trash metal volgens mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit als deathmetal. Luister ik niet.
Thrash, en tevens lijkt me dat Slayer - Reign in Blood maar hey, er zijn nogal wat metalalbums met dit soort thema dus moeilijk met zekerheid te zeggen.quote:
Yes, helemaal goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Thrash, en tevens lijkt me dat Slayer - Reign in Blood maar hey, er zijn nogal wat metalalbums met dit soort thema dus moeilijk met zekerheid te zeggen.![]()
Nou ik dacht eerst ook, bloed en zo dat zal die wel weer niet willen uitvoeren, komt die zelf met iets wat nog erger is.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:09 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is trouwens een stuk bruter dan de echte, die valt wel mee. Abstract idd.
[ afbeelding ]
Zieke geest heeft dat ChatGPT.
Ha ja dat is ook zo, al had ik die wel heel anders beschreven weer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:31 schreef Kriegel het volgende:
Nou ja, er staat wel een gast met een mijter op het origineel. Ik dacht dus dat dat een prompt was geweest.
Zou goed kunnen album, Recovery.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet eruit als iets van Eminem.
Breakfast in america?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:26 schreef Thaddeus het volgende:
Deze is misschien lastig. Misschien voor de liefhebber te herkennen. Kon niet een juiste prompt vinden:
Poging 1
[ afbeelding ]
Poging 2
[ afbeelding ]
Niet bijzonder groot fan maar prima muziek en herkenbare cover.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:29 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Haha juist. Toch niet zo lastig te herkennen? Of ben je een liefhebber?
Paid in full, classic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |