1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders had ik wel r_two gehetenquote:
Dat staat die ook echt, ik doe niets anders dan anders. Zo gek dit. Ogenblikje, probeer weer andere sitesquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie weer niet. Je moet de url van de afbeelding tussen [ img ] tags zetten [ /img ]
Ja hoor, dat mag. Maar het is wenselijk wel even te vermelden dat je PhotoSphere gebruikt, en niet Streetviewquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:50 schreef marcel.de het volgende:
Ah okay, dankje. En dat mag ook, toch?
Deze is op korte afstand trouwens van de Oldambt BV grasdrogerij
Neequote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
J.U. Smitgemaal, Kinderdijk
Ik heb wel een andere hint gevonden die het zoekgebied stevig verkleintquote:Op woensdag 11 september 2024 18:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het uilenbord met zwanen (niet in een nok, maar boven een deur) zou kunnen wijzen op Friesland
Oh nee. Hoezo zoekgebied verkleint? Haha dat is een eind uit de buurt van Friesland.quote:
School EN kinderopvang in 's Heer Arendskerke: https://www.omroepzeeland(...)erke-leefbaar-houdenquote:
Nee, kijk nog eens goed, dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 september 2024 17:19 schreef marcel.de het volgende:
't Zwaantje 24 in Berkel-Enschot
Het icoontje rechts geeft een parkeerplaats / parkeergarage aan. Verder zie je rechts nog een uithangbord "Hotel" en op de achtergrond een witte (ophaal?)brug. Best nog veel aanwijzingen. Alleen nog niet gevondenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben er nog niet uit, maar het logootje links geeft gemeentehuis/raadhuis/stadhuis oid aan. Gezien de plaatsing en wat lijkt op een soort van pleintje is de facade aan de oostkant. Het lijkt ook wat omhoog te lopen en open te zijn in de verte, dus een rivier? Ik zat al bij Cuijk te kijken, dat was het niet
"met een deel van de afbeelding" > Reverse image search is in principe niet de bedoeling, dat maakt het wel heel erg makkelijk vaak.quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef marcel.de het volgende:
Is deze lastig? Ik kan het met een deel van de afbeelding letterlijk vinden.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 16 september 2024 08:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
"met een deel van de afbeelding" > Reverse image search is in principe niet de bedoeling, dat maakt het wel heel erg makkelijk vaak.
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is om de afbeelding (of een deel daarvan) met Google Afbeeldingen te gaan zoeken. Op die manier is minstens de helft van de opdrachten binnen een paar minuten te vinden denk ik.quote:Op maandag 16 september 2024 08:57 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Omdat het raden langer duurde heb ik gewoon zelf geprobeerd te vinden met een lege browser zonder cookies en toen zag ik dit er tussen staan. Als ik het zelf daarmee niet kon vinden had ik de foto wellicht laten vervallen.
Tip; zie mijn laatste bijdrage
Poging gewaagd maar ik krijg hem ook niet eens gevonden met Google Lens. De Kombihallen in Malmoquote:Op maandag 16 september 2024 09:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is om de afbeelding (of een deel daarvan) met Google Afbeeldingen te gaan zoeken. Op die manier is minstens de helft van de opdrachten binnen een paar minuten te vinden denk ik.
In dat geval snap ik niet wat er bedoeld wordt met "Ik kan het met een deel van de afbeelding letterlijk vinden"quote:Op maandag 16 september 2024 09:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Poging gewaagd maar ik krijg hem ook niet eens gevonden met Google Lens. De Kombihallen in Malmo![]()
Ik kreeg bij mijn resultaten het rechter gebouw...quote:Op maandag 16 september 2024 09:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
In dat geval snap ik niet wat er bedoeld wordt met "Ik kan het met een deel van de afbeelding letterlijk vinden"
Yes ! En dat aparte gebouw rechts is van de gemeentequote:Op maandag 16 september 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Op sporthal gezocht in Veendam.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
ja dat vermoedde ik al maar ook daarmee rolde niets uit mijn zoekresultatenquote:
Come on @TARAraboemdijee of andere goede speurneus, waar is mijn printscreen?quote:
Ik had de nieuwe pagina niet gezienquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Come on @:TARAraboemdijee of andere goede speurneus, waar is mijn printscreen?
Oh shitquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:53 schreef marcel.de het volgende:
Het is de oude melkfabriek in Goes, maar telt deze @:TARAraboemdijee? er staat linksboven Goes Zeeland
Er komt een restaurant in van 1 van de kleinzoons van melkfabriek Hollandia
quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef marcel.de het volgende:
Ik kan het met een deel van de afbeelding letterlijk vinden.
oh het spijt mij dat ik dat er vergat bij te vermelden. Had het poosje terug al opgeslagen op mijn PCquote:Op donderdag 19 september 2024 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit was dus een PhotoSphere
van station Delfzijl
Ja dacht; hey Heineken Rotterdam fietste ik vroeger wel eens langs. Inspiratie door de vorige bijdrage Heineken Amsterdam. Maar door jou dus snel geraden, lekker bezig @alpekoquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:12 schreef alpeko het volgende:
Stukje jeugd van mijn vader. R'dam Crooswijk. Heineken gebouw
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
De Hero. Ik zit hier nu hemelsbreed zo'n 500 m vandaanquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:34 schreef marcel.de het volgende:
Talentenfabriek Faam in Breda. Daar heb ik toen wel eens langs gewandeld haha. Mooi man.
Snoepjesfabriek![]()
Tussenstand #112
marcel.de 27
TARAraboemdijee 20
Rockfire 18
alpeko 15
wimbo 8
r_one 4
_jass 2
PSM 1
DikDikkie 1
nieuwe:
[ afbeelding ]
Zekers, daar wandelde ik toen ook langs HAHA. Dat was ook de inspiratiequote:
Noorder Sanatorium, onderdeel van Dennenoordquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:18 schreef marcel.de het volgende:
Ja toch wel
Zuidlaren !
Ik herkende het gebouw
Daar paar keer in mijn leven voorbij gereden. Was altijd de bestuurder van de auto, kijk graag om mij heen. Gepaste trots dat ik het herkende. Klikte de weg in Google maps aan waar het ongeveer moest zijn. Zag mist en wist dat ik op de goede weg zat![]()
[ afbeelding ]
Altijd gedacht dat dit Beatrixoord was, maar dat zit in Haren
(Beatrixoord is hét revalidatiecentrum voor Noord Nederland)
ja en dat had ik er ook direct onder gezet, zie maar, ik schreef Photo Spherequote:Op vrijdag 20 september 2024 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan het zijn dat dit PhotoSphere is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |