Isabelle Brinkman dus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nieuwe dj bij KINK? al enig idee iemand?
Dit is echt ja. Dat zal wel de vervanger van Tim worden, effectief. Omdat Venema ook wat vaag was over wat haar rol ging zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit echt? Wel lekker dat de verjonging is ingezet dan.
Heeft al eerder iets bij 'het oude Kink' gedaan. Heeft ook iets op 3FM gedaan en had er altijd best wel goeie muziek waarbij aangetekend dat 3FM toen nog niet de druipfactor had die het later zou krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jap. Heb ik nooit beluisterd. Is het wat?
Isabelle is er ooit door nieuwe zendercoördinator Florent Luyckx uit gezet, samen met Henk Westbroek, omdat ze 'te negatief' klonk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heeft al eerder iets bij 'het oude Kink' gedaan. Heeft ook iets op 3FM gedaan en had er altijd best wel goeie muziek waarbij aangetekend dat 3FM toen nog niet de druipfactor had die het later zou krijgen.
Goeie muziek is wel het belangrijkste. Van Slap ouwehoeren hoeft er niet meer bij te komen bij KINK.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heeft al eerder iets bij 'het oude Kink' gedaan. Heeft ook iets op 3FM gedaan en had er altijd best wel goeie muziek waarbij aangetekend dat 3FM toen nog niet de druipfactor had die het later zou krijgen.
Dat is volgens mij nog altijd aan Kink.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Goeie muziek is wel het belangrijkste. Van Slap ouwehoeren hoeft er niet meer bij te komen bij KINK.
Voor zover ik heb begrepen komt er binnenkort op Kink ruimte voor een nieuwe DJ omdat Tim kennelijk liever hoempa draait dan rock&roll.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Isabelle is er ooit door nieuwe zendercoördinator Florent Luyckx uit gezet, samen met Henk Westbroek, omdat ze 'te negatief' klonk.
Dat klinkt als iemand die van een commercieel platenlabel kwam, en dat was ook zo.
Bij Kink wordt Isabelle btw slechts een invaller, drie weken lang.
Dit maakt het al een ander verhaal. Anders zou je echt wel vraagtekens kunnen zetten bij wat nou de bedoeling is bij Kink.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
Toch is het handiger om iemand te hebben die bewezen goeie radio maakt en dat aan te vullen met jong radiotalent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit maakt het al een ander verhaal. Anders zou je echt wel vraagtekens kunnen zetten bij wat nou de bedoeling is bij Kink.
Hierover verschillen we denk ik van mening, want ik heb nooit echt warme banden met Isabelle gehad, maar dat kan natuurlijk. Wat ik vooral bedoelde: als invaller voor drie weken is het natuurlijk best. Als je op de lange termijn echter meer 50-ers zou neerzetten, dan lijkt de kans me vrij groot dat je meer radio voor 50-ers krijgt. Dat is prima als dat je koers is, maar volgens mij is dat het niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:11 schreef Ouwesok het volgende:
Toch is het handiger om iemand te hebben die bewezen goeie radio maakt
Gelukkig is het Kink dat de koers van Kink bepaalt anders was dat ook binnen drie weken de zoveelste 538 tot de macht SkyRadio omdat op alles wel iets aan te merken is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hierover verschillen we denk ik van mening, want ik heb nooit echt warme banden met Isabelle gehad, maar dat kan natuurlijk. Wat ik vooral bedoelde: als invaller voor drie weken is het natuurlijk best. Als je op de lange termijn echter meer 50-ers zou neerzetten, dan lijkt de kans me vrij groot dat je meer radio voor 50-ers krijgt. Dat is prima als dat je koers is, maar volgens mij is dat het niet.
Ha ha ha. Ze is wel lief. Vriend van me is met haar naar Madonna geweest in Parijs. Maar wat je zegt, kom op zeg.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit echt? Wel lekker dat de verjonging is ingezet dan.
Volgens mij was het één van de eerste dj's op TMF. Met Sylvana, Daphne, Bridget en Fabienne.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee. Van TMF was ik alleen van het bestaan op de hoogte. Verder nooit enige aandacht gegeven wegens Nederlands en dus reëel hoempagevaar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij was het één van de eerste dj's op TMF. Met Sylvana, Daphne, Bridget en Fabienne.
Dat was toen de nekslag van Radio 3. Henk Westbroek noemde het de Radiomaffia. Die vent had ook een assistent, die sprak over de Spicies. Nou dan weet je het wel. Claudia de Breij kwam voor hem in de plaats.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Isabelle is er ooit door nieuwe zendercoördinator Florent Luyckx uit gezet, samen met Henk Westbroek, omdat ze 'te negatief' klonk.
Dat klinkt als iemand die van een commercieel platenlabel kwam, en dat was ook zo.
Ik ook niet. Je zapte er gewoon langs. Die Fabienne mocht ooit in de OOR een eindejaarslijstje invullen. Dat was dus allemaal muziek die wij denk ik shit noemen. Van de uiteindelijke lijst kende ze vrijwel niks.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee. Van TMF was ik alleen van het bestaan op de hoogte. Verder nooit enige aandacht gegeven wegens Nederlands en dus reëel hoempagevaar.
De nekslag van Radio 3quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was toen de nekslag van Radio 3. Henk Westbroek noemde het de Radiomaffia. Die vent had ook een assistent, die sprak over de Spicies. Nou dan weet je het wel. Claudia de Breij kwam voor hem in de plaats.
Daar heb je hem weer. Nadat die zendercoördinator werd aangesteld werd ook de horizontalige programmering ingevoerd. Niet gelijk maar een tijdje daarna. De downfall kende daarna geen grenzen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De nekslag van Radio 3. Het was de aanzet tot het enorme succes van 3FM een paar jaar later, beste beslissing van Luyckx om het toen om te gooien.
Sorry, ik spreek niet zo goed horizontalig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer. Nadat die zendercoördinator werd aangesteld werd ook de horizontalige programmering ingevoerd. Niet gelijk maar een tijdje daarna. De downfall kende daarna geen grenzen.
Ik zapte er zelfs niet eens langs. In die tijd moest je op een televisie nog zelf de zenders instellen en TMF zat er bij mij niet eens op.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je zapte er gewoon langs. Die Fabienne mocht ooit in de OOR een eindejaarslijstje invullen. Dat was dus allemaal muziek die wij denk ik shit noemen. Van de uiteindelijke lijst kende ze vrijwel niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |