ja ik kon je bericht zien hierquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
de serie die jij voordroeg, daar zat geen echte poes in
De Kat bedoel ik
Die moest ik even googelen!quote:
Het enige waar ze daadwerkelijk wat gepresteerd heeft is de GT World Challenge Australia waar heel af en toe een Supercars-rijder als gast een keertje mee rijdt, nee, dat kijk ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsskkk... Geen echte autosportfan dus@:Starflyer wist dat metéén
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige waar ze daadwerkelijk wat gepresteerd heeft is de GT World Challenge Australia waar heel af en toe een Supercars-rijder als gast een keertje mee rijdt, nee, dat kijk ik niet
Ik kijk veel autosport, maar niet al die honderdmiljoen dertien-in-een-dozijn GT-kampioenschappenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Jij kijkt ALLES qua sport!
Het zal niet de Carmina Burana zijn geweestquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dit was met een kinderkoor, dacht ik te horen.
Edit: toch geen kinderkoor. Maar ander koortje
Ok, okquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk veel autosport, maar niet al die honderdmiljoen dertien-in-een-dozijn GT-kampioenschappen
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Koor van kakofonie 3 gevonden.
Ik ken het van: (vanaf 1.57)
Origineel is blijkbaar deze en die zal wel in de kakofonie hebben gezeten:
quote:
Nee hoor, het is hier chaos met een Hoofdletter "C"quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:kanaroe Kunnen we je nog ergens bij assisteren?
Veel succes en plezier nog!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee hoor, het is hier chaos met een Hoofdletter "C"
En veel doe-opdrachten
Ok (jammer!) en veel succes en plezierquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee hoor, het is hier chaos met een Hoofdletter "C"
En veel doe-opdrachten
Chorpioenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Chaos met een hoofdletter C, hmm....sterrenbeelden? Even denken wat het zou kunnen zijn!
Geen Nederlandstalige sterrenbeelden met een Cquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Chaos met een hoofdletter C, hmm....sterrenbeelden? Even denken wat het zou kunnen zijn!
Ik kwam helaas pas 3 minuten voor het einde online. De volgende keer (over 5 jaar?) nog een poging.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:14 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]![]()
Wel heel mooi!
Maar helaas te laat nu, begreep dat het al ingeleverd is/moest worden.
Het is Charon en dat is een dwergplaneet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen Nederlandstalige sterrenbeelden met een C
Of je moet Chiron mee willen tellen
Of gewoon gaan voor internationaal en dus gaan voor het Engelstalige "Cancer" (Kreeft) natuurlijk.
EDIT Chiron is in de astrologie (en in het echt) een planeet, geen sterrenbeeld
Chironquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het is Charon en dat is een dwergplaneet.
Oh die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Chiron
https://www.sterrenkunde.nl/index/encyclopedie/chiron.html
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/2060_Chiron
En "of je moet Chiron mee willen rekenen" was met opzet zo opgeschreven![]()
En Charon was de veerman over de rivier de Styx, naar de Onderwereld waar Hades regeerdequote:Op zaterdag 7 september 2024 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh die kende ik nog niet.
Ik bedenk me ook net dat Charon een maan van een dwergplaneet is, maar close enough!
Ja, maar.. Je mag niks opzoeken zeg jequote:Op zaterdag 7 september 2024 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
En jullie zijn allemaal welkom in SPL / [AKQ] #3370 De eerste is altijd de jongste! waar je 24/7 kan quizen!
(Alleen daar mag je niet opzoeken)
Dan is er toch ook niks aan? Bij de quiz in de kroeg pak je toch ook niet je telefoon?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar.. Je mag niks opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |