abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214917014
Sinds maart ben ik vader. Heel leuk natuurlijk, maar (heel raar) zo'n baby is niet zindelijk. Ze moet dus een luier om en af en toe moet je die ook verschonen. Ik heb daar totaal geen moeite mee en het is eigenlijk ook altijd wel een momentje om even te bonden en te spelen met je kind.

Nu blijkt dat onze baby ook heel makkelijk is gaan we ook wel weer regelmatig op pad (ook wel eens los van elkaar). Ook "on the road" moet je zo'n luier wel eens vervangen, maar wat valt mij op? Er is vrijwel nooit zo'n verschoontafel op het mannentoilet. Zelfs in de babywinkel waar ik laatst was hadden ze die alleen op het damestoilet.

Als man het damestoilet op lopen zie ik niet zo zitten, zelfs niet als het duidelijk is dat ik daar kom voor de baby. Allemaal leuk dat 50 jaar geleden alleen vrouwen luiers verschoonden, maar inmiddels wil ik dat ook kunnen doen als ik ergens buiten de deur ben :(
pi_214917038
Kijk mij een baby hebben. Je kind zal niks gaan bereiken of voorstellen
pi_214917049
Gewoon inlopen. Ik snap het issue niet? :{w
pi_214917050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Dat zien we later wel weer. Voor nu wil ik gewoon m'n baby kunnen verschonen zonder dat vrouwen denken dat ik een voyeur ben die wil zien of horen hoe ze naar de wc gaan :(
pi_214917066
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:12 schreef YoopY het volgende:
Gewoon inlopen. Ik snap het issue niet? :{w
Ja, ik weet niet. Ik vind dat nogal raar voelen ofzo. Zeker als mijn vriendin er gewoon bij is.
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:19:53 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_214917088
Als je dan je vriendin naar het mannentoilet stuurt valt het minder op dat jij de beperkte van de 2 bent.
pi_214917097
Er zijn geen mannen of vrouwen meer alles is toch kleurtjes..

Dus wat zeik je nou
Ik zwaai naar dieren.
pi_214917099
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, ik weet niet. Ik vind dat nogal raar voelen ofzo. Zeker als mijn vriendin er gewoon bij is.
Gewoon doen.
Gauw genoeg zullen de reviews stijgen met de notie dat er een man het vrouwentoilet binnen komt om de luier van de baby te verschonen, wellicht zorgt dit voor een ommekeer in de toiletten overal?
Kom op zeg, je kind heeft een behoefte en doet deze in de luier.
En als je vriendin er bij is en jij gaat met je dochter in het vrouwentoilet, en zij zegt dat dat niet kan, dan gaat ze toch gewoon zelf?

Terechte klacht wel verder. Absurd dat je anno 2024 zowel als man als vrouw op dit vlak gediscrimineerd wordt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214917123
dus vrouwen willen emancipatie maar lopen wel te janken dat er een man een baby verschoond terwijl zij hun make-upje bijwerken?
hardcoholic
pi_214917155
Er is een restaurant in Zeist waar ik wel eens kom en de eerste keer dat ik daar een kind moest verschonen liep ik volautomatisch het damestoilet op, waar geen tafel was. Dus ging maar bij de bar vragen of er plek was waar ik die luier kon verschonen, en toen zeiden ze dat dat gewoon op het toilet was.
Ik weer terug, kijken of ik me vergist had, maar nee, echt niet. Nog eens naar de bar, ondertussen zwetend van dat gesjouw met een huilend kind terwijl het 30 graden was, en toen liep die jongen even met me mee.
Was het gewoon op het herentoilet. Was de eerste keer dat ik dat meemaakte, ik had gewoon de mogelijkheid niet overwogen. :+
-nee-
pi_214917179
Gewoon naar de dames gaan hoor.
Geen mens die daar moeilijk over doet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214917182
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Er is een restaurant in Zeist waar ik wel eens kom en de eerste keer dat ik daar een kind moest verschonen liep ik volautomatisch het damestoilet op, waar geen tafel was. Dus ging maar bij de bar vragen of er plek was waar ik die luier kon verschonen, en toen zeiden ze dat dat gewoon op het toilet was.
Ik weer terug, kijken of ik me vergist had, maar nee, echt niet. Nog eens naar de bar, ondertussen zwetend van dat gesjouw met een huilend kind terwijl het 30 graden was, en toen liep die jongen even met me mee.
Was het gewoon op het herentoilet. Was de eerste keer dat ik dat meemaakte, ik had gewoon de mogelijkheid niet overwogen. :+
:D

Soms ook op het invalidentoilet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214917208
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:22 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Gewoon doen.
Gauw genoeg zullen de reviews stijgen met de notie dat er een man het vrouwentoilet binnen komt om de luier van de baby te verschonen, wellicht zorgt dit voor een ommekeer in de toiletten overal?
Kom op zeg, je kind heeft een behoefte en doet deze in de luier.
En als je vriendin er bij is en jij gaat met je dochter in het vrouwentoilet, en zij zegt dat dat niet kan, dan gaat ze toch gewoon zelf?

Terechte klacht wel verder. Absurd dat je anno 2024 zowel als man als vrouw op dit vlak gediscrimineerd wordt.
Die zegt ook gewoon dat ik moet gaan maar het is een drempeltje hoor. Misschien gewoon eens doen inderdaad.

Dat laatste is eigenlijk meer de klacht (al vind ik "discrimineren" een groot woord), het zou gewoon normaal moeten zijn dat je op allebei de toiletten een baby kunt verschonen.
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:39:31 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214917209
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds maart ben ik vader. Heel leuk natuurlijk, maar (heel raar) zo'n baby is niet zindelijk. Ze moet dus een luier om en af en toe moet je die ook verschonen. Ik heb daar totaal geen moeite mee en het is eigenlijk ook altijd wel een momentje om even te bonden en te spelen met je kind.

Nu blijkt dat onze baby ook heel makkelijk is gaan we ook wel weer regelmatig op pad (ook wel eens los van elkaar). Ook "on the road" moet je zo'n luier wel eens vervangen, maar wat valt mij op? Er is vrijwel nooit zo'n verschoontafel op het mannentoilet. Zelfs in de babywinkel waar ik laatst was hadden ze die alleen op het damestoilet.

Als man het damestoilet op lopen zie ik niet zo zitten, zelfs niet als het duidelijk is dat ik daar kom voor de baby. Allemaal leuk dat 50 jaar geleden alleen vrouwen luiers verschoonden, maar inmiddels wil ik dat ook kunnen doen als ik ergens buiten de deur ben :(
Zorg gewoon dat je vrouw, moeder of minnares in de buurt is. Kun jij ondertussen rustig een biertje drinken.
The End Times are wild
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:40:44 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214917220
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:35 schreef capricia het volgende:
Alsnog is het wel een terechte klacht eigenlijk :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214917221
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:29 schreef Marsenal het volgende:
_O- dat is ook een bijzondere ja :D
quote:
Dan moet ik m'n eigen mentale drempeltje toch eens opzij zetten :P
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:41:10 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214917226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zorg gewoon dat je vrouw, moeder of minnares in de buurt is. Kun jij ondertussen rustig een biertje drinken.
Vrouw en minnares bij voorkeur niet tegelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214917258
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Die zegt ook gewoon dat ik moet gaan maar het is een drempeltje hoor. Misschien gewoon eens doen inderdaad.

Dat laatste is eigenlijk meer de klacht (al vind ik "discrimineren" een groot woord), het zou gewoon normaal moeten zijn dat je op allebei de toiletten een baby kunt verschonen.
O god. Behoor jij tot het mannelijke geslacht?
pi_214917576
quote:
Dit.
Dat was toen ik net moeder was, en dan spreken we over bijna 24 jaar geleden, al geen issue als mijn dochter door haar vader op het vrouwentoilet werd verschoond :D
  zaterdag 7 september 2024 @ 16:33:22 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214917592
Terechte klacht, dit slaat nergens op natuurlijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214917603
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit.
Dat was toen ik net moeder was, en dan spreken we over bijna 24 jaar geleden, al geen issue als mijn dochter door haar vader op het vrouwentoilet werd verschoond :D
Zelfde hier.
Altijd 0 problemen mee gehad, mijn man.
En ja, het is heel normaal dat je als vader een dagje op stap gaat met je kindje.

TS, het is geen issue. Niemand kijkt je raar aan. Je krijgt hooguit positive aandacht.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214917632
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Zelfde hier.
En ja, het is heel normaal dat je als vader een dagje op stap gaat met je kindje.

TS, het is geen issue. Niemand kijkt je raar aan. Je krijgt hooguit positive aandacht.
Dat laatste idd ook ja, want baby's O+
  zaterdag 7 september 2024 @ 16:39:03 #23
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_214917646
Dit ding ziet er redelijk handzaam uit: Baby verzorgingstafel. Kan je het desnoods ook bij de garderobe of de rookruimte doen.
pi_214917668
Bij lente kriebels moeten ze leren dat jongens tering geil worden in puberteit en vrouwen zich niet doorontwikkelen en aseksueel blijven
  zaterdag 7 september 2024 @ 17:03:26 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214917871
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens dus dat is een verandering waard
In de tussentijd gewoon lekker vrouwentoilet instappen, went vanzelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214917939
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Zelfde hier.

Ik ga het gewoon een keer proberen dan :7
Neemt alleen niet weg dat ik het wel gewoon raar vind.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:39 schreef Scuidward het volgende:
Dit ding ziet er redelijk handzaam uit: Baby verzorgingstafel. Kan je het desnoods ook bij de garderobe of de rookruimte doen.
Je wil niet weten hoeveel zooi ik al mee sleep op een gemiddeld dagje uit _O-

Overigens rij ik in tegenstelling tot het gros van de gezinnen niet in een station maar een sedan, die klep is aan de kleine kant om een wandelwagen doorheen te proppen maar het fungeert onderweg uitstekend als commode :7
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 17:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Helemaal mee eens dus dat is een verandering waard
In de tussentijd gewoon lekker vrouwentoilet instappen, went vanzelf
Eerstvolgende uitje ga ik dit doen 8-)
pi_214918280
Inderdaad gewoon het vrouwentoilet binnenstappen en daar de baby verschonen. Als ze dat niet willen, dan moeten ze maar zorgen dat het ook op de mannen-wc kan.

Op de mannen-wc zou qua ruimte eigenlijk sowieso de makkelijkere oplossing zijn. Op de meeste wc's zou je prima een opklapkommode boven de urinoirs kunnen hangen!
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator zondag 8 september 2024 @ 12:57:11 #28
441859 crew  Lenny77
pi_214925139
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:25 schreef Ferdii het volgende:
dus vrouwen willen emancipatie maar lopen wel te janken dat er een man een baby verschoond terwijl zij hun make-upje bijwerken?
Ts heeft een drempeltje.. geen enkele vrouw heeft hem weggejaagd of zal dit ook doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214925595
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dat zien we later wel weer. Voor nu wil ik gewoon m'n baby kunnen verschonen zonder dat vrouwen denken dat ik een voyeur ben die wil zien of horen hoe ze naar de wc gaan :(
Ik denk dat jij er een groter probleem van maakt dan die vrouwen. :O
pi_214925631
Ja praktisch gezien lijkt twee verschoontafels me gewoon zonde van de ruimte/onderhoud/geld, dus dan maar alleen bij de vrouwen.
pi_214925725
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ts heeft een drempeltje.. geen enkele vrouw heeft hem weggejaagd of zal dit ook doen.
Als TS er toch is, kan ie meteen ff schijten :Y) :+
hardcoholic
  zondag 8 september 2024 @ 14:39:37 #32
338319 ZarB
Piña colada
pi_214925894
Mijn kind is al even uit de luiers maar ik kan me niet meer herinneren dat het verschoonmoment een momentje van "bonding" was _O- of dat vergeet je gewoon natuurlijk.

Als je een verschoonmatje in de (luier)tas hebt kun je je kind overal gewoon neerleggen. En anders gewoon de vrouwen wc in gaan. Niet zo moeilijk doen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 8 september 2024 @ 14:40:46 #33
338319 ZarB
Piña colada
pi_214925913
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:39 schreef Scuidward het volgende:
Bij de rookruimte _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_214925925
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Verander je gender gewoon naar vrouw voor 10 minuten. Van zo'n tijdelijke debuff ga je heus niet dood hoor
  zondag 8 september 2024 @ 14:46:22 #35
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214925959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:41 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Bij lente kriebels moeten ze leren dat jongens tering geil worden in puberteit en vrouwen zich niet doorontwikkelen en aseksueel blijven
Lijkt me een aparte klacht waard.
pi_214926212
quote:
Sinds maart ben ik vader.
Terechte klacht.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 8 september 2024 @ 19:53:40 #37
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214928368
quote:

Loop gewoon de wijvenplee in.

Je kind heeft nu al een slappe lul als een vader.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 8 september 2024 @ 20:45:47 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_214928972
quote:
Dit.
Sterker nog: vrouwen vinden het meestal erg aandoenlijk.

Voor de rest heb je een punt. Puur en simpel. Verschoontafels zouden er ook op de herenwc moeten zijn. Dat ze er niet zijn is hopeloos ouderwets.
(Un)masking for the greater good.
  Moderator zondag 8 september 2024 @ 20:52:10 #39
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_214929043
Niet gewoon op de bar verschonen en die vieze luier laten liggen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_214931294
Nooit een probleem gevonden om vrouwen wc binnen te lopen.
(Overigens ook genoeg vrouwen die het geen probleem vinden om de mannenwc binnen te lopen als het bij hun te druk is).

Met mn dochtertje van 3 meelopen kies ik ook gewoon het toilet waar plek is. Mannen of vrouwen maakt mij niet uit.
Eerst denken, dan typen
pi_214932593
quote:
alleen op het damestoilet.
Kinderen zijn toch ook van de vrouwen, kijk maar als je uit elkaar gaat. :s)
  maandag 9 september 2024 @ 20:13:46 #42
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_214936647
Geil toch, vrouwen worden geil van een man die luiers verschoond en lun je lekker luchten uit vrouwelijke holen opsnuyven
pi_214938911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
jalouzie is een bitch
pi_214938940
ik vermoed dat een verschoontafel te veel ruimte inneemt op het herentoilet, tevens gaan er dan weer mannen (veelal jonge) op zitten waardoor die vies wordt. peuken erop etc.

Een plank die uitklapt slopen sommige.

vrouwen gaan er iets beter mee om.
pi_214939024
quote:

Terechte klacht.
pi_214939059
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Terechte klacht.
Dit.
  dinsdag 10 september 2024 @ 08:51:09 #47
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_214939168
Niks terechte klacht. We hebben nu nog een excuus. Niet om naar de vrouwenplee te gaan maar om het aan de vrouw te laten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_214939618
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 14:39 schreef ZarB het volgende:
Mijn kind is al even uit de luiers maar ik kan me niet meer herinneren dat het verschoonmoment een momentje van "bonding" was _O- of dat vergeet je gewoon natuurlijk.

Als je een verschoonmatje in de (luier)tas hebt kun je je kind overal gewoon neerleggen. En anders gewoon de vrouwen wc in gaan. Niet zo moeilijk doen.
Nou ja, niet het verschonen zelf, maar als de nieuwe luier erom zit vind ik het wel leuk om nog even te spelen met d'r hoor. Ze vindt het bijvoorbeeld heel leuk om op d'r buikje gekriebeld te worden, maar dat is over d'r kleertjes heen veel minder leuk natuurlijk.
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2024 19:53 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Loop gewoon de wijvenplee in.

Je kind heeft nu al een slappe lul als een vader.
Met een slappe lul had ik nooit een kind kunnen maken :7
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:19 schreef Invisibli het volgende:
ik vermoed dat een verschoontafel te veel ruimte inneemt op het herentoilet, tevens gaan er dan weer mannen (veelal jonge) op zitten waardoor die vies wordt. peuken erop etc.

Een plank die uitklapt slopen sommige.

vrouwen gaan er iets beter mee om.
Dat zou best wel eens kunnen ja. Al is het blijkbaar ook gewoon vaak een aankleedkussen dat op een extra stuk "aanrecht" (weet even niet hoe het anders te noemen :+ ) naast de gootstenen ligt en dat lijkt me toch wat moeilijker om te slopen.
pi_214942203
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:51 schreef The_Verve het volgende:
Niks terechte klacht. We hebben nu nog een excuus. Niet om naar de vrouwenplee te gaan maar om het aan de vrouw te laten.
Dit soort opmerkingen waren en zijn niet leuk en niet stoer.
Sukkel.
pi_214958480
Gewoon zeggen dat je je als vrouw identificeert en je kan zo naar de vrouwen wc.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_214961730
quote:

Dat is wat mij betreft best raar, ja. In 2024 terwijl iedereen zijn mond vor heeft van emancipatie.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_214965241
quote:

Ofwel mama doet het een keertje extra, of je kunt andere dames begluren, ik zie een win-win.

Tevens gaat de lol er wel vanaf als ze over een half jaar absoluut niet meer wil blijven liggen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214965256
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit.
Pica van dochter or it didn’t happen :9~
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')