Sorry maatquote:Op zondag 15 september 2024 12:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha ik had het toch helemaal niet tegen jou
Goedemorgen vijandquote:
Hey vrienpaardenlul!quote:
dit soort rare praat is precies waarom wij vijanden zijn!quote:
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekendquote:Op maandag 16 september 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens nog van zondag
Piastri P1, mooi gedaan!
George P3 JAAAAAA
Norris P4 BEASTED! +FL
Max P5
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)quote:Op maandag 16 september 2024 23:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekend
Heerenveen is het nieuwe Vitessequote:Op maandag 16 september 2024 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 17 september 2024 05:15 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ik voel me een heel ander persoon, alsof ik geen John meer ben.
Okay zoon John.quote:Op dinsdag 17 september 2024 05:15 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ik voel me een heel ander persoon, alsof ik geen John meer ben.
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @Doug-Heffernanquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ga ergens anders staan mauwen.
wat een narigheidquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @:doug-heffernan
Wij zijn in een ander topic makkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
Wat vinden jullie van het Belastingplan 2025? Beetje jammer om de afbouw AHK vanaf minimumloon in te zetten m.i., toevoeging extra tariefschijf wordt daarmee sigaar uit eigen doos.
Wow ik schrik hier wel van.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @:doug-heffernan
Het kan me echt niet minder interesseren. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
Wat vinden jullie van het Belastingplan 2025? Beetje jammer om de afbouw AHK vanaf minimumloon in te zetten m.i., toevoeging extra tariefschijf wordt daarmee sigaar uit eigen doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |