Nee. Niet eensquote:Op woensdag 11 september 2024 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Dan heb je het wel bont gemaakt?
Wilders wenste hem in ieder geval beterschap. Geen gemene sneer of woedende reactie.
Met hoeveel burnouts/bijna burnouts...:/quote:Op woensdag 11 september 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt daarom zit hij pas een jaar of 20 in de politiek.
Ok. Je leest dus alleen wat je wil lezen. Prima.quote:
Misschien filteren ze op scheldwoorden.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Niet eensHij kan niet tegen de waarheid. Ik schreef dat hij een slappe lul is die problemen niet aanpakt maar de schuld afschuift op anderen.
Hij lijkt vooral deze rol niet aan te kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Met hoeveel burnouts/bijna burnouts...:/
'Rust jij maar lekker lang en goed uit!'quote:Op woensdag 11 september 2024 17:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je hebt Wilders' reactie hierop nog niet gelezen?
Ben je serieus of wat?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:59 schreef capricia het volgende:
[..]
'Rust jij maar lekker lang en goed uit!'
Zoiets zal het wel zijn.
Sorry. Ik ben geblokt door de beste man.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ben je serieus of wat?
Zie post #11.
Dat roepen jullie alleen al maandenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
ik geef het kabinet nog hooguit een maand voordat het klapt
Hoeveel ekte maanden zitten ze er al dan? Dus geen zomervakantie op de camping.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat roepen jullie alleen al maanden
True.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben geblokt door de beste man.
Maar ik heb het toch best goed gegokt. Al zeg ik het zelf.
Oh, ik vind het wel grappig dat ik het juist had.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
True.
Maar misschien handig om wat meer van het topic te lezen voordat je reageert.
De standpunten van de partij zijn opeens drastisch veranderd?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond die Schoo-lezing best goed maar toch begrijp ik inmiddels niet meer waarom ik op deze slappe vaatdoek heb gestemd. Omtzigt functie elders was bij nader inzien niet zo'n gek idee.
Normaliter is moe zijn geen reden om zomaar te stoppen met je werk. Mag hopen dat hij ontslagen wordt.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
Je verwacht het niet.
Die man is zwaar overbelast, zou beter voor iedereen zijn als hij gewoon permanent een stap terug doet.
Daarom is het zo gek dat er nu al van die roeptoeters opstaan dat dit hem niet gaat worden en ze het nooit volhouden. We zijn net begonnen, kijk het eerst even aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel ekte maanden zitten ze er al dan? Dus geen zomervakantie op de camping.
2 of zo? Minder?
Dat de begroting en alles daar omheen de eerste wat serieuzere lakmoesproef zou zijn was natuurlijk al vrij snel duidelijk. Die lijkt door deze actie wel lastiger te worden. Van Vroonhoven lijkt wat standvastiger waar Omtzigt uiteindelijk altijd met de PVV c.s. meedeed.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
2 of zo? Minder?
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel grappig dat ik het juist had.
Zegt veel over Wilders.
jaquote:Op woensdag 11 september 2024 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
2 of zo? Minder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |