SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Maar ik moet nog auto rijden straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
words to live byquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik snap iets niet over mijn internet/wifi maar voel me zo dom.Het lag aan je vorige laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik snap iets niet over mijn internet/wifi maar voel me zo dom.Lijkt me de ontvanger van je oude laptop te zijn geweest danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet in je spambox?quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een account aan te maken bij decathlon. Moeten ze me een code sturen. Je zou denken, zo'n mailtje komt meteen aan.
Nee.
Zit je op de oude laptop van Ama toevallig?quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een account aan te maken bij decathlon. Moeten ze me een code sturen. Je zou denken, zo'n mailtje komt meteen aan.
Nee.
Oh die krijg ik ook dagelijks jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen mailtjes van fedex en dhl die een pakketje voor me hebben.
oh dat had monster ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die krijg ik ook dagelijks ja
En de afgelopen dagen word ik in whatsapp telkens toegevoegd aan een of andere groep 'operatie rijkdom collectief' of iets in die richting, dat is wel echt gewoon irritant
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de afgelopen dagen word ik in whatsapp telkens toegevoegd aan een of andere groep 'operatie rijkdom collectief' of iets in die richting, dat is wel echt gewoon irritant
Klinkt als een appgroep waar Los in zit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me de ontvanger van je oude laptop te zijn geweest dan
Neem de autoquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen zin om te fietsen maar nog minder zin in ov
* mailt naar 67000000@customs.go.thquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
oke heb een ticket geboekt naar vietnam zodat thailand denkt dat ik weer weg ga
It's only borrowing happiness from tomorrow.quote:
verscheuren ze terplekke je return ticketquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Je moet ook 10 dingen doen om een decathlon af te ronden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nee.
Je zei daarnet dat je ex later kwam.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Oke zon kom maar even als je wil, dan droogt mijn beddengoed buiten vandaag nog.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* mailt naar 67000000@customs.go.th
heb ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
verscheuren ze terplekke je return ticket
Wat een matige grap dit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zei daarnet dat je ex later kwam.
Ze zullen wel gewoon random telefoonnummers toevoegen, even uitzoeken hoe ik die zooi permanent kan blokkerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Ze dacht dat ze perongeluk ergens op had geklikt en zo in die groep terecht was gekomen
Ik wil je wel random toevoegen aan een groep hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
ik ben gelukkig nooit aan random groepen toegevoegd, collega had recent ook last van
is goed, mijn nummer is: 06-********quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil je wel random toevoegen aan een groep hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je bedenken hoe goed het voelt om er een negen van te overtuigen dat dat ook doeltreffend kan zijn.quote:
Mja, is helaas ook gewoon vrij eenvoudig te doen, stel een bot in die bijv. alle telefoonnummers tussen 0600000000 - 0610000000 toevoegt en je bent klaar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
ik ben gelukkig nooit aan random groepen toegevoegd, collega had recent ook last van
is het ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaadMaar dat vind ik dan weer lui
is ook een ramp met files en parkerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
valt volgens mij wel mee als je niet naar scheveningen gaatquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook een ramp met files en parkeren
puntjes op de iquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is dat gewoon een feit.
Klopt. Zou mij er niet door laten weerhouden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel de laatste warme dag van het jaarquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
valt volgens mij wel mee als je niet naar scheveningen gaat
maar vakantie is voorbij, meestal is het strand dan weer half leeg
ik vind het half vol ook al niet te doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
valt volgens mij wel mee als je niet naar scheveningen gaat
maar vakantie is voorbij, meestal is het strand dan weer half leeg
ach liever voor het rijksmuseum dan op de A12...quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:16 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-rijksmuseum.html het mongolen ochtendje is weer geweest, nu moet alles weer schoongeveegd worden
juist liever op de A12, wordt er eerder ingegrepenquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach liever voor het rijksmuseum dan op de A12...
quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Zou mij er niet door laten weerhouden.
dat maakt dan niet meer uit, blijft half leegquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de laatste warme dag van het jaar
Nah, rijksmuseum levert alleen wat problemen op voor toeristen(waarvan een deel ws niet eens denkt dat het een protest is), snelweg levert problemen op voor iedereen die er met welke (dringende) reden dan ook langs moet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
juist liever op de A12, wordt er eerder ingegrepen
Gewoon platschieten. Lol is er wel af nu.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:16 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-rijksmuseum.html het mongolen ochtendje is weer geweest, nu moet alles weer schoongeveegd worden
Ga je trakteren?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*bestelt er nog 10 voor tafel 400
het zou wel een mooie pitch zijn voor iets ala de bunker, alleen dan met kandidaten die op een terras moeten gaan zitten en dan via qr code en/of populariteit al dan niet vol gegooid worden met alcoholische dranken totdat ze weggestemd (of erger) worden, de Fok!stoot.quote:
Ik hoor wel pianomuziekquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij tafel 400 lijkt me zo'n plek waar 399 roemeense violisten langs gegaan zijn voordat ze eindelijk een fooi kregen...
Ik zit lekker in de zonquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het maar naar de zin hebt toch?
Jeetjequote:Op zaterdag 7 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. Uiteindelijk 43,62 km gefietst, wel een stuk ingekort dan wat ik eerst van plan was.
Wat een eind zegquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. Uiteindelijk 43,62 km gefietst, wel een stuk ingekort dan wat ik eerst van plan was.
Chapeau! Maar wat was je plan?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ik ben geen wielrenner. Gewoon als recreatief tourfietser.quote:
De totale route was 70 km.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Chapeau! Maar wat was je plan?
oh nice zegquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen wielrenner. Gewoon als recreatief tourfietser.
[..]
De totale route was 70 km.
hoe lang heeft dat gestaanquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
Heftig, heb een glas melk te lang laten staan in de wasbak. Lijkt een enorme klodder mayonaise.
mssn heeft @bitterbal er iets aan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
Heftig, heb een glas melk te lang laten staan in de wasbak. Lijkt een enorme klodder mayonaise.
Ja, ik heb lunchpauze genomen en nog even ergens gestopt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice zeg![]()
doe je dan nog ergens pauze tussendoor?
Kan nooit langer dan 3 dagen zijn geweest. Maar de zon staat in de middag wel vol op de keuken, misschien ging het daarom zo snel.quote:
en daarom wordt het eerder opgeruimd, prima oplossing dusquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah, rijksmuseum levert alleen wat problemen op voor toeristen(waarvan een deel ws niet eens denkt dat het een protest is), snelweg levert problemen op voor iedereen die er met welke (dringende) reden dan ook langs moet.
Na 10 km kreeg ik al last van mijn benen. Terwijl ik daar normaal geen last van heb. Daarnaast zou het vandaag windkracht 2 zijn, maar ik vond het tegenvallen. En ook vooral tegen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
iets te veel hooi, of weersomstadigheden?
Was je niet thuis?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan nooit langer dan 3 dagen zijn geweest. Maar de zon staat in de middag wel vol op de keuken, misschien ging het daarom zo snel.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mssn heeft @:bitterbal er iets aan.
wordt niet eerder opgeruimd, is veel meer mankracht voor nodig en welke nederlander bezoekt het rijksmuseum tegenwoordig nog op een zaterdag aan het einde van het hoogseizoen, zolang die XR gekkies niet naar binnen sluipen met oranje.bruine verf, vind ik het een stuk beter dan zomaar uit willekeur bepaalde aan/afvoer routes te gaan blokkeren....quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom wordt het eerder opgeruimd, prima oplossing dus
en toch wordt dat eerder opgeruimd want grotere impact op maatschappij en dan kunnen ze mannetjes optrommelen..quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wordt niet eerder opgeruimd, is veel meer mankracht voor nodig en welkenederlander bezoekt het rijksmuseum tegenwoordig nog...
Nog even ervan genieten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Gezellig druk op het water zoals ze dat hier zouden omschrijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dit zie ik daar nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even ervan genieten.
Daar geen water in de buurt?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vast wel een beetje. Denk het meeste nog het water wat ik hoor als ik in mijn bed lig
Ze zitten hier omdat de rest daar niet meer mag komen, omdat welk gebieds,veplaatsings danwel omgangsverbod dan ook het is niet dat ze het daar niet willen, maar als ze het daar doen dan weten ze de consequenties en zijn ze zo verstandig genoeg om in overweging te nemen, zodat idealisten niet zomaar een strafblad krijgen omdat een groepje radicalen de boel aan het ophitsen is..quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch wordt dat eerder opgeruimd want grotere impact op maatschappij en dan kunnen ze mannetjes optrommelen..
verder liever automobilisten dwars zitten dan fietsers
automobilisten mogen wmb gewoon een dot extra gas geven
je zit niet aan het water terwijl je daar omgeven bent door zeequote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vast wel een beetje. Denk het meeste nog het water wat ik hoor als ik in mijn bed lig
Volgens mij genoeg als ik dat filmpje wat ik zag mag geloven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar geen water in de buurt?
Nee. Ja zee natuurlijk maar niet dichtbij genoeg om te horen En hier hoor je het natuurlijk omdat er gevaren wordtquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar geen water in de buurt?
Ja dat gaat snel, geen vliegen opaf gekomen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan nooit langer dan 3 dagen zijn geweest. Maar de zon staat in de middag wel vol op de keuken, misschien ging het daarom zo snel.
welk filmpje?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg als ik dat filmpje wat ik zag mag geloven.
Irritant ja mensen die zomaar overal hun auto neerpleurenquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
O ja, er stond weer een half wagenpark achter m'n auto geparkeerdToen ik wegging, kon ik er nog uit. Maar erin ging lastiger huehue. Dus ik draaien en steken, komt die man van de auto naar me toe gerend en die wilde even helpen aangeven hoe ik moest draaien. Steken. Nog een keer steken. Steken. Draaien. Weer terug.
MAN PAK JE SLEUTELS EN ZET JE SLOEP WEG.
Dus achteraf zei ik er wat van, dat z'n auto echt heel beroerd stond. Hij was z'n berging aan het leegruimen en in de auto aan het gooien. Ja prima, maar het stomme was dus dat z'n auto niet eens direct voor z'n berging stond, maar een paar meter naar rechts, waar het smaller is. Maar hij zei ook geen sorry, zette z'n auto ook niet weg want mijn directe buren komen er ook niet uit, nee, want zegt ie 'ja het is maar een keer het kan best die ene keer'.
Ja, want jij bent hier de enigeNu sta jij er, morgen staat er weer iemand anders. En ik ga ook niet bijhouden van wie welke auto is en wie ik erop moet aanspreken en wie er voor het eerst staat. Man man man. Zet je sloep weg als je geen deuken wilt.
Gewoon weekendtripje Saigon doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ja uiteindelijk wil ik wel een keer naar vietnam maar nu nog nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon weekendtripje Saigon doen
Dit is waardeloos zonder foto'squote:Op zaterdag 7 september 2024 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff heb er een miljoenmiljard jaar over gedaan om er enigszins presentabel uit te zien. Ben al uitgeput voor we de deur uit zijn FML![]()
Als dimmy zoiets post dan is het eindresultaat nog steeds minstens 8,5/10.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is waardeloos zonder foto's
Dan zal je wel aardig verschrompeld zijn inmiddels ouwe pimpelrozijn van mequote:Op zaterdag 7 september 2024 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff heb er een miljoenmiljard jaar over gedaan om er enigszins presentabel uit te zien. Ben al uitgeput voor we de deur uit zijn FML![]()
Poeh moet ik even kijken of ik terug kan vinden.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat gaat snel, geen vliegen opaf gekomen?
Same.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet bed nog verschonen. Geen zin natuurlijk.
Tis nu gelukt met het steam family accountquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je zit niet aan het water terwijl je daar omgeven bent door zee
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
DHL staat "vanavond tussen 16:00 en 21:30" voor de deur. Dus ja nu kan ik niet meer gaan lopen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis nu gelukt met het steam family account
quote:Schreeuwende ouders langs de lijn krijgen lolly: 'Dan kun je niet roepen'
Ik ga ook schreeuwen en hou alleen mijn mond voor een magnum.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen in het erudiete Brabant:
[..]
Is ook wel een puik idee voor sommige instabieltjes hierquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen in het erudiete Brabant:
[..]
* stopt lolly in mond van USquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel een puik idee voor sommige instabieltjes hier
Ik heb nu een magnumquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook schreeuwen en hou alleen mijn mond voor een magnum.
Ik geloof niet dat jij didactisch zo heel erg sterk bent.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik nog één keer happen op die onzin van je? Of was je al gestopt voordat ze je uitlegden wat de zin en onzin van anekdotisch bewijs is?
Je moest eens weten wat ik allemaal niet geloof.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij didactisch zo heel erg sterk bent.
Ja hij was veel te warm.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warmste 07-09 ooit gemeten, vorig jaar ook al, wat een kutzomer toch.
Met een gemiddelde temperatuur van 11,8 °C tegen een langjarig gemiddelde van 9,9 °C was de lente van 2024 de warmste sinds het begin van de metingen. Het oude record van 11,7 °C dateert van 2007. Alle maanden waren ruim te warm.quote:
Ik was even weg. Waren mensen niet lief voor elkaar in mijn afwezigheid?quote:
In de onvolprezen VBL-SC kwam zojuist nog een leuke aanbieding voor jou voorbij:quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook schreeuwen en hou alleen mijn mond voor een magnum.
De gebruikelijke raddraaiersquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was even weg. Waren mensen niet lief voor elkaar in mijn afwezigheid?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r
Net even mijn token deck aan het playtesten tegen twee andere decks van me. Dit liep uit de hand. xD
Ik had dankzij Anointed Procession en Doubling Season 4 offspring tokens gemaakt van Agate Instigator.
Daarna een Vrestin, Menoptra Leader voor X=15 gecast. Dus ik maakte 60 Alien Insect tokens
Ja us en fles zijn weer aan et kibbelenquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was even weg. Waren mensen niet lief voor elkaar in mijn afwezigheid?
1911 was warmer met een gemiddelde van mei en juni van 14,4Cquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een gemiddelde temperatuur van 11,8 °C tegen een langjarig gemiddelde van 9,9 °C was de lente van 2024 de warmste sinds het begin van de metingen. Het oude record van 11,7 °C dateert van 2007. Alle maanden waren ruim te warm.
Maar goed Fles zijn scrotum weet het vast beter dan de supergeleerden van het KNMI.
Voor de zekerheid toch maar even @AIVDquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even mijn token deck aan het playtesten tegen twee andere decks van me. Dit liep uit de hand. xD
Ik had dankzij Anointed Procession en Doubling Season 4 offspring tokens gemaakt van Agate Instigator.
Daarna een Vrestin, Menoptra Leader voor X=15 gecast. Dus ik maakte 60 Alien Insect tokens
Vanwege de Aliens? Of?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar even @:AIVD
Wil je me dood hebben.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In de onvolprezen VBL-SC kwam zojuist nog een leuke aanbieding voor jou voorbij:
https://www.foodello.nl/p(...)offee-paaseitjes-6kg
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig niet zijn huis. Zou wat zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Rij met pa terug naar zijn huis. Zwarte rook.
Komen dichterbij, nou dat lijkt jouw huis wel haha.
Helemaal dichtbij staat op 15m van zijn huis een appartement in lichterlaaie
Ik draai m'n slaapkamerdeur extra op slot vannacht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen tegen je aan liggen en je vlees een beetje masseren is voldoende.
Wat hebben we daar aan?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draai m'n slaapkamerdeur extra op slot vannacht.
Dont fear the reaper.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gaat hard met die verdubbelaars op het veldquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Agate Instigator doet 1 damage naar each opponent voor iedere andere creature die het veld in komt, dus dat is 5x 60 damage. Succes met in leven blijven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat gaat hard met die verdubbelaars op het veld
Smerigquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Lekker smakken![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Lekker smakken![]()
Even extra scheren voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rare hondquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Lekker smakken![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook eindelijk met veel omwegen een nieuwe ringtone. Niet dat ik hem hoor, maar als ik word gebeld, speelt ie de intro van What we do in the shadows.
@:Elvi
Nu op het balkon?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
3721 stapjes al. Zo slecht is het niet
Ga je bbqen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah baby. Little Phuket Paradise
Heb je impact tremors er dan ook in?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Agate Instigator doet 1 damage naar each opponent voor iedere andere creature die het veld in komt, dus dat is 5x 60 damage. Succes met in leven blijven.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
zooooooooo ik ga een uitgebreide borrelplank maken ipv te koken vanavond![]()
Nee, die zitten er niet in. Deze pinger zat er eerst ook niet in, maar had ik ook pas van de week toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je impact tremors er dan ook in?
En Goblin bombardement voor het geval je niet de etb pinger hebt
Wie heb je als commanderquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zitten er niet in. Deze pinger zat er eerst ook niet in, maar had ik ook pas van de week toegevoegd.
Ah ja die is leuk.quote:
die kant?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:48 schreef Ama het volgende:
Langzaam maar eens voorbereiden om straks die kant op te fietsen.
Nee, die kaart heb ik niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja die is leuk.
Alle Kiki jiki combos er in?
Ga eens kopen dan :pquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die kaart heb ik niet.
Omdat he druk is. Ouders zijn ergens anders mee bezig. Kindje gaat spelen met anderen. En weet daarna niet meer waar zijn ouders zaten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
Jongetje was zijn ouders kwijt. Janken.
Wtf hoe verlies je je kind uit het oog op het strand
Ja dat moet je dus niet doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat he druk is. Ouders zijn ergens anders mee bezig. Kindje gaat spelen met anderen. En weet daarna niet meer waar zijn ouders zaten.
Mijn opa deed mijn vader vroeger een tuigje aan op het strand en bond hem met een lijn aan een paaltje vastquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat moet je dus niet doen
Ja briljantquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn opa deed mijn vader vroeger een tuigje aan op het strand en bond hem met een lijn aan een paaltje vastRende te vaak weg
Vind die tuigjes met lijnen voor kinderen ook wel handig in de bergen, kunnen ze niet van een klif vallen ergens.quote:
Heel makkelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
Jongetje was zijn ouders kwijt. Janken.
Wtf hoe verlies je je kind uit het oog op het strand
Of in het water.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind die tuigjes met lijnen voor kinderen ook wel handig in de bergen, kunnen ze niet van een klif vallen ergens.
*pakt ananasquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
Het buffet is open mensen, tast toe
[ afbeelding ]
Beetje weinig voor de hele KSC welquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
*pakt de rookworst.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ja okayquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje weinig voor de hele KSC welDit is net het voorgerechtje voor bal.
Ja maar stel even dat je twee kinderen hebt en een man. je moet iedereen bij elkaar houden, luiers verschonen en kinderen voeren, iedereen wil wat van je. je hebt allemaal zooi bij je. Je bent iedereen aan het helpen want je man kan ook niks. Het is druk. Die loopt te janken, die zoekt dit, die is dat kwijt, die wil drinken, die heeft zand in de naad, die wil het water in, die moet poepen, je wil een dekentje neerleggen en iedereen insmeren en voeren en zo'n parasolletje of windtentje uitklappen. Dat gaat natuurlijk voor geen meter als iedereen aan je kop zeikt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat moet je dus niet doen
Lekkerste en beste biertje erbij. Genieten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
En krijg je van die judgy blikken van andere ouders. Zo van "kijk die mensen hun kinderen niet onder controle/in de gaten kunnen houden [eye roll]".quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Dus: tuigje. Alleen breekt iedereen daar weer z'n nek over.
Terwijl ze zelf hun kind steeds een telefoon in de handen drukken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En krijg je van die judgy blikken van andere ouders. Zo van "kijk die mensen hun kinderen niet onder controle/in de gaten kunnen houden [eye roll]".
een strop een optie?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Dus: tuigje. Alleen breekt iedereen daar weer z'n nek over.
Kom er aanquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
van wie moet dat?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Moet deze week nog zo’n HEMA worst eten
En wat bitterballenquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik ooookquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar stel even dat je twee kinderen hebt en een man. je moet iedereen bij elkaar houden, luiers verschonen en kinderen voeren, iedereen wil wat van je. je hebt allemaal zooi bij je. Je bent iedereen aan het helpen want je man kan ook niks. Het is druk. Die loopt te janken, die zoekt dit, die is dat kwijt, die wil drinken, die heeft zand in de naad, die wil het water in, die moet poepen, je wil een dekentje neerleggen en iedereen insmeren en voeren en zo'n parasolletje of windtentje uitklappen. Dat gaat natuurlijk voor geen meter als iedereen aan je kop zeikt.
En dan ziet een van je kinderen iets, een schelp of een kwal of een meeuw of die wil gewoon naar het water. En jij staat een seconde in je tas te graaien naar het sudokuboekje van je man terwijl je beseft dat je je zonnebril in de auto hebt laten liggen, en je kind is ineens kwijt, die is opgegaan in de mensenmassa om je heen en zo'n kind is zich ook niet bewust van zijn omgeving dus die ligt ergens half te verzuipen in die halve seconde.
Leuk joh, kinderen.
Waarom zou je jezelf dit aandoen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Omdat zo lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dit aandoen?
Ik zag op een strand in Croatie een bloedmooie vrouw, met 2 kinderen (niet dat je dat kon zien)quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar stel even dat je twee kinderen hebt en een man. je moet iedereen bij elkaar houden, luiers verschonen en kinderen voeren, iedereen wil wat van je. je hebt allemaal zooi bij je. Je bent iedereen aan het helpen want je man kan ook niks. Het is druk. Die loopt te janken, die zoekt dit, die is dat kwijt, die wil drinken, die heeft zand in de naad, die wil het water in, die moet poepen, je wil een dekentje neerleggen en iedereen insmeren en voeren en zo'n parasolletje of windtentje uitklappen. Dat gaat natuurlijk voor geen meter als iedereen aan je kop zeikt.
En dan ziet een van je kinderen iets, een schelp of een kwal of een meeuw of die wil gewoon naar het water. En jij staat een seconde in je tas te graaien naar het sudokuboekje van je man terwijl je beseft dat je je zonnebril in de auto hebt laten liggen, en je kind is ineens kwijt, die is opgegaan in de mensenmassa om je heen en zo'n kind is zich ook niet bewust van zijn omgeving dus die ligt ergens half te verzuipen in die halve seconde.
Leuk joh, kinderen.
Waarom kan de man niks? Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk joh, kinderen.
vervang niks kunnen met niks willen doen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kan de man niks? Wat een onzin
Hij is met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vervang niks kunnen met niks willen doen?
Gewoon afspraken maken en afwisselenquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is met andere dingen bezig.
Klinkt als een skillissuequote:Op zaterdag 7 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk joh, kinderen.
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag op een strand in Croatie een bloedmooie vrouw, met 2 kinderen (niet dat je dat kon zien)
Maar die zat en lag zo relaxt, aangezien ik die situatie schuin in de gaten hield viel me op dat die niet een! keer is opgestaan of wat dan ook. Ook kon ze met 1 hand haar bikini wisselen zonder dat je wat zag. Die had een tas met alle benodigheden en deelde soms iets uit. Maar was volledig relaxt. Wat een handigheid!
Het hele verhaal is onzin.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kan de man niks? Wat een onzin
In Engeland zie je ze ook wel rondlopen. Vaak hebben ze dan nog 2 honden aan een andere lijnquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind die tuigjes met lijnen voor kinderen ook wel handig in de bergen, kunnen ze niet van een klif vallen ergens.
Gewoon allemaal aan dezelfde lijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland zie je ze ook wel rondlopen. Vaak hebben ze dan nog 2 honden aan een andere lijn
Daar kun je ook vierhonderd twaalf keer de rest van het assortiment van de Eksjun van kopen.quote:
Wel de goede lijn buiten de winkel vastbinden. Of gewoon allemaal.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland zie je ze ook wel rondlopen. Vaak hebben ze dan nog 2 honden aan een andere lijn
Vreten ze elkaar misschien op.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de goede lijn buiten de winkel vastbinden. Of gewoon allemaal.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |