Maar zorgt wel voor de start van het Vierde Rijkquote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is een lichtgewicht.
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.
Tijd voor Aant-Jelle Soepboer!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Van Vroonhoven meldt zich ook snel ziek denk ik, op naar de volgende waarnemend fractievoorzitter
Met een krat Grolsch?quote:
Dus Pieter is een drinker?quote:
Pietertje had welgeteld 15 minuten na de exit poll nodig om zn zetels aan de hoogst biedende nazi's te verkopenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Steven184 het volgende:
Waarom doet de halve wereld alsof NSC hier per ongeluk is ingetrokken en dit allemaal niet wil?
Sinds een uur of twee.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Dat hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Ik heb de vraag even bij zn overburen neergelegd, die bevestigen het krat.quote:
Extra zuur dat PSV zo’n gouden pik jaar had afgelopen seizoen en dat we het Europees hebben laten liggen waardoor het een relatief saai seizoen was, want het kan snel gaanquote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
De NSC-webcare begint langzaamaan ook wakker te worden, zie ik!
[ x ]
Of gewoon het digitale alter ego van Sint Pieter himself?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Er valt dan weinig te blokken want de onderbouwde kritiek wordt met busladingen vanuit Tet Apel over het land uitgestrooid.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’quote:Op woensdag 18 september 2024 23:07 schreef OProg het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom accountje 'Susanne' zo heel erg boeiend moet zijn met paar duizend volgers. Het post iets, maar waarom is dit eigenlijk relevant?
Soort Els_rechts maar dan van de NSC. Dat was ook een geweldige rubriek.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik liep door de straten van Amsterdam en Concerto heeft gewoon een hele galerij aan Eefje gewijd. Net of in je in de hemel bent.Prachtug 🧡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Haar fantastische ACT met kritiek op het asielbeleid van het kabinet, terwijl ze zelf notabene het kabinet is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |