Dat lijkt me Ride the Lightning.quote:
Het Goede Doel?quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef qltel het volgende:
Hij lijkt nog best wel ook..
[ link | afbeelding ]
Let niet op het plaatje met de gebouwen.
Deze is helaas niet geraden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel albums zijn er niet met België op de cover (voor zover ik weet), dus op zich was ie wel makkelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, ik had je antwoord gemist. Sorry!
Ja klopt.. Heel goed.
[ link | afbeelding ]
Rage against the machine.quote:
Folklore?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoveel albums zijn er niet met België op de cover (voor zover ik weet), dus op zich was ie wel makkelijk.
Als iemand nou even de mijne zou raden.Hint: de afbeelding zelf lijkt qua compositie redelijk op de echte, maar is veel te licht omdat dat AI ding de combinatie van mist + donkere lucht niet begreep. Daarnaast was ie blijkbaar niet getraind op potloodtekeningen maar eerder op foto's, dus werd het sowieso een nogal gemoderniseerde uitvoering.
Tevens is dit oorlog huh, wow.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
oke dit is een lastige omdat gpt er erg veel moeite mee heeft(o.a. tot 4 tellenkleine hint )
Oh ik vind hem nog best lijken, ik ken alleen dat album nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gek dat jullie deze niet geraden hebben.![]()
Maar GPT weigerde tot 4 te tellen en verder mee te werken bij deze.
ja dat kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh ik vind hem nog best lijken, ik ken alleen dat album niet
Taylor Swift?quote:
Ah joh, is toch leuk. Sorry van Taylor, ik bedoelde er niks meequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:38 schreef Kriegel het volgende:
Het lastige aan zo'n topic is natuurlijk ook dat er allemaal muzieksmaken bij mekaar worden gegooid, en als je er dan niks mee hebt ga je zo'n (slechte) benadering van een cover door een AI sowieso nooit herkennen, logisch.![]()
Ja, of het moet echt zoiets iconisch zijn dat de halve wereld het origineel wel eens voorbij heeft zien komen.
Oh nee, dat geeft niks. De artiest in kwestie ligt daar gewoon nogal ver vanaf dus ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:44 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ah joh, is toch leuk. Sorry van Taylor, ik bedoelde er niks mee
Dit?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:41 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lastiger. Daarom een kleine hint in de cover
Ik gok dat het een soort atmosferische metal is, maar ik weet gewoon echt niet welk album.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh nee, dat geeft niks. De artiest in kwestie ligt daar gewoon nogal ver vanaf dus ik vond het wel grappig.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:04 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik gok dat het een soort atmosferische metal is, maar ik weet gewoon echt niet welk album.
Ok, dit moet ik horen, haha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |