Ze speelden op Wembley: https://en.wikipedia.org/wiki/Live_Aidquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:20 schreef satecl het volgende:
Ik gooi er alvast een muziekvraag bij:
[ afbeelding ]
Zou het iets met politiek kunnen zijn. Verkiezing in de VS is actueel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:27 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit te maken kunnen hebben met het scheppingsverhaal in de Bijbel met de rustdag als laatste? Eerste twee ben ik nog niet uit hoe die er bij zouden passen helaas.
En dan is er nog een tennisverwijzing in de naam van de vraag...
Volgens de lijst van Thabit werden ze in deze volgorde gespeeld aan het eind van Live Aid. Er zaten weliswaar wat nummers tussen, maar de volgorde klopt. Dat lijkt mij een logischer (maar minder leukequote:Op zaterdag 7 september 2024 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het iets met politiek kunnen zijn. Verkiezing in de VS is actueel.
Dus Biden die vervangen wordt door Harris want oud en Trump die niet vervangen wordt oid?
Volgorde waarin ze op live aid zijn gespeeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:27 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit te maken kunnen hebben met het scheppingsverhaal in de Bijbel met de rustdag als laatste? Eerste twee ben ik nog niet uit hoe die er bij zouden passen helaas.
En dan is er nog een tennisverwijzing in de naam van de vraag...
Haha netjes, Die komen hier vandaanquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:35 schreef Viv het volgende:
Albumhoes 16:
Gevonden met Google Lens:
https://images.app.goo.gl/45Rehbbq2mc77aW76
Bloemkôôltoid - Los Onderdikos
Truequote:Op zaterdag 7 september 2024 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de lijst van Thabit werden ze in deze volgorde gespeeld aan het eind van Live Aid. Er zaten weliswaar wat nummers tussen, maar de volgorde klopt. Dat lijkt mij een logischer (maar minder leuke) verklaring
Ik had het aan de Bing chatbot gevraagdquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de drie missende covers eens gevraagd op een internationaal (sport)forum, wie weet
quote:The album you’re referring to is likely “The Freewheelin’ Bob Dylan” by Bob Dylan. The cover features a line drawing of a man and a horse looking to the left.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het aan de Bing chatbot gevraagd
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het aan de Bing chatbot gevraagd
[..]
[ afbeelding ]
6 en 14 nogquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok zijn we er nu dan of ontbreekt er nog 1?
3 = Queen - Queenquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef satecl het volgende:
1 Jason Mraz - We Sing. We Dance. We Steal Things.
2 Robbie Williams - Take the Crown
4 Green Day - American Idiot
5 The Cure - Bloodflowers
7 Brain Box - Downman
8 Ed Sheeran - X
9 Don McLean - American Pie
10 James Blunt - Some kind of trouble
11 Pink Floyd - Wish you were here
12 Deep Purple - Made in Japan
13 Beegees - Trafalgar
15 Santana Revelations
16. Los Onderdikos - Bloemkôôltoid
17 Evanescence - Bring me to life
18 Q65 - Revolution
19 Alanis Morisette - Supposed Former Infatuation Junkie
20 Jimmie Rodgers - My Rough And Rowdy Ways--The Legendary Jimmie Rodgers
21 The Nits - Omsk
22 Stef Bos - In de nacht
HAha ja erin, sorry!quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 = Queen - Queen
Voor de tigste keer
Is dat de hele hoes? Want dan zie ik het nietquote:
51 = De volgorde waarin déze artiesten optraden op Live Aid (er zaten soms wel nrs van anderen tussen).quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:40 schreef satecl het volgende:
Oké dames en heren. Ik moet even weg. Zal over hopelijk 40 minuten terug komen..... Ik gooi even wat online. Als ik terug kom, hoop ik een mooi overzicht te krijgen van de antwoorden
Vraag 39: Albumhoezen
Vraag 51: Live aid????
Vraag 81: Films, zie hieronder...
Vraag 85: Zie hieronder.
Vraag 90: zie hieronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |