Duitsland is al een jaartje of 10 geen topland meerquote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tegen dit soort landen loopt het de laatste tijd best prima. En dan tegen Duitsland er weer af natuurlijk want Koeman wint niet van toplanden.
Dat zeiden ze in 1933 ook.quote:Op zondag 8 september 2024 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Duitsland is al een jaartje of 10 geen topland meer
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.
[ x ]
Het was me meer te doen om dat achterlijke Star wars plaatje. De sneuheid ver voorbij.quote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.
[ x ]
Die Nations Legue finale in 2019 werd geboekt via een paar dwergen inderdaad!quote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tegen dit soort landen loopt het de laatste tijd best prima. En dan tegen Duitsland er weer af natuurlijk want Koeman wint niet van toplanden.
Schouten vind ik vergelijkbaar met Timberquote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
die is wel heel zielig idd.quote:Op zondag 8 september 2024 16:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het was me meer te doen om dat achterlijke Star wars plaatje. De sneuheid ver voorbij.
3rr0r in VBL / [UEFA Nations League]#17 Hup Kroatiëquote:Op zondag 8 september 2024 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een kleurloos elftal hebben die Denen inmiddels.
Daar houden ze tegenwoordig migranten buiten de deur.quote:Op zondag 8 september 2024 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een kleurloos elftal hebben die Denen inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |