Tegen Liverpool heeft ook wel potentie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:07 schreef VoMy het volgende:
Peter Bosz tegen op papier betere teams blijft ook een rubriek.
Mensen die vijf keer in een interview moeten benadrukken dat het ze allemaal niets doet, is een leuke rubriek.quote:
Veerman vertraagde Oranje nogal, zodra het tempo omhoog gaat, kan Sjowie het niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vond het raar dat er na het EK geen grote club voor hem kwam
Rariteitenkabinet ligt te veel voor hand?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin een titel voor deze band
Ik ben ook benieuwd naar de hakkel- en stuntelwerken van Dick Schoof morgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk maakt de oppositie gehakt van het regeerprogramma vandaag
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet van dit prutskabinet.
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?
Dan ben jij denk ik de enige die Schoof als De Grote Leider ziet. Tragisch genoeg zullen volgende verkiezingen gaan over Wilders die het toch een keer echt zelf moet gaan doen. Dan gaat rechts het nog een aantal jaar UK conservatives stijl goed verkloten, en als alles aan diggelen ligt mag een iets linksere club de scherven op gaan vegen. Jullie mogen mij over een aantal jaar hierop quoten.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?
Niemand trapt toch meer in de Nexit na het Brexit debacle?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Europese Commissie: regels voor asiel en migratie blijven bindend voor Nederland - https://nos.nl/l/2537632
Ach, ach, ach
Inb4 NexIt nOdiG, inb4 DicTatEn UiT BruSSeL
Maar zorgt wel voor de start van het Vierde Rijkquote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is een lichtgewicht.
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |