quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:28 schreef golfer het volgende:
Die poppenact on het snackbardecor was geweldig.
En ja, we kijken dit dus een dag later terug.
Ja die komt dus van een of andere kunst academie.quote:
Die zou je maar voor een kinderfeestje inhuren. Die kinderen hebben dan spontaan ptss.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die komt dus van een of andere kunst academie.
Als daar iemand van kijkt, moet die zich toch ook afvragen waar het mis is gegaan?
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die zou je maar voor een kinderfeestje inhuren. Die kinderen hebben dan spontaan ptss.
Dát, of er nu juist 1 gewonnenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat die ster een weddenschap verloren had
Dat liedje over friet en patat wordt hier in huis nu steeds gezongenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:28 schreef golfer het volgende:
Die poppenact on het snackbardecor was geweldig.
En ook iets in het spectrum van... of een briljante act.quote:
1 jaar later..quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat die ster een weddenschap verloren had
Ik zat maar te wachten op een reveal/twist die maar niet kwamquote:Op zaterdag 6 september 2025 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook iets in het spectrum van... of een briljante act.
Die kans is groot ja. Las ergens dat men The Masked Singer overweegt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Sommige 'Bekende Nederlanders' zijn voor Nederlanders al niet eens zo bekend, laat staat als je daar voor het Nederlandse publiek onbekende Vlamingen neerzet (en andersom natuurlijk). Dan is de charme van het mee raden en daarmee inderdaad de binding met het programma ook snel weg.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:41 schreef Eightyone het volgende:
Dat gaan ze met meer programma's doen.
Waarschijnlijk wordt het voor veel kijkers zo lastiger om binding te krijgen met datgene wat ze zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |