Ja, dat is idd heel oudquote:Op donderdag 12 september 2024 12:48 schreef Kanaroe het volgende:
Volgens mij heb ik nu Humax, heel oud kennelijk
Geen idee, ben al wel lang klant bij ziggo met internet enzoquote:Op donderdag 12 september 2024 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel oud
Dan zit je waarschijnlijk ook in voormalig Ziggo gebied en niet in voormalig UPC gebied.
Ja, dat is dus net een ander deel dan het voormalige Chello/UPC gebied.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen idee, ben al wel lang klant bij ziggo met internet enzo
Dat was vroeger @:home
Jep, dat kan allemaal nog steeds en het ding is niet groter dan een bierviltje dus je verstopt hem gewoon achter de tv.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald abonnement bij ziggo (met opnemen en terugkijken enzo), dat blijft gewoon bestaan dus ik mag aannemen dat de mini hetzelfde kan als de oude 'maxi'
Ik heb een Android mediaspeler en die mediabox ligt al 2 jaar in de doos op zolder. Kon hem niet weigeren, dus dan maar zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:19 schreef Loohcs het volgende:
Wat voegt zo'n box eigenlijk toe? Heb zelf alleen een CI module en voor de rest niks nodig. Gebruik ook geen streamingsdiensten en 'service' van ziggo wat betreft terugkijken is ook niet nodig (kan ook wel met NPO start/Kijk/Videoland en een Chromecast).
ik heb ook zo een mailtje gehad maar niets gehoord dat het verplicht wasquote:Op woensdag 11 september 2024 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
Beste Ziggo,
Waarom wordt mij een nieuwe mediabox in de maag gesplitst?
De oude doet het nog prima.
Maar als ik nog tv wil kijken ben ik verplicht de nieuwe Next Mini aan te sluiten met de bijbehorende kabeltjes want over 2 weken ()zal de oude box het niet meer doen
Klacht: Ongevraagd en ongeïnformeerd over het hoe en waarom een doos met meuk in de brievenbus te krijgen, inclusief nieuwe afstandsbediening en kabels en zulks
En de oude spullen moet ik zelf maar ergens netjes afvoeren
Klacht 2: Wegwerpmaatschappij
Ik kreeg een mail en de mededeling dat de mini via de brievenbus geleverd werdquote:Op donderdag 12 september 2024 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb ook zo een mailtje gehad maar niets gehoord dat het verplicht was
ik wil gewoon tv blijven ontvangen via de kabel en via die box
ik heb ook een ci module voor een andere kamer
dus ik doe niets
z kunnen niet zomaar mij tv afsluiten
volgens mij mag je zelf bepalen of je het neemt of niet
Stel je voor dat TS met haar reet van de bank moet...quote:Op woensdag 11 september 2024 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat erg zeg?
2 minuten werk om de boel te installeren?
Op mijn 1 jaar oude tv kon ik met CI gewoon opnemen op een USB stick.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Met zo'n CI module kun je niks opnemen, dat vind ik wel handig
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail en de mededeling dat de mini via de brievenbus geleverd werd
2 Weken na levering zou de oude box niet meer werken
In mijn geval heb ik niks te willen dus
Jep, zo'n mail kreeg ik ook, in april van dit jaarquote:Op donderdag 12 september 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het bovenstaande stond in de mail die ik kreeg
er staat duidelijk: je MAG
het is dus geen verplichting anders had er gestaan: U MOET
er is ook een button waar ik moest klikken gratus omruilen ...nooit gedaan
ik heb die mail gehad op 16-7, daarnaast niets meer van gehoordquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep, zo'n mail kreeg ik ook, in april van dit jaar
Ook niet op gereageerd, want ik hoefde ook niet zo nodig
Er staat ook nergens in zo'n mail dat het moet, ik kreeg iets als onderstaande:
Beste Kanaroe, .binnenkort is het zover!
De next mini komt jou kant op, hij past door de brievenbus
Let op: Installeer em binnen 2 weken want je huidige mediabox geeft daarna geen signaal meer
Dus dat
Ja, ik denk dat ik inderdaad een zwaar verouderd ding heb staanquote:Op donderdag 12 september 2024 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb die mail gehad op 16-7, daarnaast niets meer van gehoord
Maar misschien is het verschil tussen jou en mij dat jij je vorige box wel moest vervangen
ik heb een standaard mediabox ofzo...zo groot ding...misschien was jou vorige box te oud ofzo en moest het wel bij jou vervangen worden
Ik heb een Next en kreeg geen Next miniquote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail en de mededeling dat de mini via de brievenbus geleverd werd
2 Weken na levering zou de oude box niet meer werken
In mijn geval heb ik niks te willen dus
https://tweakers.net/nieu(...)p-oude-mediabox.htmlquote:Op donderdag 12 september 2024 12:48 schreef Kanaroe het volgende:
Volgens mij heb ik nu Humax, heel oud kennelijk
Het is niet mogelijk je modem te rebooten (waarom?) op een moment dat je geen tv kijkt?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat spul waardoor mijn TV het wel deed tijdens een reboot van het modem.
Werkelijk klacht: niet in staat zijn om in een tijdsperiode van 2 weken 1x van je bank af te komen om een verouderd apparaat te vervangenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
Beste Ziggo,
Waarom wordt mij een nieuwe mediabox in de maag gesplitst?
De oude doet het nog prima.
Maar als ik nog tv wil kijken ben ik verplicht de nieuwe Next Mini aan te sluiten met de bijbehorende kabeltjes want over 2 weken ()zal de oude box het niet meer doen
Klacht: Ongevraagd en ongeïnformeerd over het hoe en waarom een doos met meuk in de brievenbus te krijgen, inclusief nieuwe afstandsbediening en kabels en zulks
En de oude spullen moet ik zelf maar ergens netjes afvoeren
Klacht 2: Wegwerpmaatschappij
Vast wel, maar op dat moment niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk je modem te rebooten (waarom?) op een moment dat je geen tv kijkt?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel, maar op dat moment niet.
Plus dat ik het een fijn idee vind dat TV als informatievoorziening beschikbaar blijft als het internet het niet doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |