Hahaha, goeiequote:Op zondag 15 september 2024 09:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben een eend met Spaanse kraag
Wij werden naar de andere kant van Den Haag gebracht en daar gedroptquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar hebben ze jullie gedropt? Ons bij het hoofdbureau
Jij ook maat. Moest aan je denken laatst, toen ik pizza ging afhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Solotovski het volgende:
Fuck grtd boys
Een fantastisch goedemorgen allemaal
Zelfs chevy
Niels heb jij tips waar je lekker kan eten in Rotterdam? En welke plekken ik het best kan bezichtigen?quote:Op zondag 15 september 2024 11:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Bazar a/d Witte de With heeft voedsel uit alle windstreken en je zit midden in uitgaansgebied. Hotel New York op de Kop van Zuid is leuk om te lunchen met een prima uitzicht.quote:Op zondag 15 september 2024 11:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels heb jij tips waar je lekker kan eten in Rotterdam? En welke plekken ik het best kan bezichtigen?
Dankjewel maat, ga dat eens opzoeken. Ik ben er zo.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bazar a/d Witte de With heeft voedsel uit alle windstreken en je zit midden in uitgaansgebied. Hotel New York op de Kop van Zuid is leuk om te lunchen met een prima uitzicht.
Er is zat te zien. Spido is verplicht.
Hahahaha ik had het toch helemaal niet tegen jouquote:Op zondag 15 september 2024 11:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij ook maat. Moest aan je denken laatst, toen ik pizza ging afhalen.
Wat een gelukquote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Solotovski het volgende:
Fuck grtd boys
Een fantastisch goedemorgen allemaal
Zelfs chevy
Volgende keer klb goes A12 meetquote:Op zondag 15 september 2024 10:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wij werden naar de andere kant van Den Haag gebracht en daar gedroptHebben we nog mazzel mee gehad omdat er ineens zoveel aanhoudingen tegelijk waren dat de bureaus het niet aan konden.
Lijkt me een nobel initiatief, ben ik bij!quote:Op zondag 15 september 2024 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgende keer klb goes A12 meet
Trek iets leuks aanquote:Op zondag 15 september 2024 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Lijkt me een nobel initiatief, ben ik bij!
Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.quote:
Ben je kunstenaar?quote:Op zondag 15 september 2024 20:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.quote:
Leuke hobbyquote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.
Jaquote:
Groentebos?quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral in de herfst/winter als het te slecht weer is om naar het groentebos te gaan.
Ik hang momenteel als tekstschrijver onder schilderijen in een tentoonstelling.quote:
Ja een voedselbos, een plek waar we met andere vrijwilligers onze eigen groente en fruit verbouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |