Ik kam m'n wenkbrauwen naar achteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een beetje kalend, als ik dat laat groeien kom ik over als een moordenaar denk ik.
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is een hoogbegaafd kapsel dan precies?
Fatbike tuig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.
Met of zonder gel?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kam m'n wenkbrauwen naar achteren.
Inderdaad. Briljante post door het putje.quote:
Ja, hier kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.
Neilquote:
Met gele gel.quote:
De liefdesbaby tussen tactisch onbenul en een vreselijke mentaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Al je goede spelers er af omdat je er met 3-1 al dacht te zijn. Prutsers.
Niet teruggekeken. We moeten door.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Briljante post door het putje.
Maar aangepast
WE wachten op niemand.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet teruggekeken. We moeten door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |