Is dit Kanye? Ik weet even niet hoe het album heet.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Is dit Kanye? Ik weet even niet hoe het album heet.
edit My beautiful dark twisted fantasy dus.
Doet mij denken aan maggot brain, maar zal wel niet omdat het geen vrouw is en niet in de aarde?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:45 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kill meeeee nooooowwww
Enorm iconisch, Nevermind.quote:Op vrijdag 13 september 2024 02:39 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, je mag met ChatGPT maar 2 afbeeldingen per dag maken zo te zien, dus ik kon hem niet beter krijgenMaar goed, hij is vrij makkelijk natuurlijk
Donuts?quote:
Toevallig, zet hem net op pauze.quote:
Ik laat hem aan iemand anders om te raden maar deze is goed gelukt ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is niet af, maar wel obvious. Was er eigenlijk veel langer mee bezig dan m'n bedoeling was maar dit resultaat kwam er uiteindelijk het dichtste bij. Wel geinig zo af en toe eens mee aan te klooien. Leuk topic
Goeie gok en ook een cover waar ik aan moet denken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doet mij denken aan maggot brain, maar zal wel niet omdat het geen vrouw is en niet in de aarde?
De hand -buiten de extra vinger om- zegt me System of a Downquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:09 schreef GGMM het volgende:
Er is duidelijk ergens iets mis gegaan maar ik vond hem te grappig om niet te posten.
[ afbeelding ]
Nee, op die had is véééééél te veel focus gelegdquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De hand -buiten de extra vinger om- zegt me System of a Down
Beggar's Banquet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:09 schreef GGMM het volgende:
Er is duidelijk ergens iets mis gegaan maar ik vond hem te grappig om niet te posten.
[ afbeelding ]
Die vinger te veel had die zelf bedacht?quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die vinger te veel had die zelf bedacht?
Wel een kuise versie geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 02:39 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, je mag met ChatGPT maar 2 afbeeldingen per dag maken zo te zien, dus ik kon hem niet beter krijgenMaar goed, hij is vrij makkelijk natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |