Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.quote:
Ben je kunstenaar?quote:Op zondag 15 september 2024 20:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.quote:
Leuke hobbyquote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.
Jaquote:
Groentebos?quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral in de herfst/winter als het te slecht weer is om naar het groentebos te gaan.
Ik hang momenteel als tekstschrijver onder schilderijen in een tentoonstelling.quote:
Ja een voedselbos, een plek waar we met andere vrijwilligers onze eigen groente en fruit verbouwen.quote:
Sorry maatquote:Op zondag 15 september 2024 12:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha ik had het toch helemaal niet tegen jou
Goedemorgen vijandquote:
Hey vrienpaardenlul!quote:
dit soort rare praat is precies waarom wij vijanden zijn!quote:
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekendquote:Op maandag 16 september 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens nog van zondag
Piastri P1, mooi gedaan!
George P3 JAAAAAA
Norris P4 BEASTED! +FL
Max P5
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)quote:Op maandag 16 september 2024 23:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekend
Heerenveen is het nieuwe Vitessequote:Op maandag 16 september 2024 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |