De altijd een LEIDER acterende Furgulquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Virgil staat daar ook maar lekker te kijken, en er ontbreekt een middenvelder
Applaus allen
Dat zeker ook ja, maar van de Ligt en Dumfries ben ik geen fan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat kan ook te maken hebben met de tactiek van de trainer.
Het klinkt heel wat als je naar de clubs kijkt. Maar je mist aanvallend gewoon kwaliteit. Alleen Xavi is bij zijn club een bepalende speler.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeer op deze minuten tegen Bosnië en Herzegovina maar meer als ik kijk naar het spelersmateriaal en de leeftijden ervan.
Natuurlijk is het nooit te voorspellen maar een paar jaar geleden zag het er toch minder rooskleurig uit.
Jawel hoor, die gaat wel vaker all the way.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo strak in het pak. Meestal draagt hij toch andere opvallende, niet zulke gangbare outfits.
Dumfries kan echt niet nee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeker ook ja, maar van de Ligt en Dumfries ben ik geen fan.
Wat moeten we hier precies mee, Paul?quote:
Announce Alex Pastoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Arend Martijn kan Oranje er gewoon bij doen.
Zirkzee kan hopelijk ook doorbreken. Gakpo is wel bepalend voor Nederland ook al doet hij het bij zijn club minder.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het klinkt heel wat als je naar de clubs kijkt. Maar je mist aanvallend gewoon kwaliteit. Alleen Xavi is bij zijn club een bepalende speler.
Kusje op gevenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies mee, Paul?
Ja, hier zit eigenlijk niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze onzin is de Eredivisie nu stilgelegd.
De Eredivisie ligt al weken stil (ik ben voor Ajax)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Anders doet de politie het wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Newsflash: er zijn meer clubs dan Ajaxquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie ligt al weken stil (ik ben voor Ajax)
De religie laat zich alweer raden lolquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:25 schreef ISVV het volgende:
Leuk om in je eigen stadion bekogeld te worden door uitfans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |