?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien beetje ouderwets, maar je kunt de topics uitprinten, en dan leg je de A4tjes uit over een tafel.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Heb je een vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien beetje ouderwets, maar je kunt de topics uitprinten, en dan leg je de A4tjes uit over een tafel.
HAHAHA STINKVENT!quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik lees elke dag r&p en sex, en af toe eentje bellenquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:32 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Heb je een vriendin/vrouw?
Dan is dit je antwoord toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik lees elke dag r&p en sex, en af toe eentje bellen
Daarom lees ik sex en r&p...quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dan is dit je antwoord toch?
Met andere woorden, je hebt totaal geen ervaring met vrouwen en dan kom je met alleen bullshit.
Ik denk dat het goed is voor vrouwen om te weten dat ze nooit aan jou moeten beginnen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom lees ik sex en r&p...![]()
![]()
![]()
![]()
weet je meteen waar je nooit aan moet beginnen..
Jij bent nog een student dus leer ze!!quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is voor vrouwen om te weten dat ze nooit aan jou moeten beginnen.
Ik kijk nu al uit naar het essay van TS over freebleedenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:01 schreef DJKoster het volgende:
Medelijden met TS als hij een vrouwelijk wezen treft welke een menstruatiecup gebruikt.
"Kijk eens hoe vol die zit?!!"
Stop er zelf eens wat creativiteit in stom rotjongquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het essay van TS over freebleeden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |