Is het verschil tussen zijn xG en zijn daadwerkelijk aantal goals eigenlijk bekend?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.
eens hoor en help je hopen uiteraardquote:Op woensdag 11 september 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat hij nog bij Ajax speelt en hij komt iig met zelfvertrouwen terug, ik weet niet wat z'n contractduur nog is, maar 25 lijkt me wat aan de lage kant.
Het belangrijkste voor hem is dat hij echt eens verlost raakt van alle pijntjes. Want daar wordt steeds kritische naar gekeken met die hoge bedragen van tegenwoordig. Bij Feyenoord weten ze er inmiddels alles van.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.
Als we daar na een goed en consistent jaar 25 miljoen voor krijgen is realistischer denk.
Maargoed, toekomstmuziek. Laat het maar gewoon net als gisteren bij Ajax presteren.
Ik zie hem ook niet meer zo snel zichzelf een acceptabele traptechniek aanleren. Gisteren raakte hij ook weer volledig in paniek bij die schietkansen in de 16, of zo oogt hetquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het belangrijkste voor hem is dat hij echt eens verlost raakt van alle pijntjes. Want daar wordt steeds kritische naar gekeken met die hoge bedragen van tegenwoordig. Bij Feyenoord weten ze er inmiddels alles van.
Welke strijd precies?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nederlandse media is echt knettergek
denken dat weghorst gaat concurreren met broeby
broeby kan er geen reeet van maar nog altijd 5 klasse beter dan weghorst
Ja is voor PSV waarschijnlijk, die zullen de dinsdag erop CL spelen neem ik aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
Men zet feyenoord uit voor Ajax-psv en dan wordt die wedstrijd verplaatst naar 18.45 ipv 20.00. Ik mis de logica
ah ja. Dat is al iets logischer dan idd.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja is voor PSV waarschijnlijk, die zullen de dinsdag erop CL spelen neem ik aan.
Op zich is Europees voetbal geen probleem, maar dat de ene ploeg op dinsdag en de andere op donderdag speelt wel, voor Ajax zou zondag veel beter uitkomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ah ja. Dat is al iets logischer dan idd.
Naja vroeger naar het stadion, zo veel scheelt het niet.
Lok de wouten maar uit de tent. Klaar met die flauwekul.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wel gezellig meeten zondag op het leidseplein zondag las ik...
De spitsenstrijd. Lijkt me niet heel vreemd dat die er gaat komen.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke strijd precies?
Of is dit iets wat de media graag willen zien.
Ik denk het niet Job.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
Vraag me altijd af of zo iemand goed werk heeft gedaan of niet.
De financieel directeur houdt de eer aan zichzelf, maar de positie van Lenderink was onhoudbaar. De CFO volgde ruim vijf jaar geleden Jeroen Slop op terwijl de bomen in Amsterdam nog tot in de hemel groeiden. Onder leiding van de ex-Bijenkorf-topvrouw koerste Ajax op de financiële afgrond af.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
Bij een voetbalclub valt of staat 99% bij of het goed gaat met het voetbal. Als Huntelaar goede spelers had gehaald, was zij dan opeens wel goed geweest?quote:
Ben het met je eens hoor, was meer een samenvatting van hoe de T op haar opstappen reageert. Dat 'haar positie onhoudbaar was' is natuurlijk sterk overtrokken. Zie ook die treurige laatste alinea in dat stukje van Mikeyquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij een voetbalclub valt of staat 99% bij of het goed gaat met het voetbal. Als Huntelaar goede spelers had gehaald, was zij dan opeens wel goed geweest?
Ze heeft een aantal keer een transfer geblokkeerd (met paar anderen) waar ook veel kritiek op kwam omdat ze zich dan met het voetbaldeel zou bemoeien.
Lastige baan. Ben ook nog benieuwd naar waar ons eigen vermogen heen is, wilde nog keer door jaarverslagen lopen maar onze 200 miljoen kan niet zomaar verdwenen zijn.
Als het draait ben je de stille kracht achter het succes, zo werken die dingenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
CORREDquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Lastige baan. Ben ook nog benieuwd naar waar ons eigen vermogen heen is, wilde nog keer door jaarverslagen lopen maar onze 200 miljoen kan niet zomaar verdwenen zijn.
Wie vond dat dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het draait ben je de stille kracht achter het succes, zo werken die dingen
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze dame goed naar de cijfertjes heeft gekeken en tot de conclusie is gekomen dat ajax weinig doet om tekorten kleiner te maken. Bovendien heeft ajax nog steeds een te hoge begroting voor een club die geen CL speelt. Kortom het is alleen maar ellende ellende en nog is ellende. Die vindt zo wel weer een topbaan ergens waar het allemaal beter gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |