Ook deze zijn het helaas niet.quote:Op zondag 15 december 2024 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
zijn ook nog opties
Yes! Die heb je snel gevonden, aangezien ik echt niks op Google of ChatGTP kon vinden. Hoe heb je die gevonden?quote:
Welke search engine? Want ik kom het niet tegen. Knap dat je het alsnog gevonden heb, maar kan misschien ook met mijn cookies of wat dan ook te maken hebben dat iemand anders wat anders vindt dan ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Gezocht op "in that town a girl" lyrics
Fokke Simons - Oh my ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:45 schreef t0ver het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlandse popband die actief was tussen 2019 en 2022. Ze waren niet zo bekend als Goldband, maar hadden een vergelijkbare speelse, alternatieve vibe. Ik herinner me een muziekvideo waarin ze in een park waren, gekleed in fluorescerende spandex, en op een compleet absurde manier skistokken gebruikten. Daarnaast hadden ze een ander nummer waarvan de videoclip was opgenomen in een subtropisch zwembad.
Het zijn echt alleen maar flarden van die twee clips en mijn brein heeft verder niets meer. Dus jullie zijn mijn laatste hoop, FOK! forum!
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn herinnering stond het nummer op plek 8 of 9 op de cd.
Kenmerkend voor deze remix is dat deze een stil moment had in het nummer, waar vlak daarna op een aparte wijze het bekende melodietje ten gehore werd gebracht. Ik dacht eerst aan een klubbheads remix. Die jongens waren daar altijd wel in thuis. Maar na het horen van die remix bleek dat hem niet te zijn.
Dit is het origneel
Deze remixes zijn het niet.
Wie o wie kan mij aan de juiste versie helpen?
Het is jammer dat @Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.
Ik zoek een bepaalde remix van de trance klassieker Luvstruck, van de South side spinners.
Ik weet dat hij op een (dubbel?) cd stond die ongetwijfeld ergens gemaakt is tussen 1999 en 2011. Ik had ooit de cd. Volgens mij had de cd een groene opdruk en het hoesje was ook groen. Niet dezeJe bent op zoek naar een specifieke remix van de tranceklassieker "Luvstruck" van de Southside Spinners, die je herinnert van een groene cd uit de periode 1999-2011, mogelijk op track 8 of 9. Een remix die opvalt door een stil moment waarna het bekende melodietje op een unieke manier terugkomt. Hoewel je dacht aan een Klubbheads-remix, bleek dit niet de juiste te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn herinnering stond het nummer op plek 8 of 9 op de cd.
Kenmerkend voor deze remix is dat deze een stil moment had in het nummer, waar vlak daarna op een aparte wijze het bekende melodietje ten gehore werd gebracht. Ik dacht eerst aan een klubbheads remix. Die jongens waren daar altijd wel in thuis. Maar na het horen van die remix bleek dat hem niet te zijn.
Dit is het origneel
Het is jammer dat @:Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten
"Luvstruck" heeft door de jaren heen diverse remixes gekend. In 2005 bracht Klubbheads een remix uit, maar deze sluit niet aan bij je beschrijving.
Een remix die mogelijk overeenkomt met je herinnering is de "Timo Maas Club Mix" uit 1999. Deze remix staat bekend om zijn unieke benadering en bevat momenten van stilte gevolgd door een herintroductie van de melodie.
Daarnaast is er de "Atlantis ITA Remix" uit 2000, die ook een onderscheidende stijl heeft en mogelijk overeenkomt met je herinnering.
Om de exacte remix en de bijbehorende cd te achterhalen, zou je kunnen zoeken naar compilatiealbums uit die periode met een groene hoes, waarop "Luvstruck" rond track 8 of 9 staat. Platforms zoals Discogs kunnen hierbij helpen, omdat je daar kunt filteren op kleur van de hoes en tracklists kunt bekijken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.
Ik zoek een bepaalde remix van de trance klassieker Luvstruck, van de South side spinners.
Ik weet dat hij op een (dubbel?) cd stond die ongetwijfeld ergens gemaakt is tussen 1999 en 2011. Ik had ooit de cd. Volgens mij had de cd een groene opdruk en het hoesje was ook groen. Niet dezeDeze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn herinnering stond het nummer op plek 8 of 9 op de cd.
Dit is het origneel
Het is jammer dat @:Kukelecucktsju10 op #ANONIEM is gegaan. Die had dat vast wel geweten
https://www.bol.com/nl/nl(...)mS-QoaIaAr4iEALw_wcB
Met deze remix:
Prima versie, maar dit is 'm nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Deze?
https://www.bol.com/nl/nl(...)mS-QoaIaAr4iEALw_wcB
Met deze remix:
Deze?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zoek een nummer, EDM, progressive/deep house, en ik weet dat het in de podcast van Nora en Pure is langsgekomen (Purified Radio):
https://www.edmliveset.com/radio/purified-radio-435/
Ik heb dit vaak lekker op de achtergrond aan, en het was eigenlijk een te lekker nummer om even niet te noteren, maar in de haast/drukte niet meer aan gedacht en later alles afgesloten.
Het was een nummer met vocalen die verdacht veel op / in de stijl van the Pet Shop Boys leken. Dus wellicht een nummer van hen die geremixt is. Van de lyrics kan ik me niet heel veel herinneren, alleen de tekst 'It's not right', of juist 'It's alright'. Aan het einde van de zinnen steeds.
Ze heeft inmiddels 445 episodes uit, en zet de setjes meestal op shuffle... dus geen idee in welke episode deze allemaal is langs geweest anders was ik er waarschijnlijk wel snel uit. Heb nog geprobeerd om te zoeken en met behulp van Chat GPT met deze aanknopingspunten iets op te sporen, maar helaas.
Misschien weet iemand het hier toevallig voor ik toch alle episodes af ga en er steeksproefgewijs er doorheen ga klikken
het is niet een versie van het nummer 'It's Alright' van The Pet Shop Boys trouwens Bekijk deze YouTube-video (leek me een makkelijke inkopper)
Nee helaas, echt alleen mannelijke vocals, Pet Shop Boy style. Het nummer is ook echt veel rustiger, minder up-tempo dan dit voorbeeld. Maar thanks voor het meezoeken/denken!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Deze?
Gevonden trouwens!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zoek een nummer, EDM, progressive/deep house, en ik weet dat het in de podcast van Nora en Pure is langsgekomen (Purified Radio):
https://www.edmliveset.com/radio/purified-radio-435/
Ik heb dit vaak lekker op de achtergrond aan, en het was eigenlijk een te lekker nummer om even niet te noteren, maar in de haast/drukte niet meer aan gedacht en later alles afgesloten.
Het was een nummer met vocalen die verdacht veel op / in de stijl van the Pet Shop Boys leken. Dus wellicht een nummer van hen die geremixt is. Van de lyrics kan ik me niet heel veel herinneren, alleen de tekst 'It's not right', of juist 'It's alright'. Aan het einde van de zinnen steeds.
Ze heeft inmiddels 445 episodes uit, en zet de setjes meestal op shuffle... dus geen idee in welke episode deze allemaal is langs geweest anders was ik er waarschijnlijk wel snel uit. Heb nog geprobeerd om te zoeken en met behulp van Chat GPT met deze aanknopingspunten iets op te sporen, maar helaas.
Misschien weet iemand het hier toevallig voor ik toch alle episodes af ga en er steeksproefgewijs er doorheen ga klikken
het is niet een versie van het nummer 'It's Alright' van The Pet Shop Boys trouwens Bekijk deze YouTube-video (leek me een makkelijke inkopper)
Niet echt hardcore, maar dit schoot mij te binnen:quote:Op zondag 25 mei 2025 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Er woont al een tijdje een early hardcore plaat in mijn hoofd en ik kom er maar niet achter welke het is. Er zit een duidelijke lyric in die begint met 'Close your eyes...' en het tweede stukje weet ik niet meer. Die wordt herhaald, en daarna komen kick en melodie. Te tete te tuh (), zoiets, best hoog.
Hopelijk levert dit topic als vanouds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |