abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216177999
quote:
Ook deze zijn het helaas niet.
pi_216402702
Ik zoek een country/americana band die denk ik uit de 2010s komt. Het is in ieder geval modern. Lyrics van een stukje gaan: "There's a town through which I (we?) travel..... And in that town.... A girl I know..."

Het woordje "town" wordt echt gezongen als "tooooooooooooown"

Verder heb ik niet echt meer informatie, de band is denk ik met een man of vijf. Er is een live versie van op YouTube in ieder geval. Was in een café ergens in Colorado ofzo, het was in ieder geval bergachtig en koud als ik me niet vergis.

ChatGTP weet het niet iig. Lukt ook niet om op lyrics te zoeken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 13:33:28 #53
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216423805
quote:
Yes! Die heb je snel gevonden, aangezien ik echt niks op Google of ChatGTP kon vinden. Hoe heb je die gevonden?

Deze versie zat dus in m'n hoofd, maar ik kon niet op de naam komen.

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 25 januari 2025 @ 15:26:08 #55
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216425848
Gezocht op "in that town a girl" lyrics ;)
pi_216429496
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Gezocht op "in that town a girl" lyrics ;)
Welke search engine? Want ik kom het niet tegen. Knap dat je het alsnog gevonden heb, maar kan misschien ook met mijn cookies of wat dan ook te maken hebben dat iemand anders wat anders vindt dan ik.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 23:18:01 #57
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216432220
Gewoon google.com
pi_216732666
Heren ik heb weer een uitdaging, wie o wie weet hoe het deuntje heet wat op de achtergrond afgespeeld word.

Het gaat om dit hilarisch filmpje -> Bekijk deze YouTube-video
Oh, can you use Wynn's aux. monitor because we'll need the big guns here for our little mouse hunt.
pi_216859251
Yo allemaal,

Ben nieuw hier. Was benieuwd of er ook oldschool nederhop fans hiero aanwezig zijn.

Ben opzoek naar oude tracks van klopdokter.

Klopdokter - Rapgevecht ft. El-stylo
Klopdokter - Muziekmachines Ft. El Stylo
Klopdokter - First Assignment Freestyle Ft. DJ Law
Klopdokter - Pijn ft. De Riskante Man

Bedankt!
pi_216864008
Ik ben op zoek naar een Nederlandse popband die actief was tussen 2019 en 2022. Ze waren niet zo bekend als Goldband, maar hadden een vergelijkbare speelse, alternatieve vibe. Ik herinner me een muziekvideo waarin ze in een park waren, gekleed in fluorescerende spandex, en op een compleet absurde manier skistokken gebruikten. Daarnaast hadden ze een ander nummer waarvan de videoclip was opgenomen in een subtropisch zwembad.

Het zijn echt alleen maar flarden van die twee clips en mijn brein heeft verder niets meer. Dus jullie zijn mijn laatste hoop, FOK! forum!

Alvast bedankt!
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:59:24 #61
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216948635
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:45 schreef t0ver het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse popband die actief was tussen 2019 en 2022. Ze waren niet zo bekend als Goldband, maar hadden een vergelijkbare speelse, alternatieve vibe. Ik herinner me een muziekvideo waarin ze in een park waren, gekleed in fluorescerende spandex, en op een compleet absurde manier skistokken gebruikten. Daarnaast hadden ze een ander nummer waarvan de videoclip was opgenomen in een subtropisch zwembad.

Het zijn echt alleen maar flarden van die twee clips en mijn brein heeft verder niets meer. Dus jullie zijn mijn laatste hoop, FOK! forum!

Alvast bedankt!
Fokke Simons - Oh my ?

Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 10:37:44 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216958892
Hoi.

Ik zoek een bepaalde remix van de trance klassieker Luvstruck, van de South side spinners.
Ik weet dat hij op een (dubbel?) cd stond die ongetwijfeld ergens gemaakt is tussen 1999 en 2011. Ik had ooit de cd. Volgens mij had de cd een groene opdruk en het hoesje was ook groen. Niet deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn herinnering stond het nummer op plek 8 of 9 op de cd.
Kenmerkend voor deze remix is dat deze een stil moment had in het nummer, waar vlak daarna op een aparte wijze het bekende melodietje ten gehore werd gebracht. Ik dacht eerst aan een klubbheads remix. Die jongens waren daar altijd wel in thuis. Maar na het horen van die remix bleek dat hem niet te zijn.

Dit is het origneel

Deze remixes zijn het niet.

Wie o wie kan mij aan de juiste versie helpen? :s)

Het is jammer dat @Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 7 maart 2025 @ 11:20:00 #63
35723 crew  GGMM
pi_216959495
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.

Ik zoek een bepaalde remix van de trance klassieker Luvstruck, van de South side spinners.
Ik weet dat hij op een (dubbel?) cd stond die ongetwijfeld ergens gemaakt is tussen 1999 en 2011. Ik had ooit de cd. Volgens mij had de cd een groene opdruk en het hoesje was ook groen. Niet deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenmerkend voor deze remix is dat deze een stil moment had in het nummer, waar vlak daarna op een aparte wijze het bekende melodietje ten gehore werd gebracht. Ik dacht eerst aan een klubbheads remix. Die jongens waren daar altijd wel in thuis. Maar na het horen van die remix bleek dat hem niet te zijn.

Dit is het origneel

Het is jammer dat @:Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten :{
Je bent op zoek naar een specifieke remix van de tranceklassieker "Luvstruck" van de Southside Spinners, die je herinnert van een groene cd uit de periode 1999-2011, mogelijk op track 8 of 9. Een remix die opvalt door een stil moment waarna het bekende melodietje op een unieke manier terugkomt. Hoewel je dacht aan een Klubbheads-remix, bleek dit niet de juiste te zijn.

"Luvstruck" heeft door de jaren heen diverse remixes gekend. In 2005 bracht Klubbheads een remix uit, maar deze sluit niet aan bij je beschrijving.

Een remix die mogelijk overeenkomt met je herinnering is de "Timo Maas Club Mix" uit 1999. Deze remix staat bekend om zijn unieke benadering en bevat momenten van stilte gevolgd door een herintroductie van de melodie.

Daarnaast is er de "Atlantis ITA Remix" uit 2000, die ook een onderscheidende stijl heeft en mogelijk overeenkomt met je herinnering.

Om de exacte remix en de bijbehorende cd te achterhalen, zou je kunnen zoeken naar compilatiealbums uit die periode met een groene hoes, waarop "Luvstruck" rond track 8 of 9 staat. Platforms zoals Discogs kunnen hierbij helpen, omdat je daar kunt filteren op kleur van de hoes en tracklists kunt bekijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:35:49 #64
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216961696
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.

SPOILER

Dit is het origneel

Het is jammer dat @:Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten :{
Deze?

https://www.bol.com/nl/nl(...)mS-QoaIaAr4iEALw_wcB

Met deze remix:

vrijdag 7 maart 2025 @ 15:22:48 #65
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_216962098
Ik zoek een nummer, EDM, progressive/deep house, en ik weet dat het in de podcast van Nora en Pure is langsgekomen (Purified Radio):

https://www.edmliveset.com/radio/purified-radio-435/

Ik heb dit vaak lekker op de achtergrond aan, en het was eigenlijk een te lekker nummer om even niet te noteren, maar in de haast/drukte niet meer aan gedacht en later alles afgesloten.

Het was een nummer met vocalen die verdacht veel op / in de stijl van the Pet Shop Boys leken. Dus wellicht een nummer van hen die geremixt is. Van de lyrics kan ik me niet heel veel herinneren, alleen de tekst 'It's not right', of juist 'It's alright'. Aan het einde van de zinnen steeds.

Ze heeft inmiddels 445 episodes uit, en zet de setjes meestal op shuffle... dus geen idee in welke episode deze allemaal is langs geweest anders was ik er waarschijnlijk wel snel uit. Heb nog geprobeerd om te zoeken en met behulp van Chat GPT met deze aanknopingspunten iets op te sporen, maar helaas.

Misschien weet iemand het hier toevallig voor ik toch alle episodes af ga en er steeksproefgewijs er doorheen ga klikken :')

het is niet een versie van het nummer 'It's Alright' van The Pet Shop Boys trouwens Bekijk deze YouTube-video (leek me een makkelijke inkopper)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 15:24:12 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216962128
quote:
Prima versie, maar dit is 'm niet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 7 maart 2025 @ 15:30:07 #67
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_216962184
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zoek een nummer, EDM, progressive/deep house, en ik weet dat het in de podcast van Nora en Pure is langsgekomen (Purified Radio):

Ik heb dit vaak lekker op de achtergrond aan, en het was eigenlijk een te lekker nummer om even niet te noteren, maar in de haast/drukte niet meer aan gedacht en later alles afgesloten.

Het was een nummer met vocalen die verdacht veel op / in de stijl van the Pet Shop Boys leken. Dus wellicht een nummer van hen die geremixt is. Van de lyrics kan ik me niet heel veel herinneren, alleen de tekst 'It's not right', of juist 'It's alright'. Aan het einde van de zinnen steeds.

Ze heeft inmiddels 445 episodes uit, en zet de setjes meestal op shuffle... dus geen idee in welke episode deze allemaal is langs geweest anders was ik er waarschijnlijk wel snel uit. Heb nog geprobeerd om te zoeken en met behulp van Chat GPT met deze aanknopingspunten iets op te sporen, maar helaas.

Misschien weet iemand het hier toevallig voor ik toch alle episodes af ga en er steeksproefgewijs er doorheen ga klikken :')

het is niet een versie van het nummer 'It's Alright' van The Pet Shop Boys trouwens Bekijk deze YouTube-video (leek me een makkelijke inkopper)
Deze?

vrijdag 7 maart 2025 @ 16:08:59 #68
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_216962698
quote:
Nee helaas, echt alleen mannelijke vocals, Pet Shop Boy style. Het nummer is ook echt veel rustiger, minder up-tempo dan dit voorbeeld. Maar thanks voor het meezoeken/denken!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 24 maart 2025 @ 14:39:09 #69
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_217165552
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:

Gevonden trouwens!

Heb hem gevonden btw!

(vocalen door Brian Molko, zanger van Placebo kennelijk, de band ken ik wel, maar muziek van hen niet echt. Op deze plaat krijg ik qua klank iig Pet Shop Boys-vibes haha. Terecht?).
pi_217172150
Aardige Pet Shop Boys inderdaad. Molko heeft ze ook wel eens gecovered.
Aldus.
  zaterdag 26 april 2025 @ 19:54:02 #71
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_217474038

Ik ken dat wohohoho van een ander lied,maar kan er niet opkomen.
In mijn hoofd gezongen door een vrouw in een hogere stem.
Het kan best uit een game zijn.

Wie weet wat ik bedoel?

[ Bericht 12% gewijzigd door Curiosity op 27-04-2025 13:05:22 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 27 april 2025 @ 14:14:11 #72
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_217479178
Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef Discombobulate het volgende:
Op zoek naar een '80s liedje. Gisteren had iemand een '80s playlist op met allemaal pareltjes zoals The Smiths, Depeche Mode, Tears For Fears, etc. Ik dacht even de lyrics onthouden en ik zoek het zo wel op, maar dan vergeet je het een minuut later en ben je het weer kwijt...

Enige wat ik weet (en dat weet ik niet eens meer zeker) dat de lyrics zoiets gingen als "it wasn't over..." in een zangerige stem. Het was zeker niet New Order met elektronische dingetjes er tussendoor. Het leek een beetje op een combinatie tussen Tears For Fears en Talk Talk

Het moet ongetwijfeld de '80s zijn want alle muziek in de '80s playlisten op Spotify hoorde ik voorbijkomen, en ben dus nu op zoek naar die ik nog zoek.

Is het niet iets van The Call of The Church?.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_217744766
Er woont al een tijdje een early hardcore plaat in mijn hoofd en ik kom er maar niet achter welke het is. Er zit een duidelijke lyric in die begint met 'Close your eyes...' en het tweede stukje weet ik niet meer. Die wordt herhaald, en daarna komen kick en melodie. Te tete te tuh ( :') ), zoiets, best hoog.

Hopelijk levert dit topic als vanouds O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217751915
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Er woont al een tijdje een early hardcore plaat in mijn hoofd en ik kom er maar niet achter welke het is. Er zit een duidelijke lyric in die begint met 'Close your eyes...' en het tweede stukje weet ik niet meer. Die wordt herhaald, en daarna komen kick en melodie. Te tete te tuh ( :') ), zoiets, best hoog.

Hopelijk levert dit topic als vanouds O+.
Niet echt hardcore, maar dit schoot mij te binnen:
pi_217755721
Thanks voor het meedenken, maar neen, het is wel echt early hardcore.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')