abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215083386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:55 schreef Hawkxyz het volgende:

[..]
Even iets quoten uit je lap tekst, is prima hoor. Hoe ik denk;
Ja, je hebt inderdaad veel keuze's maar helaas ook maatschappij verziekende keuze's.
Keuze's die helaas de meerderheid vaak neemt. Denk aan:

Ga je op vakantie, dan neem je het vliegtuig. Ook al is dit het meest vervuilende stuk vervoermiddel wat je maar kan bedenken.
Neem je een drankje, dan neem je bier of wijn. Ook al is dit slecht voor je gezondheid en levensgevaarlijk in het verkeer. Je moest eens weten wat ik als niet-alcohol drinker vooral vroeger moest aanhoren.
Ga je wat eten, dan eet je vlees. Ook al betekend dit elke keer weer erg veel dierenleed en bovendien een flinke hoeveelheid methaan uitstoot.

En dan heb ik nog alleen maar de meest voorkomende zaken opgenoemt. Ga je dit als politicus proberen te veranderen.. nou dan kun je rekenen op een enorme hoeveelheid verzet. Ook al heb je daarmee het beste voor met de (toekomst van) mensheid / planeet / natuur.

Nu over de fatbike, ja dat is dus ook zo iets. Hij gaat een behoorlijk tempo en ja valt er minder waarschijnlijk vanaf. En als je vriend / vriendin er een heeft, nou dan spring je ook nog (gevaarlijk) even achterop.
Wat ik hier zie is dat er ook mensen zijn die dan maar de hele elektrische fiets een helmplicht willen geven. Ja, ik heb zelf 2 e-bikes. Geen fatbikes wel te verstaan. Op zich is het wel een aanwinst met tegenwind. Maar het is ook welke stand je gebruikt. Ik heb op beide nog nooit de turbo stand gebruikt. Niet nodig. Meestal de eco welke iets makkelijker is dan een gewone fiets maar voor het grootste gedeelte zich hetzelfde gedraagt. Tour stand met harde wind / storm tegen. Is het misschien iets om de e-bike te beperken?

Ja, de fatbike is inderdaad wel heel erg. Hij gaat harder dan de gewone e-bike en het blijkt dat er meer ongelukken gebeuren dan op andere gewone e-bikes. Tsja, moeilijk verhaal.
wat is er mis met hard gaan

max verstappen gaat nog veel harder
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')