Te tete te tuh en lyrics die beginnen met “I still believe in your eyes”quote:Op zondag 25 mei 2025 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Er woont al een tijdje een early hardcore plaat in mijn hoofd en ik kom er maar niet achter welke het is. Er zit een duidelijke lyric in die begint met 'Close your eyes...' en het tweede stukje weet ik niet meer. Die wordt herhaald, en daarna komen kick en melodie. Te tete te tuh (), zoiets, best hoog.
Hopelijk levert dit topic als vanouds.
Neen hoewel fantastische plaat toch echt geen early hardcore inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:43 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Te tete te tuh en lyrics die beginnen met “I still believe in your eyes”
Doen mij denken aan Gigi d’ Agostino.
Maar valt dat onder early hardcore ?
Bekijk deze YouTube-video
Gehoord nergens, het zit gewoon vast in m'n hoofdquote:Op maandag 26 mei 2025 15:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ja dat denk ik ookKun je nog wat meer info geven? Welk jaar ongeveer? Waar heb je het gehoord? etc?
Misschien wel deze:quote:Op maandag 29 september 2025 17:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig liedje van wat jaren geleden, gevoelsmatig was het rond dezelfde tijd als Jeroen van der Boom - Jij bent zo, beetje zo'n zelfde nummer, over een meid die je geweldig vindt en het ligt op het puntje van m'n tong, maar ik kan er gewoon niet opkomen, en ik kan ook niet op woorden uit het liedje komen.![]()
ik dacht eerst dat het ook van Jeroen van der Boom was maar ik vind geen aanknopingspunten, dus zoeken is lastig, want i heb het nummer tig keer gehoord, maar nu heb ik gewoon een blackout qua dit nummer.
Nee, die is het helaas niet.quote:Op maandag 29 september 2025 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien wel deze:
Iets met kussens, of deken, of bed. Iets van die woorden kwam er volgens mij in voor. Ergerlijk dit.quote:Op maandag 29 september 2025 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien wel deze:
Yes!!! Eindelijkquote:Op maandag 29 september 2025 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb de hele nacht liggen dromen van Wolter Kroes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |