Heb ik pas 1x gedaan, een pubquizquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan is er toch ook niks aan? Bij de quiz in de kroeg pak je toch ook niet je telefoon?
De vragen in de AKQ zijn over het algemeen minder ingewikkeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik pas 1x gedaan, een pubquizZonder opzoeken inderdaad, en men had zowaar ook nog iets aan me
![]()
Maar zó makkelijk was de quiz van vanavond (waarbij įlles mocht) nou ook weer niet hoor
Ja, nou. Die vraag had ik dus sowieso niet kunnen beantwoordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
De vragen in de AKQ zijn over het algemeen minder ingewikkeld. Dan wordt er bijvoorbeeld 1 game gevraagd op basis van een screenshot, niet 13
Er komt ook genoeg langs dat ik ook niet weetquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, nou. Die vraag had ik dus sowieso niet kunnen beantwoorden![]()
Nou ja Tertis en Snake had ik wellicht nog geweten (en die weet iedereen), maar de rest![]()
En bijv. muziek luister ik ook amper meer, dus weet hooguit e.e.a. tot de haren '90.
Ben dus kennelijk niet in het bezit van de "algemene kennis" waar men in dat topic een beroep op doet. Te oud denk ik
Maar de leukste quizzen zijn die waar je wel mag zoeken maar het dan alsnog moeite kostquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan is er toch ook niks aan? Bij de quiz in de kroeg pak je toch ook niet je telefoon?
Je hebt ook minder te vrezen van teams die 30 dingen willen opzoeken dan een team dat 5 dingen op zou zoekenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de leukste quizzen zijn die waar je wel mag zoeken maar het dan alsnog moeite kost
Hopelijk is/wordt het dan ook een jaarlijks ding (weer??)quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Maar bovenal vind ik het gewoon leuk om zo'n avond te hebben met een teamgevoel enzo, zoals met dit vandaag![]()
Ik vind het ook oprecht jammer dat het weer klaar is
Dus ik ben te laatquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Maar bovenal vind ik het gewoon leuk om zo'n avond te hebben met een teamgevoel enzo, zoals met dit vandaag![]()
Het was super leuk om een beetje mee te quizzen!quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:41 schreef satecl het volgende:
Mensen. We gaan alles inleveren. Ik wil jullie verschrikkelijk bedanken! Wat een stress weer. pffffffff
Uitslag over 2 weken.
Ik denk dat de tweede een klarinet in het lage register is. Het klinkt niet helemaal als een hobo en ook niet helemaal als een klarinetquote:
Ik weet niet eens meer wat ik eerst dacht... had wel wat anders dan een hobo.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tweede een klarinet in het lage register is. Het klinkt niet helemaal als een hobo en ook niet helemaal als een klarinet
Bevestiging is ook fijnquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niets kunnen bijdragen omdat de antwoorden die ik wist steeds al gegeven waren door anderen. Maar toch was het leuk
Orgel maar dat is het zeker nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik eerst dacht... had wel wat anders dan een hobo.
Staat wel ergens in een reactie van me in het andere topic
Bij de 2e?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Orgel maar dat is het zeker niet
Volmondig eensquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Oepsquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tweede een klarinet in het lage register is. Het klinkt niet helemaal als een hobo en ook niet helemaal als een klarinet
Over twee weken weten we het zeker.quote:Op zondag 8 september 2024 00:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helemaal zeker van
Dat hopen wij ook. Maar ik denk dat ze het bij eens in de 5 jaar houden. Er zitten namelijk heel veel creatieve doe opdrachten bij.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk is/wordt het dan ook een jaarlijks ding (weer??)
@:satecl
Zonder in detail te treden: wat voor soort doe-opdrachten moeten we dan aan denken?quote:Op maandag 9 september 2024 09:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook. Maar ik denk dat ze het bij eens in de 5 jaar houden. Er zitten namelijk heel veel creatieve doe opdrachten bij.
Al met al zijn we weer heel tevreden en hebben wel het gevoel dat we 1e kunnen worden![]()
En hebben jullie gewonnen?quote:Op maandag 9 september 2024 09:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook. Maar ik denk dat ze het bij eens in de 5 jaar houden. Er zitten namelijk heel veel creatieve doe opdrachten bij.
Al met al zijn we weer heel tevreden en hebben wel het gevoel dat we 1e kunnen worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |