Ha ha ha. Combo breker.quote:
En zo is het, morgen weer aan het werkquote:
Tot merregequote:
Net een mod over de vloer. borisz van o.a. Spt en FP. Raar elkaar al meer dan 20 jaar "kennen" en dan voor het eerst ontmoeten. Moet ie me plots met Herman aanspreken ipv Tong.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een mod over de vloer. borisz van o.a. Spt en FP. Raar elkaar al meer dan 20 jaar "kennen" en dan voor het eerst ontmoeten. Moet ie me plots met Herman aanspreken ipv Tong.
Daar ben je nog wel ff druk mee gok ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 07:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Straks m'n TOP-50 in MUZ invullen.
Goeiemorgen. Ik heb het meeste wel in m'n hoofd. Zo even goed voor zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel ff druk mee gok ik![]()
Goedemorgen tongermans80
Ik heb het een keer gedaan maar daar heb ik het ook bij gehoudenquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ik heb het meeste wel in m'n hoofd. Zo even goed voor zitten.
Ik hou van lijstjes.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan maar daar heb ik het ook bij gehouden![]()
Er is zoveel mooie muziek
Was weer terug gekropen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij!!![]()
Goedemorgen tongermans80
Ha die JustinK , ik kwam een tijdje geleden nog leuk liedje over lepels tegenquote:
Oh die zijn altijd welkomquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ha die JustinK , ik kwam een tijdje geleden nog leuk liedje over lepels tegen
Duurt nog wel ff , ik kan em nog niet in verzameling terugvindenquote:
O zie je berichtje nu pas. Heb ook geen mention gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen dame. Komend weekend wordt je laminaat gelegd toch?
Ow, dat is niet zo handig nee. Zijn ze vergeten zo'n afstandsblokje te gebruiken....quote:Op donderdag 14 november 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie je berichtje nu pas. Heb ook geen mention gehad.
Klopt afgelopen zondag, het ligt er ondertussen in. Vanmiddag komen ze wel even terug want ze hebben een stuk te ver van de kant gelegd, dan kan je nog op de ondervloer kijken.
DOm dat ze dat niet zien als ze bezig zijn
Op jou altijd 😉quote:Op donderdag 14 november 2024 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat is niet zo handig nee. Zijn ze vergeten zo'n afstandsblokje te gebruiken....
Dat je nog reageert op zulke oude posts.![]()
Ahquote:Op zondag 5 januari 2025 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Je quote een bericht van 15 december vorig jaar.
Jawelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Tong meldt zich straks wel.
Goedenacht.
Goeiemorgenquote:
Toevalligquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Tong meldt zich straks wel.
Goedenacht.
Je moet je neus ook niet in andermans zaken steken.quote:
Dat ga ik jou iig niet aan je neus hangenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet je neus ook niet in andermans zaken steken.
Snotaap.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ga ik jou iig niet aan je neus hangen
Moet m'n routine nog opbouwen. Paar goeiemorgens vergeten.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet m'n routine nog opbouwen. Paar goeiemorgens vergeten.
Doe maarquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Het liefst allemaal in aparte topics.
quote:
Morguh schatjesquote:
Ik ben gestopt met roken. Het neuken is nu ook niks meer aan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:26 schreef Socios het volgende:
Ja, goeiemiddag. Wordt er nog een beetje geneukt of wat?
Goedemorgen dan maar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ben gestopt met roken. Het neuken is nu ook niks meer aan.
Vroegermans80 goedemorgenquote:
Eén ben. Geen spatjes volgende week CT-scan. Daarna waarschijnlijk rekverband om het vocht kwijt te raken en op zeker een steunkous. Maar dus eerst kijken of er geen uitzaaiingen zijn in de onderbuik naar de benen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroegermans80 goedemorgen![]()
Hoe gaat het nu met je benen?
Wow!! Godverrr... Dat is een hele lijstquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén ben. Geen spatjes volgende week CT-scan. Daarna waarschijnlijk rekverband om het vocht kwijt te raken en op zeker een steunkous. Maar dus eerst kijken of er geen uitzaaiingen zijn in de onderbuik naar de benen.
We blijven relativeren. Kindjes in Afrika met één been hebben pas honger.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow!! Godverrr... Dat is een hele lijst![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
We blijven relativeren. Kindjes in Afrika met één been hebben pas honger.
Heerlijk wandelweer.quote:
Ik kan helaas niet te lang en te hard van stapel. Heb vocht in heel m'n been en na oedeem therapie nu iedere dag, steeds strakker, zwachtelen door thuiszorg.quote:
Maar iedere stap is een stap en beter niet te hard van stapel lopen ,maar opbouwenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet te lang en te hard van stapel. Heb vocht in heel m'n been en na oedeem therapie nu iedere dag, steeds strakker, zwachtelen door thuiszorg.
Ik dank uquote:
Belachelijke ban van twee weken. Overwoog niet meer terug te komen. Maar goed.............Saharazand erover.quote:
Oh wel een ban?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belachelijke ban van twee weken. Overwoog niet meer terug te komen. Maar goed.............Saharazand erover.
Mag niet besproken worden.quote:
Blijft mooiquote:Op maandag 31 maart 2025 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halloha......Now playing......
Bekijk deze YouTube-video
Goeiemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |