Wacht maar af wat het volgende kabinet gaat worden, alle NSC'ers/BBB'ers gaan na deze afgang naar de PVV of het CDA, dus wie weet krijg je hierna nog een grotere ramp.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:52 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Insert willekeurige BBB'er
Het zou echt heel grappig zijn als het niet over de rug van de toekomst van dit prachtige doodzieke landje zou gaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."quote:Op donderdag 12 september 2024 14:40 schreef VoMy het volgende:
Ik wil wel graag nú een plenair debat zodat Caroline niet de kans heeft om zichzelf te herpakken en dus torenhoog in de emotie honderden malen geconfronteerd wordt met deze 'gedwongen krimp van de veestapel'.
Dit is echt fantastischquote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Wel kudo's voor de boeren, toch gelijk gekregen over het niet kloppen van de rekenmodellen
Vrees dat je gelijk hebt. Al zie ik een staatsgesubsidieerde frikandel om de veestapel ineens te laten krimpen ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Stijn?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:45 schreef VoMy het volgende:
Iets luchtigs tussendoor:
[ afbeelding ]
Ik lach maar ik huil van binnen.
Kijken daar nog mensen naar?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had het door bij de introwoorden van Lubach
Fascisten met behulp van wat christendemocraten het parlement buitenspel laten zetten, dat was in 1933 ook een groot succes.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Kabinet wil asielinstroom snel beperken, trekt deel asielwet in - https://nos.nl/l/2536904
Stukje dictatuur
Hierna natuurlijk weer 'D66 rechters' de schuld geven van het neersabelen van deze gammele "plannen"...
Gelukkig geen kritische noot bij de altijd ruggengraatloze NOS over het feit dat het gebrek aan opvang en de hele crisis te danken is aan 25 jaar VVD aan de macht, maar we gaan gewoon lekker door met de vluchtelingen de schuld ervan geven, TORIED
Nee vervolgpad wordt dat het allemaal niet zo erg is, de natuur verandert altijd. Het zijn natuurlijk ook types die daadwerkelijk liever een gehaktbal eten dan door de natuur wandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."
Of zoiets semantisch
Wat is dat ontzettend kut zeg. Met zijn gilet.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijken daar nog mensen naar?
Die kop is er vandaag al!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.
Ik kijk al uit naar de kop over 2 jaar: "afroming heeft onvoldoende effect op krimp veestapel"
Er viel een totalen rust over mij heen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Froukje? Mateloos oninteressant.
Het is een mooie dag voor Heimwee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |