Die stuur je gewoon aan het werk zodra het donker is.quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zorgen voor hun eigen inkomen bedoel je?
Soort Oliver Twist.quote:Op maandag 9 september 2024 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stuur je gewoon aan het werk zodra het donker is.
Betalen is één ding, maar alle tijd die je er aan kwijt bent en de organisatie er omheen lijkt me vooral een hel.quote:Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Snap echt niet hoe mensen dat doen met kinderen. Opvang, kleren, hobby's, fietsen, sporten, eten, uitjes, orthodontist, laptops en smartphones.
Kan dat niet eens voor mezelf betalen.
En dan een vervallen bende achterlaten?quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou just andersom moeten. Mensen belonen die geen kids willen.
Geeft niet, kon je ook niet weten. No problemquote:Op maandag 9 september 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
@:haags Nu voel ik me stom. Wou gewoon een flauwe opmerking maken.
samequote:Op maandag 9 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om mij een kind toe te vertrouwen.
Valt in het begin ook wel mee. Dan slapen ze 20 uur per dag of zo. Dan zit je elkaar ook aan te kijken soms van, uh oké en nu...quote:Op maandag 9 september 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
mij lijkt het ergste dat je gewoon je eigen tijd kwijt bent
nou ja als ze ouder worden toch welquote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt in het begin ook wel mee. Dan slapen ze 20 uur per dag of zo. Dan zit je elkaar ook aan te kijken soms van, uh oké en nu...
Zeker. Maar iedere fase is ergens ook wel weer leuk hoor. Mijne zit nu in de fase dat ze eigenlijk continue wil buitenspelen. Die staat ineens eerder te douchen dan dat wij doen en dan zit ik net aan m´n ontbijt en is ze al buiten. Die moet ik letterlijk opbellen om te komen lunchen, avondeten of whateverquote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ze ouder worden toch wel
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
mij lijkt het ergste dat je gewoon je eigen tijd kwijt bent
Ooit leek het mij wel leuk maar toen was ik nog jong en als dan mijn kind of kinderen dan oud genoeg waren om hun eigen ding te doen was ik zelf ook nog jong. Maar nee zie dat niet zitten.quote:
ben je dan ook niet bezorgd?quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Maar iedere fase is ergens ook wel weer leuk hoor. Mijne zit nu in de fase dat ze eigenlijk continue wil buitenspelen. Die staat ineens eerder te douchen dan dat wij doen en dan zit ik net aan m´n ontbijt en is ze al buiten. Die moet ik letterlijk opbellen om te komen lunchen, avondeten of whatever
quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.
Dat hoop je dan maar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.
En in het begin al die gebroken nachten met een baby.quote:Op maandag 9 september 2024 17:20 schreef bitterbal het volgende:
heb je gewerkt, kom je thuis moet je nog voor je kind zorgen
Ik vertrouw mezelf er niet eens een toequote:Op maandag 9 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om mij een kind toe te vertrouwen.
In het begin vond ik het niet heel chill en zat ik constant op die gps tracker te kijken. Maar op gegeven moment laat je dat los. Beetje laten gaan ook. Wil ook niet constant in de controlerende rol zitten want dat werkt ook niet goed. Vandeweek zag ik haar fietsen met skeelers aan en dacht, bellen!!!! Waarop mijn vriendin zei, laat het even gaan en bespreek het later anders voelt ze zich bekeken en weet ik het wat allemaal.quote:
Ik heb een broer met twee kinderen. Kunnen ze alsnog opa en oma spelen. Mij niet gezien.quote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig tegenover m'n ouders. Maar goed, zij wilden kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |