Dat zien we later wel weer. Voor nu wil ik gewoon m'n baby kunnen verschonen zonder dat vrouwen denken dat ik een voyeur ben die wil zien of horen hoe ze naar de wc gaanquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Kijk mij een baby hebben. Je kind zal niks gaan bereiken of voorstellen
Ja, ik weet niet. Ik vind dat nogal raar voelen ofzo. Zeker als mijn vriendin er gewoon bij is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:12 schreef YoopY het volgende:
Gewoon inlopen. Ik snap het issue niet?
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Ik vind dat nogal raar voelen ofzo. Zeker als mijn vriendin er gewoon bij is.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Er is een restaurant in Zeist waar ik wel eens kom en de eerste keer dat ik daar een kind moest verschonen liep ik volautomatisch het damestoilet op, waar geen tafel was. Dus ging maar bij de bar vragen of er plek was waar ik die luier kon verschonen, en toen zeiden ze dat dat gewoon op het toilet was.
Ik weer terug, kijken of ik me vergist had, maar nee, echt niet. Nog eens naar de bar, ondertussen zwetend van dat gesjouw met een huilend kind terwijl het 30 graden was, en toen liep die jongen even met me mee.
Was het gewoon op het herentoilet. Was de eerste keer dat ik dat meemaakte, ik had gewoon de mogelijkheid niet overwogen.
Die zegt ook gewoon dat ik moet gaan maar het is een drempeltje hoor. Misschien gewoon eens doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Gauw genoeg zullen de reviews stijgen met de notie dat er een man het vrouwentoilet binnen komt om de luier van de baby te verschonen, wellicht zorgt dit voor een ommekeer in de toiletten overal?
Kom op zeg, je kind heeft een behoefte en doet deze in de luier.
En als je vriendin er bij is en jij gaat met je dochter in het vrouwentoilet, en zij zegt dat dat niet kan, dan gaat ze toch gewoon zelf?
Terechte klacht wel verder. Absurd dat je anno 2024 zowel als man als vrouw op dit vlak gediscrimineerd wordt.
Zorg gewoon dat je vrouw, moeder of minnares in de buurt is. Kun jij ondertussen rustig een biertje drinken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds maart ben ik vader. Heel leuk natuurlijk, maar (heel raar) zo'n baby is niet zindelijk. Ze moet dus een luier om en af en toe moet je die ook verschonen. Ik heb daar totaal geen moeite mee en het is eigenlijk ook altijd wel een momentje om even te bonden en te spelen met je kind.
Nu blijkt dat onze baby ook heel makkelijk is gaan we ook wel weer regelmatig op pad (ook wel eens los van elkaar). Ook "on the road" moet je zo'n luier wel eens vervangen, maar wat valt mij op? Er is vrijwel nooit zo'n verschoontafel op het mannentoilet. Zelfs in de babywinkel waar ik laatst was hadden ze die alleen op het damestoilet.
Als man het damestoilet op lopen zie ik niet zo zitten, zelfs niet als het duidelijk is dat ik daar kom voor de baby. Allemaal leuk dat 50 jaar geleden alleen vrouwen luiers verschoonden, maar inmiddels wil ik dat ook kunnen doen als ik ergens buiten de deur ben
Alsnog is het wel een terechte klacht eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:35 schreef capricia het volgende:
Gewoon naar de dames gaan hoor.
Geen mens die daar moeilijk over doet.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Er is een restaurant in Zeist waar ik wel eens kom en de eerste keer dat ik daar een kind moest verschonen liep ik volautomatisch het damestoilet op, waar geen tafel was. Dus ging maar bij de bar vragen of er plek was waar ik die luier kon verschonen, en toen zeiden ze dat dat gewoon op het toilet was.
Ik weer terug, kijken of ik me vergist had, maar nee, echt niet. Nog eens naar de bar, ondertussen zwetend van dat gesjouw met een huilend kind terwijl het 30 graden was, en toen liep die jongen even met me mee.
Was het gewoon op het herentoilet. Was de eerste keer dat ik dat meemaakte, ik had gewoon de mogelijkheid niet overwogen.
Dan moet ik m'n eigen mentale drempeltje toch eens opzij zettenquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:35 schreef capricia het volgende:
Vrouw en minnares bij voorkeur niet tegelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je vrouw, moeder of minnares in de buurt is. Kun jij ondertussen rustig een biertje drinken.
O god. Behoor jij tot het mannelijke geslacht?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die zegt ook gewoon dat ik moet gaan maar het is een drempeltje hoor. Misschien gewoon eens doen inderdaad.
Dat laatste is eigenlijk meer de klacht (al vind ik "discrimineren" een groot woord), het zou gewoon normaal moeten zijn dat je op allebei de toiletten een baby kunt verschonen.
Dit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:35 schreef capricia het volgende:
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit.
Dat was toen ik net moeder was, en dan spreken we over bijna 24 jaar geleden, al geen issue als mijn dochter door haar vader op het vrouwentoilet werd verschoond
Dat laatste idd ook ja, want baby'squote:Op zaterdag 7 september 2024 16:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Altijd 0 problemen mee gehad, mijn man.
En ja, het is heel normaal dat je als vader een dagje op stap gaat met je kindje.
TS, het is geen issue. Niemand kijkt je raar aan. Je krijgt hooguit positive aandacht.
Helemaal mee eens dus dat is een verandering waardquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijk meer de klacht (al vind ik "discrimineren" een groot woord), het zou gewoon normaal moeten zijn dat je op allebei de toiletten een baby kunt verschonen.
Ik ga het gewoon een keer proberen danquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Altijd 0 problemen mee gehad, mijn man.
En ja, het is heel normaal dat je als vader een dagje op stap gaat met je kindje.
TS, het is geen issue. Niemand kijkt je raar aan. Je krijgt hooguit positive aandacht.
Je wil niet weten hoeveel zooi ik al mee sleep op een gemiddeld dagje uitquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:39 schreef Scuidward het volgende:
Dit ding ziet er redelijk handzaam uit: Baby verzorgingstafel. Kan je het desnoods ook bij de garderobe of de rookruimte doen.
Eerstvolgende uitje ga ik dit doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dus dat is een verandering waard
In de tussentijd gewoon lekker vrouwentoilet instappen, went vanzelf
Ts heeft een drempeltje.. geen enkele vrouw heeft hem weggejaagd of zal dit ook doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:25 schreef Ferdii het volgende:
dus vrouwen willen emancipatie maar lopen wel te janken dat er een man een baby verschoond terwijl zij hun make-upje bijwerken?
Ik denk dat jij er een groter probleem van maakt dan die vrouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zien we later wel weer. Voor nu wil ik gewoon m'n baby kunnen verschonen zonder dat vrouwen denken dat ik een voyeur ben die wil zien of horen hoe ze naar de wc gaan
Als TS er toch is, kan ie meteen ff schijtenquote:Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ts heeft een drempeltje.. geen enkele vrouw heeft hem weggejaagd of zal dit ook doen.
Bij de rookruimtequote:Op zaterdag 7 september 2024 16:39 schreef Scuidward het volgende:
Dit ding ziet er redelijk handzaam uit: Baby verzorgingstafel. Kan je het desnoods ook bij de garderobe of de rookruimte doen.
Verander je gender gewoon naar vrouw voor 10 minuten. Van zo'n tijdelijke debuff ga je heus niet dood hoorquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Ik vind dat nogal raar voelen ofzo. Zeker als mijn vriendin er gewoon bij is.
Lijkt me een aparte klacht waard.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:41 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Bij lente kriebels moeten ze leren dat jongens tering geil worden in puberteit en vrouwen zich niet doorontwikkelen en aseksueel blijven
Loop gewoon de wijvenplee in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds maart ben ik vader. Heel leuk natuurlijk, maar (heel raar) zo'n baby is niet zindelijk. Ze moet dus een luier om en af en toe moet je die ook verschonen. Ik heb daar totaal geen moeite mee en het is eigenlijk ook altijd wel een momentje om even te bonden en te spelen met je kind.
Nu blijkt dat onze baby ook heel makkelijk is gaan we ook wel weer regelmatig op pad (ook wel eens los van elkaar). Ook "on the road" moet je zo'n luier wel eens vervangen, maar wat valt mij op? Er is vrijwel nooit zo'n verschoontafel op het mannentoilet. Zelfs in de babywinkel waar ik laatst was hadden ze die alleen op het damestoilet.
Als man het damestoilet op lopen zie ik niet zo zitten, zelfs niet als het duidelijk is dat ik daar kom voor de baby. Allemaal leuk dat 50 jaar geleden alleen vrouwen luiers verschoonden, maar inmiddels wil ik dat ook kunnen doen als ik ergens buiten de deur ben
Dit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:35 schreef capricia het volgende:
jalouzie is een bitchquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Kijk mij een baby hebben. Je kind zal niks gaan bereiken of voorstellen
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ja, niet het verschonen zelf, maar als de nieuwe luier erom zit vind ik het wel leuk om nog even te spelen met d'r hoor. Ze vindt het bijvoorbeeld heel leuk om op d'r buikje gekriebeld te worden, maar dat is over d'r kleertjes heen veel minder leuk natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 14:39 schreef ZarB het volgende:
Mijn kind is al even uit de luiers maar ik kan me niet meer herinneren dat het verschoonmoment een momentje van "bonding" wasof dat vergeet je gewoon natuurlijk.
Als je een verschoonmatje in de (luier)tas hebt kun je je kind overal gewoon neerleggen. En anders gewoon de vrouwen wc in gaan. Niet zo moeilijk doen.
Met een slappe lul had ik nooit een kind kunnen makenquote:Op zondag 8 september 2024 19:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Loop gewoon de wijvenplee in.
Je kind heeft nu al een slappe lul als een vader.
Dat zou best wel eens kunnen ja. Al is het blijkbaar ook gewoon vaak een aankleedkussen dat op een extra stuk "aanrecht" (weet even niet hoe het anders te noemenquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:19 schreef Invisibli het volgende:
ik vermoed dat een verschoontafel te veel ruimte inneemt op het herentoilet, tevens gaan er dan weer mannen (veelal jonge) op zitten waardoor die vies wordt. peuken erop etc.
Een plank die uitklapt slopen sommige.
vrouwen gaan er iets beter mee om.
Dit soort opmerkingen waren en zijn niet leuk en niet stoer.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:51 schreef The_Verve het volgende:
Niks terechte klacht. We hebben nu nog een excuus. Niet om naar de vrouwenplee te gaan maar om het aan de vrouw te laten.
Dat is wat mij betreft best raar, ja. In 2024 terwijl iedereen zijn mond vor heeft van emancipatie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ofwel mama doet het een keertje extra, of je kunt andere dames begluren, ik zie een win-win.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Pica van dochter or it didn’t happenquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit.
Dat was toen ik net moeder was, en dan spreken we over bijna 24 jaar geleden, al geen issue als mijn dochter door haar vader op het vrouwentoilet werd verschoond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |