SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat is dat?quote:
Zo'n warm lichtgevend ding in de luchtquote:
Bedenken dat je niet door het slotje heen post?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet wat ik ga eten. het is geen pizzawoensdag dus even wat anders bedenken.
[..]
ja met zo'n oude beeldbuis heb je dat er stof op komt
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat gaan jullie naaktslakken vanavond?
Nee ik ga douchen vanavondquote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat gaan jullie naaktslakken vanavond?
Ik vind dat echt zo slechtquote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat bijzonder flauw en HBO bestaat idd niet in die contextlol
Dat is nogal een verschilquote:Op woensdag 11 september 2024 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier al harde regen, hagel, hoosbui, gewone regen, zon en een verdwaalde onweersklap gehad
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja even een totaal random berichtje over Den Haag, maar ik was laatst op het strand en dat was zo fijn
Je hebt wel van dat slakkenslijm als creme voor op je gezicht enzoquote:
Ja om te huilen zo slechtquote:Op woensdag 11 september 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo slecht![]()
[..]
Dat is nogal een verschil
Het waait hier wel hard, en af en toe een paar miezerige druppels maar dat is het
[..]![]()
waar was je, en wat doen?
Ik ben blij dat ik vanavond niet uit huis hoef.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geestdodende werkje weer gehad.
Dat kost volgens mij 3000 euro per potje.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel van dat slakkenslijm als creme voor op je gezicht enzo
Merk je dat je slechter begint te horen?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word doof en mag naar het audiologisch centrum voor verder onderzoek.
Minstensquote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kost volgens mij 3000 euro per potje.
zag laatst bij zo'n raar dating programma een vrouw die 2 slakken als huisdier had om hun slijm te jattenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik naar de KNO-arts gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Merk je dat je slechter begint te horen?
Ohhhquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag laatst bij zo'n raar dating programma een vrouw die 2 slakken als huisdier had om hun slijm te jatten
Same. Waarschijnlijk kruip ik eens op tijd onder de wol.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik vanavond niet uit huis hoef.
Twee tientjes.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kost volgens mij 3000 euro per potje.
De Tuinen Slakkencrème is een unieke crème met onder andere slakkenslijm-extract, jojoba-olie, vitamine E en allantoïne. Deze slakkencrème bestaat voor 98% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong (slakkenslijm dus) en ondersteunt het herstel van de droge, gevoelige huid bij rimpels en littekenweefsel.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minstens
Net als een bad met ezelinnenmelk
Vrouwen zijn kwekgek.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee tientjes.
https://www.hollandandbar(...)gel-120ml-6100000759
zo lang heb ik het niet volgehouden om dat programma te kijken. Ik voelde hersencellen afsterven terwijl ze sprakquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Lieten ze die dan over hun gezicht lopen of zo ?
Nee dankje.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vast geen match geworden.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag laatst bij zo'n raar dating programma een vrouw die 2 slakken als huisdier had om hun slijm te jatten
een vader van een vriend van mij heeft ook slakken als huisdier, die beesten zijn groot johquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het 'ernstig'? of veel gehoorverlies of hoe zeg je zoiets?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik naar de KNO-arts gegaan.
Ik waarschijnlijk niet, maar we zullen het zienquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Waarschijnlijk kruip ik eens op tijd onder de wol.
Bubble wrap in je hoofdquote:Op woensdag 11 september 2024 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang heb ik het niet volgehouden om dat programma te kijken. Ik voelde hersencellen afsterven terwijl ze sprak
ik wil wel.. op dit moment, en vanavavond na 20.00 is dat overquote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet, maar we zullen het zien
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Tuinen Slakkencrème is een unieke crème met onder andere slakkenslijm-extract, jojoba-olie, vitamine E en allantoïne. Deze slakkencrème bestaat voor 98% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong (slakkenslijm dus) en ondersteunt het herstel van de droge, gevoelige huid bij rimpels en littekenweefsel.
Ja, nou.. dat...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil wel.. op dit moment, en vanavavond na 20.00 is dat over
Waarschijnlijk ben ik vanavond lekker aan het gamen en is het opeens 23 uur.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet, maar we zullen het zien
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 september 2024 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang heb ik het niet volgehouden om dat programma te kijken. Ik voelde hersencellen afsterven terwijl ze sprak
* POEFquote:Op woensdag 11 september 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik vanavond lekker aan het gamen en is het opeens 23 uur.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil wel.. op dit moment, en vanavavond na 20.00 is dat over
Ja wel ernstigquote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vader van een vriend van mij heeft ook slakken als huisdier, die beesten zijn groot joh
[..]
Is het 'ernstig'? of veel gehoorverlies of hoe zeg je zoiets?
Jep. Ene moment 20 uur. Ogenblik later. 23 uur.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel ernstigik kan amper nog gesprekken volgen.
Ik vind dan ook alles leukerquote:Op woensdag 11 september 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou.. dat...
Want dan is alles leuker dan naar bed gaan
quote:
Ohquote:Op woensdag 11 september 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel ernstigik kan amper nog gesprekken volgen.
Ik had dat vroeger altijd met 'gamen'quote:Op woensdag 11 september 2024 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Ene moment 20 uur. Ogenblik later. 23 uur.
Had het toen ook met die scriptie schrijvenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dan ook alles leukeren dat vind ik echt stom
[..]
[..]
Ohklinkt ook vermoeiend..
ja, die wijngaardslakken kunnen best groot wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vader van een vriend van mij heeft ook slakken als huisdier, die beesten zijn groot joh
[..]
Is het 'ernstig'? of veel gehoorverlies of hoe zeg je zoiets?
Waren wel droog en veel taaier dan nu.,quote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Er was een tijdsgewricht dat de Aardse atmosfeer veel meer zuurstof had dan nu, het tijdperk der megafauna, toen had je naaktslakken van tweeëneenhalve meter lang.
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het toen ook met die scriptie schrijven
Toen vond ik zelfs gordijnen wassen en het huis poetsen leukerGa weg hoor
jouw idee is foutquote:
mijn huis is vanaf woensdag beschikbaar om je op uit te levenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik vind het huishouden fijn om te doen
ik heb een eigen huis om uit te leven maar bedanktquote:Op woensdag 11 september 2024 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn huis is vanaf woensdag beschikbaar om je op uit te leven
Jojo bah-oliequote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Tuinen Slakkencrème is een unieke crème met onder andere slakkenslijm-extract, jojoba-olie, vitamine E en allantoïne. Deze slakkencrème bestaat voor 98% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong (slakkenslijm dus) en ondersteunt het herstel van de droge, gevoelige huid bij rimpels en littekenweefsel.
niet zo gek doenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedenken dat je niet door het slotje heen post?
Op de fiets vind ik het soms wel spannendquote:Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En in het verkeer of gaat dat wel goed?
Ik ben hier nog niet eens geweest los van een mogge en een reactie op chipsquote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog chips op. komt wel dichtbij zo.
[..]
de dagelijkse klaag van @:nattekat @:nizno die hem nog even gaat stangen erover, besprekingen over thailand, eten, eten, eten,
Met of zonder vacht?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Er was een tijdsgewricht dat de Aardse atmosfeer veel meer zuurstof had dan nu, het tijdperk der megafauna, toen had je naaktslakken van tweeëneenhalve meter lang.
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de fiets vind ik het soms wel spannendMaar ik heb dus weleens gehad dat ik ergens liep en niet doorhad dat de bel van een fiets voor mij bestemd was omdat ik dan denk dat hij verder weg is of van een andere kant komt, vooral als je nog ander omgevingsgeluid hebt. En dat mensen dan een beetje pissig worden omdat ik niet oplet ofzo. Flikker gewoon op met je fiets.
Brandstekels. Soort mega-eikeprocessierupsen waren het toen.quote:
Ik ben ultra giga extreem normaal genoemdquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandstekels. Soort mega-eikeprocessierupsen waren het toen.
Gegronde klacht.quote:
Ik heb echt een schurfthekel aan dingen met een tijdslimietquote:Op woensdag 11 september 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet binnenkort ook twee testjes doen maar ik word me daar toch zenuwachtig van![]()
Bij eentje gaan ze me observeren![]()
en de ander is een intelligentietest maar wel zo'n echte
![]()
vul maar gewoon in dat ik een lage intelligentie heb hoor. Met zo'n tijdsbalk lukt me ook werkelijk niks, dus voor het resultaat maakt het ook niet uit maar dan hoef ik tenminste niet door die hel heen.
Ja, dat je tingelt wil nog niet zeggen dat ik voor je in de struiken spring, ik loop daar niet voor niets. Het is een beetje als de telefoon: je kan wel bellen maar ik hoef niet op te nemen.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet eens geweest los van een mogge en een reactie op chips
als ik er niet bij was is het niet gebeurdquote:Op woensdag 11 september 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ultra giga extreem normaal genoemd
Maar ja, daar was jij niet bij
Ik mis wel een beetje de dagelijkse klachtquote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet eens geweest los van een mogge en een reactie op chips
Haha, ja.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ultra giga extreem normaal
oja niet bij stil gestaan vandaagquote:Op woensdag 11 september 2024 14:27 schreef Nizno het volgende:
National Geographic is vandaag 9/11 zender zo te zien
"Ja ehh Simon Spoorwegovergang. Je kan wel je bomen omlaag doen en tingeltje tingeltje spelen maar ik hoef er niet voor te stoppen of zo. Ik loop daar niet voor niets."quote:Op woensdag 11 september 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat je tingelt wil nog niet zeggen dat ik voor je in de struiken spring, ik loop daar niet voor niets. Het is een beetje als de telefoon: je kan wel bellen maar ik hoef niet op te nemen.
Nou ja, ik loop het liefste niemand in de weg, maar soms kan het gewoon niet andersquote:Op woensdag 11 september 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat je tingelt wil nog niet zeggen dat ik voor je in de struiken spring, ik loop daar niet voor niets. Het is een beetje als de telefoon: je kan wel bellen maar ik hoef niet op te nemen.
Beetje de hippe celeb uithangenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Boven op m'n hoofd. Niet voor m'n ogen.
Ja ik zal spoorbomen aan m'n lijf vastmaken.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja ehh Simon Spoorwegovergang. Je kan wel je bomen omlaag doen en tingeltje tingeltje spelen maar ik hoef er niet voor te stoppen of zo. Ik loop daar niet voor niets."
Wel met geluidseffectenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zal spoorbomen aan m'n lijf vastmaken.
ik ook niet, zapte er net langs en normaal staat onder die rechthoek gewoon niets of de naam van de zender, nu 9/11quote:Op woensdag 11 september 2024 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
oja niet bij stil gestaan vandaag
jet fuel can't melt steel beams genot
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt een schurfthekel aan dingen met een tijdslimiet![]()
Dan gaat ook echt niets goed
Meestal gaat iedereen voor mij aan de kant, weet ook niet waarom, zo intimiderend ben ik toch ook weer nietquote:Op woensdag 11 september 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik loop het liefste niemand in de weg, maar soms kan het gewoon niet anders
Zit je haar vaak mooi vanquote:Op woensdag 11 september 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Boven op m'n hoofd. Niet voor m'n ogen.
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getoeter. Even chili con carne eten.
Je kan heel makkelijk al mijn reacties van vandaag opzoeken.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
als ik er niet bij was is het niet gebeurd
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getoeter. Even chili con carne eten.
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 11 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
Oke en even ingelezen in die andere test, dan moet ik een puzzle gaan maken en krijg ik plaatjes van iets te zien en moet ik er een verhaal bij gaan verzinnen. Ok, ben benieuwd wat hun observaties gaan zijn
Nee klopt, daarom liet ik jou ook voorop lopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal gaat iedereen voor mij aan de kant, weet ook niet waarom, zo intimiderend ben ik toch ook weer niet
Bakkes.quote:
Maar dan heel snel aan en uit.quote:
Turbo turbo !quote:Op woensdag 11 september 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Kak, ik moet turbo lunchen omdat mn collega nu pas laat weten dat ik bij een meeting moet zijn. Ja hallo![]()
Goede logica wel jaquote:Op woensdag 11 september 2024 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee klopt, daarom liet ik jou ook voorop lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |