Ik probeerde die ook, maar geen enkele AI wilde een handgranaat maken voor mequote:
echt hequote:Op donderdag 26 september 2024 22:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik probeerde die ook, maar geen enkele AI wilde een handgranaat maken voor me
Deep Purple Goden. Met George Washington als Ian Gillanquote:
Ja dat bijna letterlijk (maar dan longhaired rockstars) en een beetje corrigeren, de eerste poging was dit:quote:Op maandag 30 september 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple Goden. Met George Washington als Ian Gillan
Welke prompt gebruik je daarvoor? Mount Rushmore, but five classic rock artists instead of presidents?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van ".. instead of presidents" had ik beter niks kunnen zeggen, want hij gaat dan toch aan presidenten denken. Net als dat ik zei "no trees" en dat hij toen nog meer bomen ging maken.
Dat kan je wel instellen via negatieve prompts maar ik vond hem wel genoeg lijken zo, dus ach.
quote:Op maandag 30 september 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja dat bijna letterlijk (maar dan longhaired rockstars) en een beetje corrigeren, de eerste poging was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van ".. instead of presidents" had ik beter niks kunnen zeggen, want hij gaat dan toch aan presidenten denken. Net als dat ik zei "no trees" en dat hij toen nog meer bomen ging maken.
Dat kan je wel instellen via negatieve prompts maar ik vond hem wel genoeg lijken zo, dus ach.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
red hot chili peppers, californicationquote:
Ook een onmogelijke stoel om op te zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nu ik het opzoek zie ik pas dat die bruine stoel er niet hoort.
blurred lines, maar weet niet of dat album ook zo heette?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:34 schreef Evangelion het volgende:
Eerste poging, zeker niet perfect, wel duidelijk genoeg als je hem kent.
[ afbeelding ]
[..]
Hint: Uit 2017
Is dit Deltron 3030?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat iemand deze gaat raden(al lijkt die best op het origineel), maar hij is best cool geworden.
quote:
Briljant!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:15 schreef pipster het volgende:
Haha, toch wel mooi wat die AI ervan maakt. Wij hebben ooit voor een popquiz - lang voor AI _ een middag hoezen op bierviltjes getekend in de kroeg uiteraard. Zoals je ziet kan AI evengoed nog veel leren.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |