPacks) om 1 setje per dag mee te maken. Eigenlijk voornamelijk omdat ik dat 2 jaar geleden op vakantie goed had kunnen gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ietjes meer want ik wil ook rekening houden met kouder weer en warmer weer en bepaalde settings blabla
Waarom koop je geen gouden bikini?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog maar één goede bikni, maar wat een klotespul om te kopenterwijl ik eigenlijk gewoon zwart en simpel wil
*Side eyedquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gouden bikini?
Zonder verrekijker zeker danquote:Op woensdag 11 september 2024 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat er hier louter kwaliteitsusers zijn
Op hun zolder
ow ja dat zal LTDetc leuk staanquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Misschien gewoon tshirts als bikini gaan gebruikenopgelost
genoeg zwarte bikinisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben er een zonder verrekijkerquote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder verrekijker zeker dan![]()
Nou ja en ik dus he. Kwaliteitsuser met verrekijker. Voor de vooruiziende blik
oh ja das waarquote:Op woensdag 11 september 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, maar vorig jaar waren ze natuurlijk de koffers vergeten dus de eerste dag allemaal kleren en toiletspullen gekocht die ook weer mee terug gingen
Wil ie niet aanquote:
wait what, wat is dit allemaal?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Nou ja ik had dus net een nieuw setje packing cubes gekocht (de CherryPacks) om 1 setje per dag mee te maken. Eigenlijk voornamelijk omdat ik dat 2 jaar geleden op vakantie goed had kunnen gebruikenNaja en verder nog wel (iets) vaker hoor, maar dat was echt een goeie use case geweest ervoor.
is goed, stuur maar geldquote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gouden bikini?
Oh ja ..quote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
genoeg zwarte bikinismaar wil ook dat ie goed zit en niet te duur is. Ik weiger 30+ euro te betalen voor een simpel topje of broekje
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook regelmatig bij en dan vergeet ik hem te gebruikenen soms denk ik bij wandelen wel 'oh wil even kijken met verrekijker' en dan heb ik hem niet bij
CherryPacks.quote:
Ah thanks! Zal je eindresultaat ook wel laten zien als je wil.quote:
ohhhh, fancyquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CherryPacks.
[ afbeelding ]
Genoemd naar @:cherrylips die met deze set op de proppen kwam toen ik naar zoiets op zoek was. Toen ik in 2022 naar de Noordkaap op vakantie ging had ik op een gegeven moment drie transportnachten op rij. Dan is het heel handig om alleen de schone kleren voor één dag mee naar je hut / coupé te nemen en je koffer in de auto te kunnen laten (die elders op de nachtboot / slaaptrein staat). Dusjah, dat
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Nog 1 zakje tot Hedwig af is en dan gaat het snel. Eerst maar even een kleine pauze.HedwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh dat ken ik nietquote:Op woensdag 11 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh, fancyen heeel handig ja
komt misschien beetje overeen met mn douche-packs
Ja omdat die bikini zwart is ipv goud natuurlijk. Dat snap ik welquote:
Ja die heet PRTquote:Op woensdag 11 september 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
heb je nog iets van je zwembroek vernoemen grmbl?
Ik sla deze week gewoon maar over qua stapjesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yes
Het is nog droog
Dus stapjes
Ja verstandigquote:Op woensdag 11 september 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sla deze week gewoon maar over qua stapjes
Gewoon in de gang liggen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verstandig
Gewoon jezelf op de grond laten vallen en overal heen rollen
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat die bikini zwart is ipv goud natuurlijk. Dat snap ik wel
Oprollen tot een balletjequote:
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja verstandig
Gewoon jezelf op de grond laten vallen en overal heen rollen
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik deze inlijsten als kerstversiering?
[ afbeelding ]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Morgen word ik ook gewoon thuis opgehaald. Kan ik zo de auto in rollen
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.
En daarnasels?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf eerst insmeren met Nutella en daarna door de pistachenootjes en bladgoud heen rollen.
dat mag maar het staat nergens, ik verzin het netquote:Op woensdag 11 september 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nietMoet ik teruglezen?
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik deze inlijsten als kerstversiering?
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of dat in het thema van xe bruiloft past. Zal het de bruid even vragenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ewlquote:Op woensdag 11 september 2024 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijk worden in Ghana als levende chocomevrouw natuurlijk.
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag maar het staat nergens, ik verzin het net. Ik ben dol op kamperen en als je gaat douchen is het handig als je dan ook één tas meehebt met alles wat je op dat moment nodig hebt en je niet ter plekke nog moet gaan zoeken of een setje moet gaan samen stellen blabla.
Bij mij ook ruimtebesparen want douchehokjes zijn niet zo groot en je moet het meesjouwen van slaapplek naar doucheruimtequote:Op woensdag 11 september 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesEen beetje dat idee inderdaad. Bij jou denk ik vooral gericht op handig, snel, en in mijn geval is het gewoon een beetje ruimte besparen. Slaapcoupés in treinen of hutten op een boot zijn niet zo ruim en als je dan alleen maar zo'n tasje hebt ipv een hele koffer dan scheelt dat enorm
Je koffer blijft dan in de auto liggen, die op een andere wagon staat. Daar kun je niet meer bij als je hem er eenmaal op gezet hebt.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Hoe werkt dat bij zo'n trein dan? Zit je koffer in het ruim oid of moet je uberhaupt reizen met weinig bagage?
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je koffer blijft dan in de auto liggen, die op een andere wagon staat. Daar kun je niet meer bij als je hem er eenmaal op gezet hebt.
Dit geldt alleen maar voor de trein. Boten werken niet met wagonsquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?want daarbij denk ik 'wowowow trein op een auto?!1?!'
met kleurtjesquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit geldt alleen maar voor de trein. Boten werken niet met wagons
hier is het zonnig op links en donker op rechtsquote:Op woensdag 11 september 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom schijnt de zon nu weer zo fel
Thailand ligt in de tropische zone. Het is een erg benauwd en warm land. De temperaturen liggen steevast boven de 30°C. Maart t/m mei zijn de warmste maanden: het kwik tikt dan tegen de 35°C aan. De regentijd loopt van mei tot november. De beste tijd om Thailand te bezoeken is in de droge periode: november tot april. Dit is tevens de minst warme periode. Verkoeling kan in Thailand gevonden worden aan de stranden of in het westelijk gelegen berggebied.quote:
Hoe warm is het er in januari/februari?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand ligt in de tropische zone. Het is een erg benauwd en warm land. De temperaturen liggen steevast boven de 30°C. Maart t/m mei zijn de warmste maanden: het kwik tikt dan tegen de 35°C aan. De regentijd loopt van mei tot november. De beste tijd om Thailand te bezoeken is in de droge periode: november tot april. Dit is tevens de minst warme periode. Verkoeling kan in Thailand gevonden worden aan de stranden of in het westelijk gelegen berggebied.
zo 30 gradenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe warm is het er in januari/februari?
Oh, kun je kiezenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is het zonnig op links en donker op rechts
Ik hapte bijnaquote:Op woensdag 11 september 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zitten er gele en rode kaarten op die trein en boot
quote:
waarom zeg je het dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Zo nat zijn geregend dat het niet eens meer uit maakt, en dan ook nog de brug die vlak voor je neus open gaat
#zwaarleven
waarom duwt die locomotief?quote:
Ik ben met de trein óp een boot geweestquote:Op woensdag 11 september 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, get it. Geldt dit ook voor de trein?want daarbij denk ik 'wowowow trein op een auto?!1?!'
Die trekt. Kun je zien aan de richting van de rook.quote:
Dus de trein ging de boot in? of alleen op??quote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met de trein óp een boot geweest
Ik ook. Moest wel de trein uit trouwens. Tussen Duitsland en Denemarkenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
baas boven baasquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuin loopt niet weg toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
want moet wat aan mn tuin doen, maar ik wil nie.
ehm nee, tuin groeit doorquote:Op woensdag 11 september 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuin loopt niet weg toch?Morgen wordt het helemaal een zootje
Zou lekker tot het weekend wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |